1 min. čítanie

Ako robiť efektívny e-mail marketing pre e-shop? Nepodceňujte ho (Andrej Pekárik)

Andrej Pekárik je skúsený freelancer, ktorý vo svete marketingu pôsobí už niekoľko rokov. V dnešnom rozhovore nám priblíži, ako funguje e-mail marketing, ako ho robiť správne a akým spôsobom z neho vyťažiť čo najlepšie výsledky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:05 Zmenil sa e-mail marketing kvôli GDPR?
  • 04:34 Čím sa začína Andrejova práca na novom projekte?
  • 07:00 Akým spôsobom najlepšie získavať e-mailové adresy?
  • 12:05 Čo robiť s neaktívnymi kontaktmi?
  • 15:08 Aká je hodnota zdravého a prirodzeného „open rate“?
  • 16:40 Oplatí sa pýtať si e-maily odmenou za zľavové kódy?
  • 19:34 Ako by mal k e-mail marketingu pristupovať menší e-shop?
  • 23:06 Prečo by ste na odosielanie e-mailov mali používať externé nástroje?
  • 25:09 Aká cesta vedie od masových e-mailov k personalizovaným?
  • 29:08 Čo robiť v prípade viacerých jazykových mutácií?
  • 32:34 Prežije e-mail marketing aj naďalej?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok