1 min. čítanie

Výkonnostný marketing  

Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie.

Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie. Primárny výkon môže byť napríklad impresia, alebo kliknutie na banner, sekundárny je už samotná konverzia, teda nákup, alebo registrácia. Zdroje návštevnosti môžu byť rôzne a to napríklad PPC reklama, alebo affiliate marketing. Na základe údajov z týchto konverzií si potom môže majiteľ optimalizovať svoj web, aby fungoval čo najefektívnejšie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+