
Nový druh maloobchodných predajní
Spoločnosť Royal Canin otvorila svoj obchod na adrese 126 rue de Turenne v 3. parížskom obvode. Tento priestor s rozlohou 170 m2 venovaný mačkám a psom bude počas troch mesiacov ponúkať osem interaktívnych zážitkov, ktoré vám umožnia zblížiť sa s vaším domácim miláčikom.
Pri vchode do prevádzky je zriadená fotobúdka, v ktorej si môžete urobiť čiernobielu fotografiu so svojím domácim miláčikom.
Každú sobotu sa v priestoroch koná hodinová konferencia (30 minút prezentácie a 30 minút otázok a odpovedí) pre približne 15 účastníkov a venuje sa napríklad témam ako poskytnúť prvú pomoc vášmu domácemu miláčikovi v prípade zranenia.” PR manažérka Claudine Besserer vysvetľuje, že cieľom je analyzovať najpopulárnejšie témy. , “Už teraz pozorujeme väčší záujem o výchovu a správanie domácich miláčikov” dopĺňa.
Každý piatok obchod ponúka čiernobiele portrétové fotografovanie so psom alebo mačkou od fotografa zvierat, ktoré sa posiela e-mailom. “Do konca testovacej fázy máme plný počet obsadených miest!”

zdroj: RoyalCanin
Pre záujemcov prinášajú kurz “Neuveriteľné inovácie”, kde spolu s ďalšími značkami priblížia potreby jednotlivých plemien psov a mačiek.
Od marca Lab ponúka bezplatné vzdelávacie hodinové prechádzky v okolí pre približne desiatku majiteľov psov. “Za prítomnosti odborného lektora majiteľov naučíme ako venčiť psov bez ťahania vôdzky a v spolupráci so start-upom Pet Talk im prostredníctvom cvičení a hier poskytneme ďalšie rady a odporúčania,” vysvetľuje Claudine Besserer.
Cieľom prevádzky je spojiť objavy, technológie, know-how a zistiť očakávania majiteľov domácich miláčikov. “Každé tri až štyri mesiace prinesieme nové koncepty na testovanie, aby sme zákazníkom pomohli nájsť najlepší zážitok pre nich a ich domáceho miláčika.”
Primárna úloha nových formátov pop-up predajní je spojiť komunitný a kultúrny zážitok.