2 min. čítanie

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte

Malé náhľadové obrázky na LinkedIne nie sú náhoda. Postupne budú všetky organické príspevky obsahovať menší obrázok – tie väčšie, na ktoré sme boli zvyknutí, budú vyhradené pre sponzorované príspevky.

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte
Zdroj: Depositphotos

Odôvodnením tejto zmeny zo strany spoločnosti LinkedIn je povzbudiť používateľov, aby zostali na platforme a viac sa zapájali do natívneho obsahu, ako sú články LinkedIn a priame aktualizácie. Zároveň si sľubuje zvýšenie záujmu o sponzorované príspevky.

„Neustále hľadáme nové spôsoby, ako pomôcť našim členom rozvíjať zmysluplné kontakty a vytvárať príležitosti. Cieľom LinkedIn je vytvoriť kanál, ktorý pomáha členom cítiť sa prepojení so svojou profesionálnou sieťou a byť v obraze o témach týkajúcich sa práce a kariéry,“ uviedla platforma.

Ak LinkedIn sami aktívne využívate, alebo spravujete firemné profily, je na čase prehodnotiť stratégiu. Ak si chcete udržať angažovanosť, zvážte, či sa viac nezamerať na tvorbu natívneho obsahu. To môže zahŕňať tvorbu väčšieho počtu článkov na LinkedIn alebo hľadanie spôsobov, ako odovzdať svoje posolstvo priamo v rámci príspevku bez toho, aby ste sa vo veľkej miere spoliehali na externé odkazy.

V konečnom dôsledku, hoci zámerom aktualizácie LinkedIn je zvýšiť angažovanosť používateľov na platforme, prináša nové výzvy pre tých, ktorí používajú LinkedIn na vytváranie profesionálnych sietí a zdieľanie obsahu. Je to pripomienka neustále sa vyvíjajúcej povahy platforiem sociálnych médií a potreby prispôsobovať stratégie na udržanie viditeľnosti a angažovanosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+