2 min. čítanie

Ako a prečo predávať na LinkedIne? Na svoje si prídu B2B aj B2C predajcovia

LinkedIn chce podporiť tých, ktorí využívajú zaužívanú cestu spracovania B2B kontaktov a vytvoril príručku s tipmi na technológie a nový mindset. Zároveň motivuje na priamy predaj koncovým zákazníkom, keďže prieskum ukázal, že používatelia sú naklonení míňať viac.

Ako a prečo predávať na LinkedIne? Na svoje si prídu B2B aj B2C predajcovia
Zdroj: Depositphotos

B2C má na LinkedIne potenciál

Prieskum ukázal, že používatelia LinkedInu majú vyšší priemerný príjem a sú pripravení investovať do luxusných produktov. Výskumná agentúra Interpret zistila, že členovia LinkedInu vykazujú vyšší záujem o kvalitné produkty. Plánujú väčšie nákupy a dávajú dôraz na udržiavanie kroku s inováciami.

61 % opýtaných uviedlo, že chce najlepšiu verziu produktov a 58 % túži byť prvými v používaní nových technológií. 68 % členov využíva svoje siete na objavovanie produktov a 71 % poskytuje odporúčania.

Tieto trendy môžu poslúžiť ako inšpirácia pre plánovanie marketingu. Údaje zdôrazňujú aj emocionálny aspekt používania LinkedInu, čo otvára nové možnosti pre reklamné produkty a obsah. Aj keď na sieti je stále prioritou B2B marketing, zvážiť prístup k individuálnym používateľom sa značkám môže oplatiť.

Zdroj: LinkedIn

Vznikla príručka pre B2B predajcov

LinkedIn vytvoril sprievodcu, ktorý sa zhŕňa taktiky na maximalizáciu predajných príležitostí v roku 2024. Ide o publikáciu, ktorá na 80 stranách predstavuje prístup “Deep sales”. Predajcom približuje ako využívať pokročilé metódy, vrátane umelej inteligencie.

Zdroj: LinkedIn

“Deep sales je prístup, ktorý vedie predajcov k úspešnejším výsledkom a využíva návyky, ktoré špičkoví predajcovia inštinktívne poznajú a robia – sústreďte svoje úsilie tam, kde máte rozohranú hru, budujte vzťahy do hĺbky a do šírky a pochopte do hĺbky kontext svojho obchodného partnera, aby ste získali viac obchodov. Hĺbkový predajný prístup pozostáva z 3 návykov, ktoré priamo a kvantifikovateľne súvisia s vyššou šancou na úspech predajcu. Inými slovami, odhalili sme, ktoré činnosti pomáhajú predajcom dramaticky zvýšiť ich šance na prekročenie kvót,” približuje platforma.

Príručka napríklad rozoberá tri kľúčové návyky top predajcov, ukazuje ako v predajnom procese využívať umelú inteligenciu v Sales Navigator a zlepšovať prístup k predaju.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?
3 min. čítanie

Social commerce sa v Európe vyvíja pomalšie, no stabilne rastie. Ako ho správne uchopiť?

Európsky social commerce sa v porovnaní s inými regiónmi vyvíja pomalším tempom. Podľa štúdie GWI sa len 26 % európskych používateľov sociálnych platforiem zapája do nákupných aktivít na sociálnych sieťach, čím zaostáva za Severnou Amerikou (39 %) a ázijsko-pacifickou oblasťou (30 %). Napriek tomu zaznamenáva neustály nárast účasti a predpokladá sa, že príjmy vzrastú z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+