Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte

Malé náhľadové obrázky na LinkedIne nie sú náhoda. Postupne budú všetky organické príspevky obsahovať menší obrázok – tie väčšie, na ktoré sme boli zvyknutí, budú vyhradené pre sponzorované príspevky.

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte
Zdroj: Depositphotos

Odôvodnením tejto zmeny zo strany spoločnosti LinkedIn je povzbudiť používateľov, aby zostali na platforme a viac sa zapájali do natívneho obsahu, ako sú články LinkedIn a priame aktualizácie. Zároveň si sľubuje zvýšenie záujmu o sponzorované príspevky.

„Neustále hľadáme nové spôsoby, ako pomôcť našim členom rozvíjať zmysluplné kontakty a vytvárať príležitosti. Cieľom LinkedIn je vytvoriť kanál, ktorý pomáha členom cítiť sa prepojení so svojou profesionálnou sieťou a byť v obraze o témach týkajúcich sa práce a kariéry,“ uviedla platforma.

Ak LinkedIn sami aktívne využívate, alebo spravujete firemné profily, je na čase prehodnotiť stratégiu. Ak si chcete udržať angažovanosť, zvážte, či sa viac nezamerať na tvorbu natívneho obsahu. To môže zahŕňať tvorbu väčšieho počtu článkov na LinkedIn alebo hľadanie spôsobov, ako odovzdať svoje posolstvo priamo v rámci príspevku bez toho, aby ste sa vo veľkej miere spoliehali na externé odkazy.

V konečnom dôsledku, hoci zámerom aktualizácie LinkedIn je zvýšiť angažovanosť používateľov na platforme, prináša nové výzvy pre tých, ktorí používajú LinkedIn na vytváranie profesionálnych sietí a zdieľanie obsahu. Je to pripomienka neustále sa vyvíjajúcej povahy platforiem sociálnych médií a potreby prispôsobovať stratégie na udržanie viditeľnosti a angažovanosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah
4 min. čítanie

Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah

Ak chcete, aby vaša značka zažiarila a dostala sa k čo najviac ľuďom, je dôležité vedieť, čo na platforme funguje a čomu sa, naopak, vyhnúť. Instagram nedávno zverejnil zoznam chýb, ktoré môžu obmedziť váš dosah. Aby vaša snaha pri tvorbe a plánovaní príspevkov prinášala ovocie, pripravili sme jednoduchý prehľad spolu s príkladmi

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+