Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako a prečo predávať na LinkedIne? Na svoje si prídu B2B aj B2C predajcovia

LinkedIn chce podporiť tých, ktorí využívajú zaužívanú cestu spracovania B2B kontaktov a vytvoril príručku s tipmi na technológie a nový mindset. Zároveň motivuje na priamy predaj koncovým zákazníkom, keďže prieskum ukázal, že používatelia sú naklonení míňať viac.

Ako a prečo predávať na LinkedIne? Na svoje si prídu B2B aj B2C predajcovia
Zdroj: Depositphotos

B2C má na LinkedIne potenciál

Prieskum ukázal, že používatelia LinkedInu majú vyšší priemerný príjem a sú pripravení investovať do luxusných produktov. Výskumná agentúra Interpret zistila, že členovia LinkedInu vykazujú vyšší záujem o kvalitné produkty. Plánujú väčšie nákupy a dávajú dôraz na udržiavanie kroku s inováciami.

61 % opýtaných uviedlo, že chce najlepšiu verziu produktov a 58 % túži byť prvými v používaní nových technológií. 68 % členov využíva svoje siete na objavovanie produktov a 71 % poskytuje odporúčania.

Tieto trendy môžu poslúžiť ako inšpirácia pre plánovanie marketingu. Údaje zdôrazňujú aj emocionálny aspekt používania LinkedInu, čo otvára nové možnosti pre reklamné produkty a obsah. Aj keď na sieti je stále prioritou B2B marketing, zvážiť prístup k individuálnym používateľom sa značkám môže oplatiť.

Zdroj: LinkedIn

Vznikla príručka pre B2B predajcov

LinkedIn vytvoril sprievodcu, ktorý sa zhŕňa taktiky na maximalizáciu predajných príležitostí v roku 2024. Ide o publikáciu, ktorá na 80 stranách predstavuje prístup “Deep sales”. Predajcom približuje ako využívať pokročilé metódy, vrátane umelej inteligencie.

Zdroj: LinkedIn

“Deep sales je prístup, ktorý vedie predajcov k úspešnejším výsledkom a využíva návyky, ktoré špičkoví predajcovia inštinktívne poznajú a robia – sústreďte svoje úsilie tam, kde máte rozohranú hru, budujte vzťahy do hĺbky a do šírky a pochopte do hĺbky kontext svojho obchodného partnera, aby ste získali viac obchodov. Hĺbkový predajný prístup pozostáva z 3 návykov, ktoré priamo a kvantifikovateľne súvisia s vyššou šancou na úspech predajcu. Inými slovami, odhalili sme, ktoré činnosti pomáhajú predajcom dramaticky zvýšiť ich šance na prekročenie kvót,” približuje platforma.

Príručka napríklad rozoberá tri kľúčové návyky top predajcov, ukazuje ako v predajnom procese využívať umelú inteligenciu v Sales Navigator a zlepšovať prístup k predaju.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+