3 min. čítanie

Spoločnosť Royal Canin testuje v Paríži svoj prvý kamenný pop-up obchod

Svetový líder v oblasti distribúcie krmív pre zvieratá po prvý raz testuje pop-up obchod "Objavujeme Royal Canin". Testovacia fáza bude prebiehať tri mesiace a zákazníkom ponúkne množstvo pohlcujúcich zážitkov. Ambícia? Definovanie vhodného ekonomického modelu a otvorenie vlastných predajní.

Spoločnosť Royal Canin testuje v Paríži svoj prvý kamenný pop-up obchod

Nový druh maloobchodných predajní

Spoločnosť Royal Canin otvorila svoj obchod na adrese 126 rue de Turenne v 3. parížskom obvode. Tento priestor s rozlohou 170 m2 venovaný mačkám a psom bude počas troch mesiacov ponúkať osem interaktívnych zážitkov, ktoré vám umožnia zblížiť sa s vaším domácim miláčikom. 

Pri vchode do prevádzky je zriadená fotobúdka, v ktorej si môžete urobiť čiernobielu fotografiu so svojím domácim miláčikom.

Každú sobotu sa v priestoroch koná hodinová konferencia (30 minút prezentácie a 30 minút otázok a odpovedí) pre približne 15 účastníkov a venuje sa napríklad témam ako poskytnúť prvú pomoc vášmu domácemu miláčikovi v prípade zranenia.” PR manažérka Claudine Besserer vysvetľuje, že cieľom je analyzovať najpopulárnejšie témy. ,  “Už teraz pozorujeme väčší záujem o výchovu a správanie domácich miláčikov” dopĺňa.

Každý piatok obchod ponúka čiernobiele portrétové fotografovanie so psom alebo mačkou od fotografa zvierat, ktoré sa posiela e-mailom. “Do konca testovacej fázy máme plný počet obsadených miest!”

zdroj: RoyalCanin

Pre záujemcov prinášajú kurz “Neuveriteľné inovácie”, kde spolu s ďalšími značkami priblížia potreby jednotlivých plemien psov a mačiek.

Od marca Lab ponúka bezplatné vzdelávacie hodinové prechádzky v okolí pre približne desiatku majiteľov psov. “Za prítomnosti odborného lektora majiteľov naučíme ako venčiť psov bez ťahania vôdzky a v spolupráci so start-upom Pet Talk im prostredníctvom cvičení a hier poskytneme ďalšie rady a odporúčania,” vysvetľuje Claudine Besserer.

Cieľom prevádzky je spojiť objavy, technológie, know-how a zistiť očakávania majiteľov domácich miláčikov. “Každé tri až štyri mesiace prinesieme nové koncepty na testovanie, aby sme zákazníkom pomohli nájsť najlepší zážitok pre nich a ich domáceho miláčika.”

Primárna úloha nových formátov pop-up predajní je spojiť komunitný a kultúrny zážitok.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články