Mateusz Osiecki je odborníkom na budovanie strategických partnerstiev v technologickom priemysle, riadenie predaja a rozvoj medzinárodného obchodu. Posledných šesť rokov získaval skúsenosti s budovaním stratégie medzinárodnej expanzie a rozvojom podnikania Profitroom (poskytovateľ SaaS pre hotelový sektor v strednej a východnej Európe) a online marketingových agentúr patriacich do portfólia Bauer Media Group. Absolvoval Royal Holloway a master degree získal na King’s College v Londýne.
Víziou spoločnosti je stať sa vedúcou platformou elektronického obchodu pre rozvoj podnikania na celom svete
“Veľmi sa teším, že som nastúpil do spoločnosti PrestaShop ako Country Manager. V Poľsku už máme vedúce postavenie z hľadiska počtu firiem, ktoré používajú našu platformu. Open source charakter softvéru znamená, že využívame príspevky tisícov členov komunity. Vďaka tomu je toto riešenie čoraz prívetivejšie pre majiteľov eshopov bez ohľadu na ich veľkosť. Skúsenosti PrestaShopu s vytváraním doplnkov pre firmy, ktoré expandujú, znamenajú, že máme dokonalý nástroj na to, aby sme boli aj naďalej lídrom v Poľsku. Okrem toho verím, že spojenie s MBE Worldwide posilní našu pozíciu na e-commerce trhu,” uviedol Mateusz Osiecki.
PrestaShop v Poľsku rastie, spojenie s MBE posilní ich pozíciu
Ako súčasť MBE teraz PrestaShop výrazne posilní svoj rastový potenciál na kľúčových miestach. Spoločná základňa oboch spoločností zahŕňa viac ako 600 000 zákazníkov v Európe (predovšetkým v Taliansku, Francúzsku, Španielsku, Nemecku, Spojenom kráľovstve a Poľsku) a viac ako milión zákazníkov na celom svete. Podiel PrestaShopu na poľskom e-commerce trhu od roku 2019 neustále rastie. “V súčasnosti až 72 % poľských spotrebiteľov nakupuje online”, upozorňuje Luca Mastroianni, viceprezident pre medzinárodné vzťahy v spoločnosti PrestaShop.
V Poľsku používa PrestaShop viac ako 25 000 e-shopov, čo je približne 25 % všetkých internetových obchodov. Túto platformu využívajú aj etablované značky ako Inglot, Mosquito, Świat Baterii alebo Ania Kruk.
Úlohou Osieckého bude “rozšíriť aktivity na miestnom trhu v súlade s víziou spoločnosti stať sa vedúcou platformou elektronického obchodu pre rozvoj podnikania na celom svete” – uvádza sa v tlačovej správe.