SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojom, ktorý označuje komplexnú vnútornú aj vonkajšiu analýzu projektu, alebo prostredia organizácie. Zameriava sa na silné a slabé stránky, ktoré vychádzajú z interného prostredia a príležitosti a hrozby, ktoré vychádzajú z externého prostredia. Mala by nasledovať po definovaní si jasného cieľa, inak môže byť zbytočná, ale ak je táto analýza správne využitá, môže byť vhodným nástrojom na dosiahnutie cieľa.
Pripravte sa na nové pravidlá obalových materiálov
Predpokladá sa, že každý Európan do roku 2030 vyprodukuje až 209 kg odpadu ročne. Nové pravidlá zo strany Európskej únie smerujú k otočeniu tohto trendu – požadujú znižovanie obalov o 5 % do roku 2030, o 10 % do roku 2035 a o 15 % do roku 2040.