2 min. čítanie

Lidlu sa darí aj v USA. Koncept predajne sa zameria na pomoc miestnym komunitám

Lidl otvoril mestskú predajňu v newyorskom Harleme. Zatiaľ čo väčšina predajní Lidl sa nachádza na predmestiach, predajňa na Frederick Douglas Blvd. je v husto obývanej oblasti. Ide o prvú predajňu spoločnosti Lidl na Manhattane.

Lidlu sa darí aj v USA. Koncept predajne sa zameria na pomoc miestnym komunitám

Model predajne umožňuje rýchly nákup a motivuje k pomoci komunite

Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov. Dvojpodlažná predajňa má jednoduché usporiadanie, ktoré zákazníkom umožní rýchlejšie a pohodlnejšie nakupovanie. Rýchlo dostupný tovar sa nachádza na hlavnom poschodí, zatiaľ čo väčšina potravín je o poschodie nižšie. 

Spoločnosť Lidl sa spojila s Potravinovou bankou New York a tiež komunitnou výdajňou potravín v Harleme a môže tak spolupracovať na pomoci obyvateľom ako komunitný podnik. Miestni študenti navrhli limitovanú edíciu originálnych ilustrácií nákupných tašiek. 

Výnosy z predaja týchto tašiek taktiež putujú v prospech potravinovej banky a harlemskej výdajne jedál. 

Cenová politika ostala zachovaná

Lidl je známy predovšetkým svojou nízkou cenovou politikou. Okrem národných amerických značiek zákazníci nájdu aj špeciality z rôznych krajín vrátane Francúzska, Talianska a samozrejme Nemecka, odkiaľ značka Lidl pochádza. 

Spoločnosť Lidl investovala do vývoja nového modelu predajne viac ako 5 miliónov dolárov.

Nemecká spoločnosť, patriaca skupine Schwarz Gruppe, prevádzkuje viac ako 11 500 predajní po celom svete. Pôsobí v 32 krajinách a zamestnáva viac ako 341 000 pracovníkov. V rámci USA sídli v Arlingtone a svoju prvú predajňu otvorila až v roku 2017. V súčasnosti má v Spojených štátoch viac ako 175 predajní.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge
3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+