2 min. čítanie

UNIQLO otvára vo Varšave pilotnú predajňu

Japonská značka Uniqlo prichádza do Poľska. Spoločnosť chce investovať do kamennej predajne v obchodnom dome Wars Sawa Junior. Pôjde o pop-up obchod, ktorý otvorí svoje brány už tento týždeň.

UNIQLO otvára vo Varšave pilotnú predajňu

Prvá predajňa v Poľsku

Bude to prvý kamenný obchod značky UNIQLO v Poľsku, resp. v stredoeurópskom regióne. Spoločnosť pôsobí predovšetkým na trhoch Nemecka, Francúzska, Holandska, Belgicka a Spojeného kráľovstva. Otvorenie je naplánované na 27. októbra. Na dvoch podlažiach a ploche 800m2 si zákazníci budú môcť vybrať z kolekcie pre mužov, ženy, ale aj deti.

“Sme nesmierne radi, že sa v Poľsku budeme môcť osobne stretnúť so zákazníkmi a predstaviť im LifeWear – oblečenie vytvorené podľa našich japonských hodnôt: kvalita, odolnosť a jednoduchosť. Rozhodnutie otvoriť si kamenný obchod sme založili na skúsenostiach s prevádzkou internetového obchodu UNIQLO v Európe. Veríme, že varšavský pop-up store nám umožní ešte lepšie spoznať poľský trh a vypracovať preň dlhodobé plány,” komentuje Taku Morikawa, prezident UNIQLO Europe.

Značka prevádzkuje v Európe eshop

UNIQLO nie je v Poľsku žiadnou novinkou a prostredníctvom svojho európskeho eshopu ponúka zákazníkom oblečenie LifeWear už 6 rokov. Rozhodnutie otvoriť vo Varšave kamennú prevádzku vyplynulo z mimoriadnej popularity odevného priemyslu v Poľsku. Viaceré značky vnímajú túto krajinu pre jeho strategickú polohu, logistickú dostupnosť a počet obyvateľov ako vstupnú bránu pre trhy východnej Európy. 

“Spoluprácou s týmito značkami chceme prilákať novú generáciu zákazníkov, ktorí si cenia úprimný vzťah so značkami a priamu skúsenosť s ich maloobchodnou ponukou,”  hovorí Scott Dwyer, výkonný riaditeľ spoločnosti Atrium European Real Estate, ktorá vlastní obchodné domy Wars Sawa Junior.

Produkty značky UNIQLO si môžete kúpiť vo viacerých eshopoch aj na Slovensku.

UNIQLO je odevná spoločnosť, ktorá bola založená v japonskom meste Yamaguchi v roku 1949. V priebehu rokov sa z textilnej výrobnej spoločnosti stala globálna módna značka s takmer 800 obchodmi (podľa poslednej štvrťročnej správy spoločnosti Uniqlo). Podľa Brand Finance 2022 sa japonská značka umiestnila na 10. mieste najhodnotnejších módnych značiek na svete. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+