2 min. čítanie

Spoločnosť DoorDash kupuje Wolt

Spoločnosť DoorDash Inc. minulú stredu oznámila, že dokončila akvizíciu spoločnosti Wolt Enterprises na základe dohody v hodnote 8 miliárd USD. Aplikácia Wolt však bude naďalej fungovať samostatne a zachová si prevádzku na všetkých existujúcich trhoch.

Spoločnosť DoorDash kupuje Wolt

Akvizícia v hodnote 8 miliárd USD

Americká donášková spoločnosť DoorDash získala fínsku spoločnosť Wolt, čím sa Doordash rozšíril do 27 krajín. Cieľom spoločnosti DoorDash je urýchliť svoj medzinárodný rast prostredníctvom rýchlejšieho vývoja produktov a vyššej efektívnosti investícií. Spotrebiteľská aplikácia Wolt bude naďalej fungovať samostatne, s podporou zdrojov nadobúdateľa. Spoločnosť Wolt plánuje zachovať svoju činnosť na všetkých trhoch, kde v súčasnosti pôsobí.

Zástupcovia spoločnosti DoorDash uviedli, že spolu so spoločnosťou Wolt veria, že majú platformu na poskytovanie služieb obchodníkom, spotrebiteľom a kuriérom na existujúcich a budúcich trhoch. Ich cesta pri budovaní medzinárodného obchodu je na začiatku.

„Spoločnosť DoorDash je na začiatku kolosálnej cesty a ja som viac ako kedykoľvek predtým nadšený z toho, čo budujeme a z potenciálu pomôcť stovkám miliónov ľudí na celom svete v našej misii posilniť miestne ekonomiky,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti DoorDash Tony Xu.

Predstavitelia spoločnosti Wolt dodali, že tento vývoj predstavuje pre spoločnosť Wolt začiatok novej kapitoly. Spojením s DoorDash majú väčšiu možnosť vytvárať produkty a služby naprieč kontinentmi. Obe spoločnosti majú spoločnú víziu budovať lokálny obchod vďaka spolupráci.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+