2 min. čítanie

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

V júni sme priniesli správu, že Primark zvažuje vstúpiť na trh elektronického obchodu. Avizovanú službu “Click & Collect” sa podarilo spustiť v utorok, ale stránka sa pod masívnym náporom záujemcov hneď zrútila.

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

Detský sortiment v 25 predajniach

Testovacia fáza sa týka len detského sortimentu, celkovo asi 2 000 položiek, ktoré sú k dispozícii v 22 obchodoch v severozápadnom Anglicku a v troch v severnom Walese. Spoločnosť Primark, ktorá je pre majiteľa Associated British Foods najväčším zdrojom peňazí, tvrdí, že niektoré výrobky sú exkluzívne dostupné online a nie sú k dispozícii v 190 predajniach maloobchodného reťazca v Spojenom kráľovstve.

Zákazníci si môžu svoju online objednávku vyzdvihnúť do dvoch dní. Minimálna hodnota objednávky je vo výške 15 libier. Z hľadiska udržateľnosti spoločnosť Primark minimalizovala nadbytočné obaly. Tovar sa bude do predajní dodávať v hnedých papierových alebo kartónových škatuliach zalepených papierovou páskou (a v prípade potreby papierovými výplňami dutín), aby sa dali ľahko recyklovať.

Spoločnosť Primark sa dlho bránila presunu na internet a opakovane zdôrazňovala svoj záväzok k fyzickému maloobchodu.

Cieľom je priniesť viac zákazníkov do predajní

Stratégia spoločnosti Primark sa naďalej zameriava na to, aby bola kľúčovým predajcom módy na hlavných uliciach s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť práve v kamenných predajniach. Dnes popoludní to potvrdil aj generálny riaditeľ spoločnosti Primark Paul Marchant, keď pre BBC povedal: “Sme veľkými fanúšikmi kamenných predajní. Veríme v hlavné ulice.”

Primark preto pokračuje v plánoch na vybudovanie nových predajní v Európe a USA. Ďalšou vlajkovou loďou má byť Primark na State Street v Chicagu. Maloobchodný reťazec uvádza, že v tomto finančnom roku otvorí 27 nových predajní, z toho 10 pred Vianocami, čím k existujúcim predajným priestorom pribudne jeden milión štvorcových metrov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Tretina ľudí chce, aby im bola objednávka z e-shopu doručená v deň objednania. Generácia Z je ešte náročnejšia

Rýchlosť dodania zostáva jedným z hlavných argumentov pre výber e-shopu, v ktorom zákazník nakúpi. Očakávania nakupujúcich však stále ďaleko predbiehajú realitu na trhu. Hoci takmer tretina nakupujúcich by uvítala doručenie v ten istý deň, iba 15 % nákupov túto potrebu spĺňa. Mladí ľudia sú ešte náročnejší na rýchlosť. Pozrite si výsledky nášho rozsiahleho prieskumu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+