1 min. čítanie

Ako funguje e-shop s najväčším investičným potenciálom na Slovensku (Juraj Králik, Zajo)

Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.tych rokoch, prešli kus cesty a dnes si ich produkty môžu zákazníci objednať vo vyše 17 krajinách sveta. Za ich snahu a úspechy tento rok získali aj prestížne ecommerce ocenenie MastersGate Awards v kategórii “E-shop s najväčším investičným potenciálom”. Rozprávali sme sa o ich začiatkoch aj plánoch do budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:50 ako a kedy začal s výrobou, kedy sa z biznisu z detskej izby stal úspešný e-shop;
  • 2:44 kedy sa rozhodli expandovať do zahraničia, ako tam získavali nových zákazníkov a partnerov, v ktorých krajinách momentálne predávajú svoje výrobky;
  • 6:49 prečo sa rozhodli urobiť jednotný e-shop s rôznymi jazykovými mutáciami, kto im spravuje weby, kto má na starosti obsahový aj výkonnostný marketing;
  • 9:10 aké špecifiká vypozorovali v rôznych krajinách, čo funguje na zákazníkov, s akými problémami sa stretávajú, kde majú zákaznícku podporu;
  • 14:12 či spolupracujú s influencermi a či v zahraničí používajú aj offline reklamu;
  • 16:41 kde sa produkty Zajo vyrábajú;
  • 18:46 aké sú ich plány do budúcnosti, kde budú otvárať nové predajne, čím sa odlišujú od konkurencie.

 

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+