2 min. čítanie

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

V júni sme priniesli správu, že Primark zvažuje vstúpiť na trh elektronického obchodu. Avizovanú službu “Click & Collect” sa podarilo spustiť v utorok, ale stránka sa pod masívnym náporom záujemcov hneď zrútila.

Primark je online! Web hneď v prvý deň spadol

Detský sortiment v 25 predajniach

Testovacia fáza sa týka len detského sortimentu, celkovo asi 2 000 položiek, ktoré sú k dispozícii v 22 obchodoch v severozápadnom Anglicku a v troch v severnom Walese. Spoločnosť Primark, ktorá je pre majiteľa Associated British Foods najväčším zdrojom peňazí, tvrdí, že niektoré výrobky sú exkluzívne dostupné online a nie sú k dispozícii v 190 predajniach maloobchodného reťazca v Spojenom kráľovstve.

Zákazníci si môžu svoju online objednávku vyzdvihnúť do dvoch dní. Minimálna hodnota objednávky je vo výške 15 libier. Z hľadiska udržateľnosti spoločnosť Primark minimalizovala nadbytočné obaly. Tovar sa bude do predajní dodávať v hnedých papierových alebo kartónových škatuliach zalepených papierovou páskou (a v prípade potreby papierovými výplňami dutín), aby sa dali ľahko recyklovať.

Spoločnosť Primark sa dlho bránila presunu na internet a opakovane zdôrazňovala svoj záväzok k fyzickému maloobchodu.

Cieľom je priniesť viac zákazníkov do predajní

Stratégia spoločnosti Primark sa naďalej zameriava na to, aby bola kľúčovým predajcom módy na hlavných uliciach s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť práve v kamenných predajniach. Dnes popoludní to potvrdil aj generálny riaditeľ spoločnosti Primark Paul Marchant, keď pre BBC povedal: “Sme veľkými fanúšikmi kamenných predajní. Veríme v hlavné ulice.”

Primark preto pokračuje v plánoch na vybudovanie nových predajní v Európe a USA. Ďalšou vlajkovou loďou má byť Primark na State Street v Chicagu. Maloobchodný reťazec uvádza, že v tomto finančnom roku otvorí 27 nových predajní, z toho 10 pred Vianocami, čím k existujúcim predajným priestorom pribudne jeden milión štvorcových metrov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+