Model predajne umožňuje rýchly nákup a motivuje k pomoci komunite
Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov. Dvojpodlažná predajňa má jednoduché usporiadanie, ktoré zákazníkom umožní rýchlejšie a pohodlnejšie nakupovanie. Rýchlo dostupný tovar sa nachádza na hlavnom poschodí, zatiaľ čo väčšina potravín je o poschodie nižšie.
Spoločnosť Lidl sa spojila s Potravinovou bankou New York a tiež komunitnou výdajňou potravín v Harleme a môže tak spolupracovať na pomoci obyvateľom ako komunitný podnik. Miestni študenti navrhli limitovanú edíciu originálnych ilustrácií nákupných tašiek.
Výnosy z predaja týchto tašiek taktiež putujú v prospech potravinovej banky a harlemskej výdajne jedál.
Cenová politika ostala zachovaná
Lidl je známy predovšetkým svojou nízkou cenovou politikou. Okrem národných amerických značiek zákazníci nájdu aj špeciality z rôznych krajín vrátane Francúzska, Talianska a samozrejme Nemecka, odkiaľ značka Lidl pochádza.
Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov.
Nemecká spoločnosť, patriaca skupine Schwarz Gruppe, prevádzkuje viac ako 11 500 predajní po celom svete. Pôsobí v 32 krajinách a zamestnáva viac ako 341 000 pracovníkov. V rámci USA sídli v Arlingtone a svoju prvú predajňu otvorila až v roku 2017. V súčasnosti má v Spojených štátoch viac ako 175 predajní.