
Podcast, do ktorého sa môžu diváci zapojiť a tvoriť ho
Každá epizóda B2B Commerce UnCut sa bude naživo vysielať na Zoome. Ako napovedá názov podcastu, prinesie nezostrihaný a necenzurovaný pohľad na súčasné top trendy a rady odborníkov z danej oblasti. Tých v live hlasovaní zvolia diváci. Tento prvok pridá podcastom surový a autentický náboj. Ďalšou novinkou pre divákov bude možnosť zapojiť sa do online diskusie, čím sa relácia stane interaktívnym centrom pre e-commerce komunitu. Cieľom je vytvoriť priestor pre vzájomnú výmenu know-how a nových kontaktov.
Podcast B2B Commerce Uncut prinesie nezostrihaný a necenzurovaný pohľad na súčasné top trendy a rady odborníkov z oblasti e-commerce.
Ak session nestihnete na live zoome, nie je dôvod na smútok. Každá odvysielaná epizóda bude sprístupnená online. Nájdete ju na najlepších podcastových platformách, či v aplikáciach vrátane Apple Podcasts, SoundCloud, Spotify a Stitcher.
Nová epizóda B2B Commerce UnCut každých šesť týždňov
Každých 6 týždňov môžete očakávať novú epizódu. Archívy B2B Commerce UnCut sa stanú zásobárňou osvedčených postupov, brutálne úprimných rád a praktických obchodných postrehov pre dnešnú e-commerce komunitu.
“B2B Commerce UnCut” otvára najdôležitejšie témy zo svete B2B e-commerce, ktoré vybrali naši diváci. Žiadne klamstvá ani PR reči – len neúprosne úprimný pohľad na to, čo je dôležité. Či už pre výrobcov, veľkoobchody, distribútorov, alebo všetkých ostatných, ktorí predávajú v oblasti B2B. Ak ste už unavení z pretlaku B2C trendov a všeobecných rád, nalaďte sa a pozrite si, čo je dnes v B2B skutočne dôležité,” povedal Yoav Kutner, Oro CEO
Žiadne klamstvá ani PR reči – len neúprosne úprimný pohľad na to, čo je dôležité.
Prvá epizóda B2B Commerce UnCut s názvom “Rozlíšenie signálu od šumu: Trendy elektronického obchodovania B2B pre rok 2022, na ktorých záleží,” bude vysielaná naživo 22. februára 2022 o 11:00 EST.
Moderátor Motti Danino privíta spoluzakladateľa spoločnosti Magento a generálneho riaditeľa Oro Yoava Kutnera a hosťa Joe Cicmana, senior analytika spoločnosti Forrester. Budú diskutovať a rozoberať trendy, ktoré sú skutočné, a rozlišovať ich od klasických buzzwords.