2 min. čítanie

Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

Ľuboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinskej firme Hyperia. V spoločnosti pôsobí už takmer od jej začiatkov a do súčasnej pozície sa dostal postupne. V tomto rozhovore nám porozprával, ako funguje nábor, riadenie aj odmeňovanie 27-členného marketingového tímu a ako sa špecializujú ľudia na rôzne projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:50 Koľko projektov Hyperia v súčasnosti má a koľko ľudí na nich pracuje?
  • 02:49 Ako sa staval a rozrastal marketingový tím Hyperie?
  • 05:20 V akom momente sa rieši nábor ľudí na nové projekty?
  • 07:01 Akým spôsobom vychovávajú kvalitných zamestnancov?
  • 08:31 Je sídlo firmy v Žiline výhodou alebo nevýhodou?
  • 10:00 Majú v tíme aj anglicky hovoriacich kolegov?
  • 11:56 Ako robia nábor a či už niekedy prijali vyslovene nesprávneho človeka?
  • 16:12 Aké KPI a motivačné odmeny majú nastavené pre výkonnostné projekty?
  • 17:25 Narážajú niekedy pri zahraničných trhoch na kultúrne rozdiely?
  • 19:14 Akými budgetmi disponujú jednotliví tímlídri pre platy externistov?
  • 20:56 Čo by Ľuboš jednoznačne odporučil delegovať a čo naopak nie?
  • 23:41 Môže dlhodobá práca „remote“ priniesť nejaké negatíva?
  • 25:38 Robia niektorí ľudia súčasne aj na viacerých projektoch?
  • 29:33 Ako bude vyzerať Hyperia o tri roky? Koľko nových ľudí ešte pribudne?
  • 31:15 Prečo a ako sa oplatí skúšať rôznych ľudí na konkrétnych pozíciách?
  • 32:43 Ako by malo fungovať zaúčanie nového človeka?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+