2 min. čítanie

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte

Malé náhľadové obrázky na LinkedIne nie sú náhoda. Postupne budú všetky organické príspevky obsahovať menší obrázok – tie väčšie, na ktoré sme boli zvyknutí, budú vyhradené pre sponzorované príspevky.

LinkedIn zmenšil náhľadové obrázky. Zväčšia sa, keď zaplatíte
Zdroj: Depositphotos

Odôvodnením tejto zmeny zo strany spoločnosti LinkedIn je povzbudiť používateľov, aby zostali na platforme a viac sa zapájali do natívneho obsahu, ako sú články LinkedIn a priame aktualizácie. Zároveň si sľubuje zvýšenie záujmu o sponzorované príspevky.

„Neustále hľadáme nové spôsoby, ako pomôcť našim členom rozvíjať zmysluplné kontakty a vytvárať príležitosti. Cieľom LinkedIn je vytvoriť kanál, ktorý pomáha členom cítiť sa prepojení so svojou profesionálnou sieťou a byť v obraze o témach týkajúcich sa práce a kariéry,“ uviedla platforma.

Ak LinkedIn sami aktívne využívate, alebo spravujete firemné profily, je na čase prehodnotiť stratégiu. Ak si chcete udržať angažovanosť, zvážte, či sa viac nezamerať na tvorbu natívneho obsahu. To môže zahŕňať tvorbu väčšieho počtu článkov na LinkedIn alebo hľadanie spôsobov, ako odovzdať svoje posolstvo priamo v rámci príspevku bez toho, aby ste sa vo veľkej miere spoliehali na externé odkazy.

V konečnom dôsledku, hoci zámerom aktualizácie LinkedIn je zvýšiť angažovanosť používateľov na platforme, prináša nové výzvy pre tých, ktorí používajú LinkedIn na vytváranie profesionálnych sietí a zdieľanie obsahu. Je to pripomienka neustále sa vyvíjajúcej povahy platforiem sociálnych médií a potreby prispôsobovať stratégie na udržanie viditeľnosti a angažovanosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge