2 min. čítanie

Lidlu sa darí aj v USA. Koncept predajne sa zameria na pomoc miestnym komunitám

Lidl otvoril mestskú predajňu v newyorskom Harleme. Zatiaľ čo väčšina predajní Lidl sa nachádza na predmestiach, predajňa na Frederick Douglas Blvd. je v husto obývanej oblasti. Ide o prvú predajňu spoločnosti Lidl na Manhattane.

Lidlu sa darí aj v USA. Koncept predajne sa zameria na pomoc miestnym komunitám

Model predajne umožňuje rýchly nákup a motivuje k pomoci komunite

Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov. Dvojpodlažná predajňa má jednoduché usporiadanie, ktoré zákazníkom umožní rýchlejšie a pohodlnejšie nakupovanie. Rýchlo dostupný tovar sa nachádza na hlavnom poschodí, zatiaľ čo väčšina potravín je o poschodie nižšie. 

Spoločnosť Lidl sa spojila s Potravinovou bankou New York a tiež komunitnou výdajňou potravín v Harleme a môže tak spolupracovať na pomoci obyvateľom ako komunitný podnik. Miestni študenti navrhli limitovanú edíciu originálnych ilustrácií nákupných tašiek. 

Výnosy z predaja týchto tašiek taktiež putujú v prospech potravinovej banky a harlemskej výdajne jedál. 

Cenová politika ostala zachovaná

Lidl je známy predovšetkým svojou nízkou cenovou politikou. Okrem národných amerických značiek zákazníci nájdu aj špeciality z rôznych krajín vrátane Francúzska, Talianska a samozrejme Nemecka, odkiaľ značka Lidl pochádza. 

Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov.

Nemecká spoločnosť, patriaca skupine Schwarz Gruppe, prevádzkuje viac ako 11 500 predajní po celom svete. Pôsobí v 32 krajinách a zamestnáva viac ako 341 000 pracovníkov. V rámci USA sídli v Arlingtone a svoju prvú predajňu otvorila až v roku 2017. V súčasnosti má v Spojených štátoch viac ako 175 predajní.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články