B2C má na LinkedIne potenciál
Prieskum ukázal, že používatelia LinkedInu majú vyšší priemerný príjem a sú pripravení investovať do luxusných produktov. Výskumná agentúra Interpret zistila, že členovia LinkedInu vykazujú vyšší záujem o kvalitné produkty. Plánujú väčšie nákupy a dávajú dôraz na udržiavanie kroku s inováciami.
61 % opýtaných uviedlo, že chce najlepšiu verziu produktov a 58 % túži byť prvými v používaní nových technológií. 68 % členov využíva svoje siete na objavovanie produktov a 71 % poskytuje odporúčania.
Tieto trendy môžu poslúžiť ako inšpirácia pre plánovanie marketingu. Údaje zdôrazňujú aj emocionálny aspekt používania LinkedInu, čo otvára nové možnosti pre reklamné produkty a obsah. Aj keď na sieti je stále prioritou B2B marketing, zvážiť prístup k individuálnym používateľom sa značkám môže oplatiť.
Vznikla príručka pre B2B predajcov
LinkedIn vytvoril sprievodcu, ktorý sa zhŕňa taktiky na maximalizáciu predajných príležitostí v roku 2024. Ide o publikáciu, ktorá na 80 stranách predstavuje prístup “Deep sales”. Predajcom približuje ako využívať pokročilé metódy, vrátane umelej inteligencie.
“Deep sales je prístup, ktorý vedie predajcov k úspešnejším výsledkom a využíva návyky, ktoré špičkoví predajcovia inštinktívne poznajú a robia – sústreďte svoje úsilie tam, kde máte rozohranú hru, budujte vzťahy do hĺbky a do šírky a pochopte do hĺbky kontext svojho obchodného partnera, aby ste získali viac obchodov. Hĺbkový predajný prístup pozostáva z 3 návykov, ktoré priamo a kvantifikovateľne súvisia s vyššou šancou na úspech predajcu. Inými slovami, odhalili sme, ktoré činnosti pomáhajú predajcom dramaticky zvýšiť ich šance na prekročenie kvót,” približuje platforma.
Príručka napríklad rozoberá tri kľúčové návyky top predajcov, ukazuje ako v predajnom procese využívať umelú inteligenciu v Sales Navigator a zlepšovať prístup k predaju.