2 min. čítanie

Spoločnosť Kytary.cz prekročila miliardovú hranicu

Vladimír Myslík a Jan Pils začali predávať hudobné nástroje z panelákovej kočikárne pred dvadsiatimi rokmi. V súčasnosti patria medzi špičku v segmente a ich Kytary.cz zaznamenali tržby vo výške jednej  miliardy českých korún.

Spoločnosť Kytary.cz prekročila miliardovú hranicu

Kytary.cz rástli aj v minulom roku

Biznis e-shopu Kytary.cz, ktorý ponúka hudobné nástroje a vybavenie, neustále rastie. Prevádzková Spoločnosť Audio Partner, ktorá eshop prevádzkuje, vygenerovala v roku 2021 tržby vo výške 1,033 miliardy Kč (40 miliónov eur). To je medziročný nárast o 116 miliónov. Čistý zisk je niečo viac ako 29 miliónov Kč v porovnaní s 24 miliónmi Kč pred rokom. 

“Sme najväčším online predajcom hudobných nástrojov v krajine a minulý rok sme prekročili hranicu jednej miliardy českých korún,“ hovorí Filip Černý, marketingový riaditeľ spoločnosti Audio Partner.

Internetový obchod Kytary.cz sa špecializuje na predaj klasických a elektrických gitár, basgitár, klávesových nástrojov, bicích nástrojov a ďalších hudobných nástrojov. Spoločnosť prevádzkuje dve kamenné predajne v Prahe a Brne, logistické centrum v Pražských Modřanoch a niekoľko eshopov. Pôsobí na Slovensku, v Poľsku, Nemecku (Kytary.de), Francúzsku (Kytary.fr), Maďarsku (Kytary.hu), Veľkej Británii (Kytary.co.uk) a Rumunsku. V jari 2021 rozšírila pôsobenie o ďalšie tri trhy v Španielsku, Holandsku a Írsku. Aktuálne zamestnáva približne 200 ľudí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+