Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone

Web Summit je jedna z najväčších a najprestížnejších technologických konferencií na svete. Bola založená v roku 2009 a každoročne sa koná v Lisabone. Konferencia priťahuje tisíce návštevníkov vrátane technologických odborníkov, startupov, investorov, politických lídrov a zástupcov médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone
Zdroj: Web Summit

Hlavným cieľom Web Summitu je spájať ľudí a spoločnosti v technológii s cieľom diskutovať o najnovších inováciách, trendoch a výzvach v technologickom sektore.

Zaujímavosti o Web Summite

Rýchly rast a presun do Lisabonu: Web Summit sa pôvodne konal v Dubline. V roku 2016 sa presunul do Lisabonu z dôvodu lepšieho prístupu k infraštruktúre a podpore zo strany portugalskej vlády. Presun do Lisabonu bol dobrým krokom, ktorý pomohol konferencii rásť a získať ešte väčší medzinárodný význam. Ročne sa Websummitu zúčastní viac ako 70 000 návštevníkov.

Diverse Speaker Line-Up: Konferencia sa môže pochváliť širokým spektrom rečníkov z rôznych odvetví a krajín. Medzi rečníkmi nájdete lídrov z technologických gigantov ako Google, Apple a Microsoft. Stretnete tam aj známe osobnosti z rôznych oblastí ako šport, filmový priemysel či politika. V minulosti na Web Summite vystúpili napríklad Elon Musk, Bono z U2 alebo Barack Obama.

Zdroj: Targetovo

Startupy a investori: Web Summit je známy tým, že poskytuje platformu pre začínajúce startupy, ktoré môžu prezentovať svoje nápady pred veľkým publikom. Každoročne navštívi konferenciu viac ako 2 000 startupov z celého sveta, ktoré majú príležitosť nadviazať kontakty s investormi a potenciálnymi partnermi. Okrem toho tu prebiehajú aj startupové súťaže, ktoré im poskytujú príležitosť získať financovanie a zviditeľniť sa.

Networkingové príležitosti: Jedným z hlavných cieľov Web Summitu je umožniť účastníkom nadviazať nové obchodné vzťahy a spolupráce.

Konferencia ponúka rôzne networkingové aktivity vrátane formálnych stretnutí, neformálnych stretnutí počas prestávok a večerných akci. Jedným zo špeciálnych programov je Night Summit, kde sa účastníci môžu stretnúť, spoznať a zabaviť sa v lisabonských baroch a reštauráciách.

Globálna platforma: Web Summit nie je len o technológiách, ale aj o globálnych problémoch a spoločenských otázkach. Témy ako umelá inteligencia, udržateľnosť, zdravotná starostlivosť a etika v technológiách sú pravidelne diskutované. Tento široký záber tém robí z Web Summitu jedinečnú platformu prepájajúcu technologické inovácie s globálnymi výzvami a spoločenskými zmenami.

Ako získať lacnejšie lístky v predstihu?

Early Bird Tickets: Web Summit ponúka zľavy pre tých, ktorí si zakúpia lístky v predstihu. Tieto „Early Bird“ lístky sú výrazne lacnejšie než lístky kúpené neskôr. Odporúčame sledovať oficiálnu webovú stránku a kúpiť si lístky čo najskôr. Stačí sa len prihlásiť na odber newslettrov. Dokážete tak získať zľavu cca 20 %.

Startup Programy: Ak máte startup, môžete sa prihlásiť do jedného z programov pre startupy, ktoré Web Summit ponúka. Vybrané startupy majú príležitosť získať zľavy alebo dokonca bezplatné lístky, v prípade, že sú vybrané na prezentáciu svojich produktov.

Women In TECH: Ženy sú dlhodobo platovo poddimenzované (nie len v IT).  Websummit sa snaží na tento problém upozorniť výrazne lacnejšími lístkami pre ženy. Dokážete tak získať lístok za 75 €, čo je v porovnaní s klasickou vstupenkou takmer o 90 % menej. V roku 2023 tvorili ženy 43 % účastníkov.

Web Summit je jedinečnou príležitosťou pre každého, kto má záujem o technologické inovácie a budovanie nových obchodných vzťahov. Stačí si len zvoliť správnu stratégiu na získanie lístkov a pripraviť sa na nezabudnuteľný zážitok v Lisabone.

Zdieľať článok
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Tento článok ti prináša

Targetovo

Targetovo je férová online marketingová agentúra zameraná na dosahovanie výsledkov v oblasti online marketingu. Klientom pomáha rásť v online svete prostredníctvom platenej reklamy, SEO, email marketingu, sociálnych sietí, grafického dizajnu či tvorby dlhodobej stratégie. V portfóliu nájdete značky ako KÄRCHER, Panakeia, Nutiva, Valachshop, Vaskonáradie, Axa Property a ďalších. Ako jedna z mála agentúr z východné Slovenska sme získali DIGITAL PIE v kategórií performance za rok 2023. Ak hľadáte kvalitný marketing, pridajte sa k targetovo.sk.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Bridge LIVE v Žiline vypredal synagógu. Sumarizujeme prednášky všetkých speakrov
3 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE v Žiline vypredal synagógu. Sumarizujeme prednášky všetkých speakrov

Ecommerce Bridge LIVE opäť priniesol inšpiratívne stretnutie ľudí z e-commerce sveta – tentokrát sme sa stretli v úžasných priestoroch žilinskej Novej synagógy, ktorú sa nám podarilo vypredať. Každé podujatie má svoju jedinečnú atmosféru a ani tentoraz nechýbali praktické skúsenosti z úspešných e-shopov, agentúr či finančného sektora. Okrem prednášok a diskusií bol priestor aj na networking, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Decathlon tipy na digitálne aktivácie či nekonečná evolúcia Wilsonda v Prešove už 6.3.2025!
2 min. čítanie

Decathlon tipy na digitálne aktivácie či nekonečná evolúcia Wilsonda v Prešove už 6.3.2025!

Príďte na Ecommerce Bridge Live 2025 do Prešova! Vidíme sa 6.3.2025 v Stromoradí. Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 5 rečníkov. Pre účastníkov fyzickej akcie ako vrchol večera pridávame panelovú diskusiu s prednášajúcimi a súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE stream úplne zadarmo. Buďte […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+