3 min. čítanie

Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone

Web Summit je jedna z najväčších a najprestížnejších technologických konferencií na svete. Bola založená v roku 2009 a každoročne sa koná v Lisabone. Konferencia priťahuje tisíce návštevníkov vrátane technologických odborníkov, startupov, investorov, politických lídrov a zástupcov médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone
Zdroj: Web Summit

Hlavným cieľom Web Summitu je spájať ľudí a spoločnosti v technológii s cieľom diskutovať o najnovších inováciách, trendoch a výzvach v technologickom sektore.

Zaujímavosti o Web Summite

Rýchly rast a presun do Lisabonu: Web Summit sa pôvodne konal v Dubline. V roku 2016 sa presunul do Lisabonu z dôvodu lepšieho prístupu k infraštruktúre a podpore zo strany portugalskej vlády. Presun do Lisabonu bol dobrým krokom, ktorý pomohol konferencii rásť a získať ešte väčší medzinárodný význam. Ročne sa Websummitu zúčastní viac ako 70 000 návštevníkov.

Diverse Speaker Line-Up: Konferencia sa môže pochváliť širokým spektrom rečníkov z rôznych odvetví a krajín. Medzi rečníkmi nájdete lídrov z technologických gigantov ako Google, Apple a Microsoft. Stretnete tam aj známe osobnosti z rôznych oblastí ako šport, filmový priemysel či politika. V minulosti na Web Summite vystúpili napríklad Elon Musk, Bono z U2 alebo Barack Obama.

Zdroj: Targetovo

Startupy a investori: Web Summit je známy tým, že poskytuje platformu pre začínajúce startupy, ktoré môžu prezentovať svoje nápady pred veľkým publikom. Každoročne navštívi konferenciu viac ako 2 000 startupov z celého sveta, ktoré majú príležitosť nadviazať kontakty s investormi a potenciálnymi partnermi. Okrem toho tu prebiehajú aj startupové súťaže, ktoré im poskytujú príležitosť získať financovanie a zviditeľniť sa.

Networkingové príležitosti: Jedným z hlavných cieľov Web Summitu je umožniť účastníkom nadviazať nové obchodné vzťahy a spolupráce.

Konferencia ponúka rôzne networkingové aktivity vrátane formálnych stretnutí, neformálnych stretnutí počas prestávok a večerných akci. Jedným zo špeciálnych programov je Night Summit, kde sa účastníci môžu stretnúť, spoznať a zabaviť sa v lisabonských baroch a reštauráciách.

Globálna platforma: Web Summit nie je len o technológiách, ale aj o globálnych problémoch a spoločenských otázkach. Témy ako umelá inteligencia, udržateľnosť, zdravotná starostlivosť a etika v technológiách sú pravidelne diskutované. Tento široký záber tém robí z Web Summitu jedinečnú platformu prepájajúcu technologické inovácie s globálnymi výzvami a spoločenskými zmenami.

Ako získať lacnejšie lístky v predstihu?

Early Bird Tickets: Web Summit ponúka zľavy pre tých, ktorí si zakúpia lístky v predstihu. Tieto „Early Bird“ lístky sú výrazne lacnejšie než lístky kúpené neskôr. Odporúčame sledovať oficiálnu webovú stránku a kúpiť si lístky čo najskôr. Stačí sa len prihlásiť na odber newslettrov. Dokážete tak získať zľavu cca 20 %.

Startup Programy: Ak máte startup, môžete sa prihlásiť do jedného z programov pre startupy, ktoré Web Summit ponúka. Vybrané startupy majú príležitosť získať zľavy alebo dokonca bezplatné lístky, v prípade, že sú vybrané na prezentáciu svojich produktov.

Women In TECH: Ženy sú dlhodobo platovo poddimenzované (nie len v IT).  Websummit sa snaží na tento problém upozorniť výrazne lacnejšími lístkami pre ženy. Dokážete tak získať lístok za 75 €, čo je v porovnaní s klasickou vstupenkou takmer o 90 % menej. V roku 2023 tvorili ženy 43 % účastníkov.

Web Summit je jedinečnou príležitosťou pre každého, kto má záujem o technologické inovácie a budovanie nových obchodných vzťahov. Stačí si len zvoliť správnu stratégiu na získanie lístkov a pripraviť sa na nezabudnuteľný zážitok v Lisabone.

Zdieľať článok
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Tento článok ti prináša

Targetovo

Targetovo je férová online marketingová agentúra zameraná na dosahovanie výsledkov v oblasti online marketingu. Klientom pomáha rásť v online svete prostredníctvom platenej reklamy, SEO, email marketingu, sociálnych sietí, grafického dizajnu či tvorby dlhodobej stratégie. V portfóliu nájdete značky ako KÄRCHER, Panakeia, Nutiva, Valachshop, Vaskonáradie, Axa Property a ďalších. Ako jedna z mála agentúr z východné Slovenska sme získali DIGITAL PIE v kategórií performance za rok 2023. Ak hľadáte kvalitný marketing, pridajte sa k targetovo.sk.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge