![](https://i.ytimg.com/vi/ew4GI3zvoGU/hqdefault.jpg)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/pocketcasts.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/breaker.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/spotify.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/google.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/apple.jpg)
V rozhovore sa dozviete:
- 01:05 Zmenil sa e-mail marketing kvôli GDPR?
- 04:34 Čím sa začína Andrejova práca na novom projekte?
- 07:00 Akým spôsobom najlepšie získavať e-mailové adresy?
- 12:05 Čo robiť s neaktívnymi kontaktmi?
- 15:08 Aká je hodnota zdravého a prirodzeného „open rate“?
- 16:40 Oplatí sa pýtať si e-maily odmenou za zľavové kódy?
- 19:34 Ako by mal k e-mail marketingu pristupovať menší e-shop?
- 23:06 Prečo by ste na odosielanie e-mailov mali používať externé nástroje?
- 25:09 Aká cesta vedie od masových e-mailov k personalizovaným?
- 29:08 Čo robiť v prípade viacerých jazykových mutácií?
- 32:34 Prežije e-mail marketing aj naďalej?