Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Lidl čakajú zmeny. Generálnou riaditeľkou bude prvýkrát žena

Od marca prevezme vedenie Lidl Slovenská republika Zita Szlavikovics, Adam Miszczyszyn bude od apríla viesť Lidl Česká republika.

Lidl čakajú zmeny. Generálnou riaditeľkou bude prvýkrát žena

Súčasný riaditeľ prevezme Lidl v Česku

Novou generálnou riaditeľkou Lidl Slovenská republika sa od marca 2023 stane Zita Szlavikovics. Adam Miszczyszyn bude od apríla viesť Lidl v Českej republike. Miszczyszyn prišiel do slovenského Lidla v máji 2022, kedy po šiestich rokov vymenil Matúša Gálu, ktorý sa presunul do Lidl Belgicko a Luxembursko.

„Veľmi si vážim túto kariérnu výzvu, ktorou pre mňa post generálnej riaditeľky Lidl Slovenská republika je. Teším sa na spoznávanie jednotlivých tímov, kolegýň a kolegov, a našu spoluprácu. Verím, že Lidl Slovenská republika bude jednoznačnou prvou voľbou pre milióny zákazníkov, ktorým chceme aj naďalej ponúkať kvalitné a udržateľné výrobky za super Lidl ceny. Máme na to všetky predpoklady,“ uviedla Zita Szlavikovics, ktorá v Lidli pôsobí viac ako 15 rokov. Okrem rodného Maďarska pracovala v Lidli aj v Rumunsku či Dánsku, v oboch krajinách ako konateľka zodpovedná za predaj a zároveň bola spoluzodpovedná za ich vedenie.

„Spolu so skvelým tímom Lidl Slovenská republika sa nám toho podarilo mnoho – otvorili sme šesť nových predajní, vytvorili stovky nových pracovných miest a spoločne prispeli k tomu, aby bolo Slovensko lepším miestom pre život. Aj v náročných časoch sme potvrdili, že Lidl je firmou, na ktorú sa môžu spoľahnúť zákazníci, dodávatelia a samozrejme zamestnankyne a zamestnanci. Som presvedčený, že Zita je správna voľba a zároveň potvrdenie, že Lidl na Slovensku o diverzite nielen hovorí, ale ju aj naozaj žije. Ďakujem za skvelých desať mesiacov a prajem slovenskému Lidlu veľa úspechov aj v budúcnosti,“ povedal Adam Miszczyszyn.

Lidl pôsobí na Slovensku od roku 2004. Aktuálne prevádzkuje 161 kamenných predajní, dva outlety a eshop so spotrebným tovarom. V predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva viac ako 6500 ľudí. V oblasti sortimentu sa Lidl sústredí predovšetkým na privátne značky, ktorých podiel predstavuje až 80%. Čo sa týka prínosu pre slovenské hospodárstvo, audítorska spoločnosť Mazars vypočítala, že ekonomická pridaná hodnota Lidla predstavuje bezmála 1,6 miliardy eur ročne.

Týždenný podcast UPdate

credit: HnOnline

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+