2 min. čítanie

Spoločnosť Kytary.cz prekročila miliardovú hranicu

Vladimír Myslík a Jan Pils začali predávať hudobné nástroje z panelákovej kočikárne pred dvadsiatimi rokmi. V súčasnosti patria medzi špičku v segmente a ich Kytary.cz zaznamenali tržby vo výške jednej  miliardy českých korún.

Spoločnosť Kytary.cz prekročila miliardovú hranicu

Kytary.cz rástli aj v minulom roku

Biznis e-shopu Kytary.cz, ktorý ponúka hudobné nástroje a vybavenie, neustále rastie. Prevádzková Spoločnosť Audio Partner, ktorá eshop prevádzkuje, vygenerovala v roku 2021 tržby vo výške 1,033 miliardy Kč (40 miliónov eur). To je medziročný nárast o 116 miliónov. Čistý zisk je niečo viac ako 29 miliónov Kč v porovnaní s 24 miliónmi Kč pred rokom. 

“Sme najväčším online predajcom hudobných nástrojov v krajine a minulý rok sme prekročili hranicu jednej miliardy českých korún,” hovorí Filip Černý, marketingový riaditeľ spoločnosti Audio Partner.

Internetový obchod Kytary.cz sa špecializuje na predaj klasických a elektrických gitár, basgitár, klávesových nástrojov, bicích nástrojov a ďalších hudobných nástrojov. Spoločnosť prevádzkuje dve kamenné predajne v Prahe a Brne, logistické centrum v Pražských Modřanoch a niekoľko eshopov. Pôsobí na Slovensku, v Poľsku, Nemecku (Kytary.de), Francúzsku (Kytary.fr), Maďarsku (Kytary.hu), Veľkej Británii (Kytary.co.uk) a Rumunsku. V jari 2021 rozšírila pôsobenie o ďalšie tri trhy v Španielsku, Holandsku a Írsku. Aktuálne zamestnáva približne 200 ľudí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+