1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní... Kedy je vhodné mať interné performance oddelenie, aká je pridaná hodnota performance agentúry v dobe automatizácie a podľa čoho si má klient agentúru vybrať nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Roman Helt, Performance marketing director v ui42.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:25 Robí stále ui42 aj performance?
  • 03:34 Akú pridanú hodnotu má pre e-shop performance v agentúre?
  • 08:08 Kedy je vhodné mať interných ľudí vo firme?
  • 09:54 Ako si vie klient overiť, či je suma od agentúra relevantná?
  • 14:08 Pre koho je vhodný freelancer?
  • 17:45 Aká je pridaná hodnota performance agentúry v dobe automatizácie?
  • 22:05 Dá sa pracovať aj za success fee?
  • 27:12 Kto je pre agentúru ideálny klient?
  • 28:20 Podľa čoho si má klient agentúru vybrať?
  • 32:42 Ako sa motivujú, aby prišli do agentúry?
  • 37:42 V čom zmení performance umelá inteligencia?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

ui42

ui42 je slovenská digitálna agentúra, ktorá pokrýva všetky základné oblasti online biznisu. Ponúka komplexné služby od programovania webov a webových aplikácií, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Sú one-stop shop pre váš online biznis.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)
1 min. čítanie

Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)

Buď sa môžete riadiť intuíciou, alebo využijete profesionálne nástroje a dáta. A to dokonca vo väčšine prípadov zadarmo! Tak či onak, expanzia je odpoveďou na množstvo problémov, ktoré s e-shopom riešite. Pozrite sa do hĺbky, aké kroky riešiť po vstupe na nový trh, koľko rozpočtu na krajinu alokovať a či vám budú fungovať rovnaké komunikačné […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako SME.sk získalo 60 tisíc digitálnych predplatiteľov? (Peter Nagy, Petit Press)
1 min. čítanie

Ako SME.sk získalo 60 tisíc digitálnych predplatiteľov? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu sa platí a pomaly sa tento úzus dostáva aj do digitálneho prostredia. Veď nie nadarmo sa považujú veci zadarmo za menej kvalitné. Pri novinároch to platí dvojnásobne, pretože pokiaľ nemá vydavateľstvo za sebou externé zdroje, musí si na seba zarobiť samo, aby mohlo vykonávať kvalitnú prácu. Ako to s predplatným v SME-čku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+