2 min. čítanie

Spoločnosť DoorDash kupuje Wolt

Spoločnosť DoorDash Inc. minulú stredu oznámila, že dokončila akvizíciu spoločnosti Wolt Enterprises na základe dohody v hodnote 8 miliárd USD. Aplikácia Wolt však bude naďalej fungovať samostatne a zachová si prevádzku na všetkých existujúcich trhoch.

Spoločnosť DoorDash kupuje Wolt

Akvizícia v hodnote 8 miliárd USD

Americká donášková spoločnosť DoorDash získala fínsku spoločnosť Wolt, čím sa Doordash rozšíril do 27 krajín. Cieľom spoločnosti DoorDash je urýchliť svoj medzinárodný rast prostredníctvom rýchlejšieho vývoja produktov a vyššej efektívnosti investícií. Spotrebiteľská aplikácia Wolt bude naďalej fungovať samostatne, s podporou zdrojov nadobúdateľa. Spoločnosť Wolt plánuje zachovať svoju činnosť na všetkých trhoch, kde v súčasnosti pôsobí.

Zástupcovia spoločnosti DoorDash uviedli, že spolu so spoločnosťou Wolt veria, že majú platformu na poskytovanie služieb obchodníkom, spotrebiteľom a kuriérom na existujúcich a budúcich trhoch. Ich cesta pri budovaní medzinárodného obchodu je na začiatku.

“Spoločnosť DoorDash je na začiatku kolosálnej cesty a ja som viac ako kedykoľvek predtým nadšený z toho, čo budujeme a z potenciálu pomôcť stovkám miliónov ľudí na celom svete v našej misii posilniť miestne ekonomiky,” uviedol generálny riaditeľ spoločnosti DoorDash Tony Xu.

Predstavitelia spoločnosti Wolt dodali, že tento vývoj predstavuje pre spoločnosť Wolt začiatok novej kapitoly. Spojením s DoorDash majú väčšiu možnosť vytvárať produkty a služby naprieč kontinentmi. Obe spoločnosti majú spoločnú víziu budovať lokálny obchod vďaka spolupráci.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+