Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie. Primárny výkon môže byť napríklad impresia, alebo kliknutie na banner, sekundárny je už samotná konverzia, teda nákup, alebo registrácia. Zdroje návštevnosti môžu byť rôzne a to napríklad PPC reklama, alebo affiliate marketing. Na základe údajov z týchto konverzií si potom môže majiteľ optimalizovať svoj web, aby fungoval čo najefektívnejšie.
Európsky e-commerce by mal dosiahnuť hodnotu 750 miliárd dolárov do roku 2027
Európa má vo svetovej ekonomike svoje pevné miesto vďaka výrobnými odvetviam a dôležitou úlohou v digitálnom sektore. Na veľkých trhoch je e-commerce rozšírený, menším ekonomikám ponúka zaujímavé možnosti rastu biznisu.