Hľadáte experta na Analytika?
Nech sa páči, máme ich 79
Senior dátový analytik so špecializáciou na e-commerce
Dlhoročné skúsenosti v analýze veľkých objemov dát z online predaja, správania zákazníkov a optimalizácie výkonnosti e-commerce platforiem. Zameriavam sa na tvorbu dátových modelov, predikčné analýzy, segmentáciu zákazníkov, analýzu nákupných ciest a zvyšovanie konverzného pomeru. Skúsený v práci s nástrojmi ako SQL, Python, R, Power BI, Google Analytics 4 či BigQuery. Ovládam A/B testovanie, atribučné modely a pokročilú vizualizáciu dát pre podporu rozhodovania v online biznise.


Adam Spiegl
CEO FilipesMedia
Adam Cagala
PPC Specialist v PTA Group
Beata Faberová
SEO Specialist

Darko Ďurica
Business Development Manager, Winston Bros
Karol Woltemar
Konzultant a zakladateľ agentúry Madviso

Libor Toporcer
Strategy director & teamleader v Invelity
Mattey Myko
Founder & Strategy Director

Milan Markovič
COO Effectix / Shoptimist
Miroslav Beňo
Online marketing konzultant

Miroslav Kráľ
CEO at Besteron
Peter Habánek
Marketing Strategist v bragama, bragama
Roman Helt
Performance Marketing Director ui42
Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio

Jiří Lexa
Head of Marketing and Partnerships
Michal Kouril
Director of Performance MarketingSenior dátový analytik špecializovaný na e-commerce
Som senior dátový analytik s dlhoročnou praxou v oblasti e-commerce, kde prepájam hlbokú znalosť dátovej analytiky s pochopením online zákazníckeho správania a obchodných procesov digitálneho predaja. Zameriavam sa na komplexnú analýzu dát z rôznych zdrojov — od webovej analytiky, CRM systémov, transakčných databáz, až po behaviorálne dáta zo zákazníckych ciest. V rámci projektov sa venujem prediktívnym modelom na forecastovanie predaja, segmentácii zákazníkov na základe RFM modelov, analýze churnu, hodnoteniu lifetime value zákazníkov a optimalizácii kampaní na základe dátových insightov.
Mám bohaté skúsenosti s tvorbou pokročilých dashboardov a reportov, ktoré pomáhajú manažmentu rýchlo identifikovať príležitosti na zlepšenie konverzií, priemernej hodnoty objednávok či efektivity marketingových investícií. Ovládam široké spektrum analytických nástrojov vrátane SQL, Pythonu (pandas, scikit-learn), R, Google BigQuery, Power BI, Tableau, ako aj analytických platforiem ako Google Analytics 4, Looker Studio či Snowflake. Pravidelne pracujem s A/B testovaním, multivariantným testovaním a atribučnými modelmi na meranie skutočného prínosu jednotlivých kanálov na celkový výkon e-shopu.
Mojím cieľom je na základe kvalitnej analytiky prinášať reálne biznisové odporúčania, ktoré vedú k rastu obratu, ziskovosti a lepšej zákazníckej skúsenosti. Rád sa delím o svoje poznatky z praxe v odborných článkoch, kde prepájam teóriu s konkrétnymi príkladmi z e-commerce projektov.