2 min. čítanie

Nemecká drogéria DM prichádza s konceptom pick-up staníc

Obľúbená nemecká drogéria Drogerie Markt oznámila, že vo svojich predajniach inštaluje automatické skrinky na vyzdvihnutie tovaru. Zákazníci si v nich môžu jednoducho vyzdvihnúť online objednávky. Skrinky nainštaluje v najmenej 700 predajniach.

Nemecká drogéria DM prichádza s konceptom pick-up staníc

Nemecká spoločnosť DM prevádzkuje sieť drogérií v 14 krajinách Európy. Najmenej v 700 predajniach nainštaluje stanice na vyzdvihnutie tovaru s automatickými skrinkami. Na každej stanici môže byť súčasne uložených až 26 online objednávok.

Prepojenie kamenného a online obchodu

 Reťazec využíva širokú ponuku predajných kanáloch, okrem kamenných predajní má aj aplikáciu a internetový obchod. Doteraz si mohli zákazníci vyzdvihnúť svoje online objednávky pri pokladni. Vďaka novému konceptu si po novom  môžu objednávky vyzdvihnúť bezkontaktne a bez čakania.

Produkty v rámci expresného odberu je možné vyzdvihnúť do 3 hodín.

V predajniach DM v Nemecku je zatiaľ nainštalovaných 49 odberných staníc. Zákazníci si môžu vyzdvihnúť svoju objednávku počas otváracích hodín po tom, ako dostanú kód na vyzdvihnutie v aplikácii alebo e-mailom. Produkty v rámci expresného odberu je možné vyzdvihnúť do 3 hodín.

“Vďaka odberným staniciam DM kombinujeme nakupovanie v našich predajniach s výhodami objednávania prostredníctvom aplikácie DM alebo nášho online obchodu,” hovorí Sebastian Bayer, marketingový riaditeľ DM. “Odozva na testovanie našich pick-up staníc bola veľmi pozitívna. Očakávame nárast online nákupov, preto do polovice roka 2023 vybavíme približne 700 predajní odbernými skrinkami.”

Čo je dobré vedieť?

Celkovo sa tento koncept považuje za veľmi intuitívny. Pri bežnej objednávke sú produkty zvyčajne pripravené na vyzdvihnutie nasledujúci deň. Pre registrovaných zákazníkov je  pick-up DM stanica bezplatná, avšak len pri nákupe nad 19 eur. V opačnom prípade sa platí za balík 4,95 eur. Túto sumu si musia pripraviť aj neregistrovaní zákazníci. Expresná verzia je pre registrovaných zákazníkov tiež zadarmo, všetci ostatní platia 2,95 eur. Odberné miesto je k dispozícii len počas bežných otváracích hodín, keďže sa nachádza v rámci pobočky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+