3 min. čítanie

UNIQLO otvára vo Varšave pilotnú predajňu

Japonská značka Uniqlo prichádza do Poľska. Spoločnosť chce investovať do kamennej predajne v obchodnom dome Wars Sawa Junior. Pôjde o pop-up obchod, ktorý otvorí svoje brány už tento týždeň.

UNIQLO otvára vo Varšave pilotnú predajňu

Prvá predajňa v Poľsku

Bude to prvý kamenný obchod značky UNIQLO v Poľsku, resp. v stredoeurópskom regióne. Spoločnosť pôsobí predovšetkým na trhoch Nemecka, Francúzska, Holandska, Belgicka a Spojeného kráľovstva. Otvorenie je naplánované na 27. októbra. Na dvoch podlažiach a ploche 800m2 si zákazníci budú môcť vybrať z kolekcie pre mužov, ženy, ale aj deti.

“Sme nesmierne radi, že sa v Poľsku budeme môcť osobne stretnúť so zákazníkmi a predstaviť im LifeWear – oblečenie vytvorené podľa našich japonských hodnôt: kvalita, odolnosť a jednoduchosť. Rozhodnutie otvoriť si kamenný obchod sme založili na skúsenostiach s prevádzkou internetového obchodu UNIQLO v Európe. Veríme, že varšavský pop-up store nám umožní ešte lepšie spoznať poľský trh a vypracovať preň dlhodobé plány,” komentuje Taku Morikawa, prezident UNIQLO Europe.

Značka prevádzkuje v Európe eshop

UNIQLO nie je v Poľsku žiadnou novinkou a prostredníctvom svojho európskeho eshopu ponúka zákazníkom oblečenie LifeWear už 6 rokov. Rozhodnutie otvoriť vo Varšave kamennú prevádzku vyplynulo z mimoriadnej popularity odevného priemyslu v Poľsku. Viaceré značky vnímajú túto krajinu pre jeho strategickú polohu, logistickú dostupnosť a počet obyvateľov ako vstupnú bránu pre trhy východnej Európy. 

“Spoluprácou s týmito značkami chceme prilákať novú generáciu zákazníkov, ktorí si cenia úprimný vzťah so značkami a priamu skúsenosť s ich maloobchodnou ponukou,”  hovorí Scott Dwyer, výkonný riaditeľ spoločnosti Atrium European Real Estate, ktorá vlastní obchodné domy Wars Sawa Junior.

Produkty značky UNIQLO si môžete kúpiť vo viacerých eshopoch aj na Slovensku.

UNIQLO je odevná spoločnosť, ktorá bola založená v japonskom meste Yamaguchi v roku 1949. V priebehu rokov sa z textilnej výrobnej spoločnosti stala globálna módna značka s takmer 800 obchodmi (podľa poslednej štvrťročnej správy spoločnosti Uniqlo). Podľa Brand Finance 2022 sa japonská značka umiestnila na 10. mieste najhodnotnejších módnych značiek na svete. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články