4 min. čítanie

Reshoper 2024 ukáže e-shopom, ako rásť v nepredvídateľnej dobe

Je vôbec možné, aby rast e-shopu a nepriaznivá ekonomická situácia išli ruka v ruke? Obľúbená e-commerce konferencia Reshoper predstaví príbehy e-shopov, ktoré vám ukážu, že je to tak! Úspech môže prísť aj v rýchlom a ťažko predvídateľnom čase.

Reshoper 2024 ukáže e-shopom, ako rásť v nepredvídateľnej dobe
Zdroj: Reshoper

Na pódiu eventu Reshoper 15. mája 2024 v PVA EXPO Praha Letňany vystúpia e-shopy, ktoré sa neboja robiť odvážne rozhodnutia, sú agilné a vedia reagovať rýchlo na aktuálne trendy. Aké konkrétne kroky boli potrebné na zvýšenie obratu a zisku práve v roku, ktorý bol pre mnohé e-shopy naopak poznačený poklesom?

CEO e-shopov, ktorí sa neboja zdieľať know-how

Úspešnými príbehmi sa môžu inšpirovať e-shopy, marketéri a aj budúci podnikatelia po celý deň v časti Expo, kde je vstup po registrácii zdarma. Ste na správnej adrese, ak plánujete meniť svoj biznis k lepšiemu a zároveň si užiť networking s ľuďmi z e-commerce.

Novinkou tohto roka je CEO Poradenská zóna. Príďte sa spýtať na čokoľvek, ôsmich úspešných riaditeľov a zakladateliek e-shopov. Aj oni riešia veľmi podobné a často aj úplne rovnaké otázky ako vy. Neboja zdieľať svoje know-how a počas eventu Reshoper vám budú plne k dispozícii:

Poradenská zóna, kde sa návštevníci stretnú s ďalšími 17 odborníkmi na e-commerce je súčasťou veľtrhu s viac ako 130 firmami z logistiky, agentúr, účtovníctva, e-shop riešenia, expanzie, e-mailingu a pod.

Konferencia: Na vlne rastu

Počas konferencie s témou: Na vlne rastu, bude hovoriť 9 odborníkov, ktorým sa podarilo uspieť na meniacom sa trhu. Ukážu napríklad, ako sa dostať medzi lídrov, ako sa pozerať na marketing z hľadiska rastu, alebo ako efektívne vyhodnocovať dáta po prechode na GA4.

Príbeh o tom, ako sa za dva roky dostať medzi top 3 hráčov na trhu, vyrásť zo 70 na 300 miliónov, uviesť do života značku a posúvať ju spolu s veľkosťou biznisu, prinesie brand manažérka Knihobotu Bára Votavová. Na otázku „Čo si z vášho príbehu môže odniesť menší alebo stredný e-shop?“ v rozhovore odpovedá: „My sme boli malí a strední ešte len nedávno, a napriek tomu, že veľa vecí je u nás veľmi špecifických, stále sme len značka, ktorá prináša riešenia zákazníckych problémov a potrieb.“

Na príklade aktuálnej skúsenosti s expanziou do Talianska ukáže Martin Anderko, Head of Performance GymBeam, ako všetko naplánovať tak, aby bola expanzia úspešná a nebol to len vyhodený peniaz.

„Budovanie značky je pre nás kľúčové na každom trhu, na ktorý vstupujeme. Povedal by som, že je to v našej DNA, že sa chceme stať lídrom na všetkých trhoch, na ktorých pôsobíme, a to by samozrejme nebolo možné bez budovania značky,“ hovorí v rozhovore.

Sú PNO, ROAS alebo rozpočet to, čo vás zamestnáva celý deň? Adam Šilhan z Igloonet ukáže, ako vyhodnocovať a plánovať marketing tak, aby e-shopu pomáhal v raste. „Viac ako na otázku, ako nájsť v portfóliu tie top produkty, ktoré sa stanú pre biznis kľúčovými, by som sa zameral na dáta. Od toho, ako veľmi produkt ľudí zaujme (CTR z kategórie), ako veľmi ho chcú (pomer vložení do košíka). Podľa toho, kde produkt zaostáva alebo vyčnieva oproti štandardu, môžem ďalej optimalizovať.“ Zistíte tak, čo sú produkty, pri ktorých sa oplatí ísť do marketingu agresívne, pretože vám následne prinesú ďalšie predaje.

Návštevníkov konferencie čakajú aj zaujímavé výsledky unikátneho prieskumu, ktorý v januári 2024 uskutočnil medzi 1500 českými a slovenskými e-shopmi Shoptet. Dozviete sa tak, aké je tajomstvo úspechu e-shopov, ktoré v roku 2023 rástli. A môžeme už prezradiť, že hlavný dôvod nie je marketing.

Máte chuť meniť veci, hľadáte, čo na svojom e-shope zlepšiť, aby rástli predaje a posilnila sa vaša značka? Na evente Reshoper stretnete veľa ľudí s podobnou motiváciou, tak si príďte užiť prednášky, networking a po konferencii aj afterparty v legendárnom Termináli v centre Karlína, pod pivovarom Dva kohouti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone
3 min. čítanie

Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone

Web Summit je jedna z najväčších a najprestížnejších technologických konferencií na svete. Bola založená v roku 2009 a každoročne sa koná v Lisabone. Konferencia priťahuje tisíce návštevníkov vrátane technologických odborníkov, startupov, investorov, politických lídrov a zástupcov médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+