2 min. čítanie

Poľský PrestaShop má nového country managera. Na jej platforme beží viac ako 25% všetkých poľských eshopov.

Mateusz Osiecki nastúpil na pozíciu Country Manager pre Poľský PrestaShop.

Poľský PrestaShop má nového country managera. Na jej platforme beží viac ako 25% všetkých poľských eshopov.

Mateusz Osiecki je odborníkom na budovanie strategických partnerstiev v technologickom priemysle, riadenie predaja a rozvoj medzinárodného obchodu. Posledných šesť rokov získaval skúsenosti s budovaním stratégie medzinárodnej expanzie a rozvojom podnikania Profitroom (poskytovateľ SaaS pre hotelový sektor v strednej a východnej Európe) a online marketingových agentúr patriacich do portfólia Bauer Media Group. Absolvoval Royal Holloway a master degree získal na King’s College v Londýne.

Víziou spoločnosti  je stať sa vedúcou platformou elektronického obchodu pre rozvoj podnikania na celom svete

“Veľmi sa teším, že som nastúpil do spoločnosti PrestaShop ako Country Manager. V Poľsku už máme vedúce postavenie z hľadiska počtu firiem, ktoré používajú našu platformu. Open source charakter softvéru znamená, že využívame príspevky tisícov členov komunity. Vďaka tomu je toto riešenie čoraz prívetivejšie pre majiteľov eshopov bez ohľadu na ich veľkosť. Skúsenosti PrestaShopu s vytváraním doplnkov pre firmy, ktoré expandujú, znamenajú, že máme dokonalý nástroj na to, aby sme boli aj naďalej lídrom v Poľsku. Okrem toho verím, že spojenie s MBE Worldwide posilní našu pozíciu na e-commerce trhu,” uviedol Mateusz Osiecki.

PrestaShop v Poľsku rastie, spojenie s MBE posilní ich pozíciu 

Ako súčasť MBE teraz PrestaShop výrazne posilní svoj rastový potenciál na kľúčových miestach. Spoločná základňa oboch spoločností zahŕňa viac ako 600 000 zákazníkov v Európe (predovšetkým v Taliansku, Francúzsku, Španielsku, Nemecku, Spojenom kráľovstve a Poľsku) a viac ako milión zákazníkov na celom svete. Podiel PrestaShopu na poľskom e-commerce trhu od roku 2019 neustále rastie. “V súčasnosti až 72 % poľských spotrebiteľov nakupuje online”,  upozorňuje Luca Mastroianni, viceprezident pre medzinárodné vzťahy v spoločnosti PrestaShop.

V Poľsku používa PrestaShop viac ako 25 000 e-shopov, čo je približne 25 % všetkých internetových obchodov. Túto platformu využívajú aj etablované značky ako Inglot, Mosquito, Świat Baterii alebo Ania Kruk.

Úlohou Osieckého bude “rozšíriť aktivity na miestnom trhu v súlade s víziou spoločnosti stať sa vedúcou platformou elektronického obchodu pre rozvoj podnikania na celom svete” – uvádza sa v tlačovej správe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+