Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

Ľuboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinskej firme Hyperia. V spoločnosti pôsobí už takmer od jej začiatkov a do súčasnej pozície sa dostal postupne. V tomto rozhovore nám porozprával, ako funguje nábor, riadenie aj odmeňovanie 27-členného marketingového tímu a ako sa špecializujú ľudia na rôzne projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:50 Koľko projektov Hyperia v súčasnosti má a koľko ľudí na nich pracuje?
  • 02:49 Ako sa staval a rozrastal marketingový tím Hyperie?
  • 05:20 V akom momente sa rieši nábor ľudí na nové projekty?
  • 07:01 Akým spôsobom vychovávajú kvalitných zamestnancov?
  • 08:31 Je sídlo firmy v Žiline výhodou alebo nevýhodou?
  • 10:00 Majú v tíme aj anglicky hovoriacich kolegov?
  • 11:56 Ako robia nábor a či už niekedy prijali vyslovene nesprávneho človeka?
  • 16:12 Aké KPI a motivačné odmeny majú nastavené pre výkonnostné projekty?
  • 17:25 Narážajú niekedy pri zahraničných trhoch na kultúrne rozdiely?
  • 19:14 Akými budgetmi disponujú jednotliví tímlídri pre platy externistov?
  • 20:56 Čo by Ľuboš jednoznačne odporučil delegovať a čo naopak nie?
  • 23:41 Môže dlhodobá práca „remote“ priniesť nejaké negatíva?
  • 25:38 Robia niektorí ľudia súčasne aj na viacerých projektoch?
  • 29:33 Ako bude vyzerať Hyperia o tri roky? Koľko nových ľudí ešte pribudne?
  • 31:15 Prečo a ako sa oplatí skúšať rôznych ľudí na konkrétnych pozíciách?
  • 32:43 Ako by malo fungovať zaúčanie nového človeka?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)
5 min. čítanie

TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)

Každý by chcel mať dnes vlastné podnikanie, ale len málo ľud vie, ako začať. No a odkiaľ dostať fundovanejšiu odpoveď, ako od EY podnikateľa roka 2024 Dalibora Cicmana? Prešli sme si top tipy, na ktorých môžete v roku 2025 postaviť úspešný biznis. Samozrejme to nie je mantra a treba používať hlavu, no ako dobrý základ […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
5 min. čítanie

Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Ako si stojí Slovensko v online priestore a čo nás čaká v roku 2025? V rozhovore sa dozviete, prečo sa počet e-shopov znížil, hoci trh rástol, akú hodnotu majú vzácne domény a prečo je kybernetická bezpečnosť stále problém. Rozoberieme aj vplyv umelej inteligencie na trh práce a jej riziká pri šírení dezinformácií. Dotkneme sa aj […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+