Marketing je proces, prostredníctvom ktorého sa uspokojujú potreby zákazníka tak, aby bol daný obchod výhodný pre obe strany, ako pre kupujúceho, tak aj pre predávajúceho. Zahŕňa aj identifikáciu, alebo ovplyvňovanie dopytu a ponuky tovarov a služieb na trhu. Jeho fungovanie závisí od trhu a od reklamy, ktorá je jeho súčasťou. Snaží sa ponúknuť riešenie problému zákazníka tak, aby to bolo výhodné aj pre podnikateľský subjekt. Úspešnosť marketingu sa meria najmä objektívnym merateľom, teda zisku spoločnosti, ale môžeme ju určiť aj subjektívne a to spokojnosťou zákazníkov.
Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu
Pri nedávnom all-hands stretnutí spoločnosti Google sa Prabhakar Raghavan vyjadril, že adaptácia je v rýchlo meniacom sa prostredí kľúčová. Raghavan je Senior Vice President v spoločnosti Google, kde je zodpovedný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.