2 min. čítanie

Pozývame vás na prvý Ecommerce Bridge LIVE! Po prvýkrát v Trnave už 19.1.2023

Po niekoľkých rokoch fungovania Ecommerce Bridge sme pripravili novinku, ktorá celému e-commerce trhu chýbala. Pustili sme sa do organizovania menších e-commerce/marketingových konferencií po celom Slovensku. Prvý Ecommerce Bridge LIVE vás čaká už 19.1.2023 v Synagóga Café v Trnave.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Pozývame vás na prvý Ecommerce Bridge LIVE! Po prvýkrát v Trnave už 19.1.2023

Koncept 4 prednášok a networkingu ?

Program konferencie je vyskladaný z prednášok expertov na e-commerce a jedného hosťa, ktorý odprezentuje úspešný e-shop alebo e-commerce projekt. Prednášky budú trvať 20-25 minút a diváci sa budú môcť zapojiť cez Slido.

Lístky na event sa dajú kúpiť iba online cez Inviton. Kapacita je obmedzená, nie je na čo čakať ? Ďalšie plánované konferencie nájdete u nás na webe.

Pridať udalosť do Google kalendára

 

Line-up Ecommerce Bridge LIVE v Trnave

Máte sa na čo tešiť! ?? Vystúpia experti na e-commerce, ktorí prinesú pre vás e-shop alebo projekt cenné know-how. Hlavné je, že sa stretne e-commerce a marketingová komunita ❤️

Kúpiť lístok na Ecommerce Bridge LIVE Trnava

Ecommerce Bridge LIVE Trnava Zoznam prednášok
19.
január
1

Ako na výber vhodnej eshopovej platformy?

O čom bude prednáška?

V súčasnosti má slovenský eshopár k dispozícii nespočetne veľa riešení, na ktorých môže fungovať jeho internetový obchod. Informácie o výhodách a nevýhodách jednotlivých riešení, ktoré sa k nemu dostávajú, sú veľmi obmedzené. Preto je dnes výber vhodnej platformy veľmi náročná úloha, a možno aj z toho dôvodu tak často podceňovaná. Pritom je to kľúčový krok, ktorý výrazne ovplyvňuje úspešnosť každého eshopu! Ako vybrať to správne riešenie pre svoj online biznis? Prečo väčšina eshopárov volí saas-ové riešenie oproti open source a custom made riešeniam?

Dávid Gelien
https://www.shoptet.sk/

+421 917 179 777 gelien@shoptet.sk

2

Najlepšie e-mailové počiny roku 2022.

O čom bude prednáška?

Chcete vedieť, aké e-mailové kampane a akcie zarobili našim klientom desiatky tisíc a skvele zafungovali pri budovaní dlhodobých vzťahov so zákazníkmi? Nachystali sme prehľad 10 najúspešnejších e-mailových počinov, ktoré v roku 2022 priniesli najlepšie výsledky.

Ondřej Ratajský
Marketing Leader

+420 721 461 350 ondrej.ratajsky@smartemailing.cz

3

Prečo si zvoliť CSS partnera a ako si ho vybrať?

O čom bude prednáška?

Čo je CSS program, prečo sa viac oplatí mať CSS Partnera iného ako Google, či ako si vybrať CSS partnerov z pohľadu ceny, kvality? Všetky odpovede na tieto otázky a omnoho viac o CSS vysvetlené profesionálom.

Darko Ďurica
Global Account Manager

+421 948 158 152 durica@shoppingin.eu

4

Sústreďte sa na to, čo dokážete ovplyvniť

O čom bude prednáška?

Platí to v živote, pri zdraví aj biznise. Nestrácajme čas tam, kde to nedáva význam. V oblasti zdravia je možné ovplyvniť mnoho vecí, vďaka poznaniu svojich génov a vďaka prevencií. V oblasti biznisu a ecommerce je možné rovnako urobiť veľa drobných zmien, ktoré povedú k lepšej konverzií a vyšším predajom. Všetko vďaka poznaniu svojich zákazníkov, poznaniu ich potrieb a vďaka správnemu nastaveniu komunikácie.

Dominik Illek
CMO

+421 904 235 297 dominik@dnaera.sk

Ďakujeme partnerom Ecommerce Bridge LIVE v Trnave 

  • Shoptet, jeden z najlepších nástrojov pre tvorbu e-shopu na internete.
  • SmartEmailing, inteligentná e-mailingová platforma s pokročilou automatizáciou, ktorá si zakladá na spoľahlivosti a garantuje doručiteľnosť až 99.9%.
  • Managino Agency, certifikovaný špecialista pod záštitou Google Partner Premier.
  • Axim, maretingová agentúra, poskytujúca zákazníkovi komplexnú službu a unikátne riešenia prispôsobené na mieru.
  • Dognet, férová affiliate sieť pre Strednú Európu a Balkán.
  • Packeta, riešenie pre prepravu zásielok do celého sveta a digitálna platforma, ktorá ponúka trendy v logistike.

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+