2 min. čítanie

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

V júni sme priniesli správu, že Primark zvažuje vstúpiť na trh elektronického obchodu. Avizovanú službu “Click & Collect” sa podarilo spustiť v utorok, ale stránka sa pod masívnym náporom záujemcov hneď zrútila.

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

Detský sortiment v 25 predajniach

Testovacia fáza sa týka len detského sortimentu, celkovo asi 2 000 položiek, ktoré sú k dispozícii v 22 obchodoch v severozápadnom Anglicku a v troch v severnom Walese. Spoločnosť Primark, ktorá je pre majiteľa Associated British Foods najväčším zdrojom peňazí, tvrdí, že niektoré výrobky sú exkluzívne dostupné online a nie sú k dispozícii v 190 predajniach maloobchodného reťazca v Spojenom kráľovstve.

Zákazníci si môžu svoju online objednávku vyzdvihnúť do dvoch dní. Minimálna hodnota objednávky je vo výške 15 libier. Z hľadiska udržateľnosti spoločnosť Primark minimalizovala nadbytočné obaly. Tovar sa bude do predajní dodávať v hnedých papierových alebo kartónových škatuliach zalepených papierovou páskou (a v prípade potreby papierovými výplňami dutín), aby sa dali ľahko recyklovať.

Spoločnosť Primark sa dlho bránila presunu na internet a opakovane zdôrazňovala svoj záväzok k fyzickému maloobchodu.

Cieľom je priniesť viac zákazníkov do predajní

Stratégia spoločnosti Primark sa naďalej zameriava na to, aby bola kľúčovým predajcom módy na hlavných uliciach s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť práve v kamenných predajniach. Dnes popoludní to potvrdil aj generálny riaditeľ spoločnosti Primark Paul Marchant, keď pre BBC povedal: “Sme veľkými fanúšikmi kamenných predajní. Veríme v hlavné ulice.”

Primark preto pokračuje v plánoch na vybudovanie nových predajní v Európe a USA. Ďalšou vlajkovou loďou má byť Primark na State Street v Chicagu. Maloobchodný reťazec uvádza, že v tomto finančnom roku otvorí 27 nových predajní, z toho 10 pred Vianocami, čím k existujúcim predajným priestorom pribudne jeden milión štvorcových metrov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+