1 min. čítanie

Natland Group predáva menšinový podiel v Zoot a Bibloo

Natland sa zbavuje aktív v módnom biznise. Súčasný vlastník Across ecommerce odkúpil minoritný podiel Natlandu a stal sa jediným vlastníkom značiek Zoot, Urban Store, Bibloo.

Natland Group predáva menšinový podiel v Zoot a Bibloo

Koniec po štyroch rokoch

Investičná skupina Natland väčšinového vlastníka Tomáša Rašku má za sebou štyri roky pôsobenia v módnom biznise, konkrétne v e-shopoch Zoot, Urban Store a Bibloo. Teraz predala svoj menšinový podiel (49,99 %) v spoločnosti Digital People (prevádzková spoločnosť e-shopov) jej súčasnému väčšinovému vlastníkovi, spoločnosti Across e-commerce. Tá už viac ako rok prevádzkuje módne značky a e-shopy Zoot a Bibloo, pričom väčšinový podiel kúpila od spoločnosti Natland na prelome rokov 2021 a 2022, a teraz sa stala jediným vlastníkom spoločnosti Digital People.

Zo skupiny Digital People odchádza aj generálny riaditeľ a minoritný akcionár Milan Polák, ktorý do Natlandu nastúpil, keď kúpil spoločnosť Different, ktorú založil spolu so Simonou Polákovou.

Spoločnosť Across e-commerce patrí do skupiny Across Private Investments, slovenskej skupiny s 20-ročnou históriou pôsobenia v oblasti elektronického obchodu, ako aj v oblasti cestovného ruchu, hotelierstva, zdravotníctva a nehnuteľností. Podrobnosti a presná hodnota transakcie, ktorú ešte musí schváliť protimonopolný úrad, nebudú zverejnené, uviedla skupina. Podľa odborného odhadu sa objem transakcie pohyboval od 10 do 20 miliónov eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+