
Kiwi cieli na mladšie publikum
Pätnásť sekundové spoty zamerané predovšetkým na mladšie cestovateľské publikum vo veku 25-35 rokov budú od januára počas 8 týždňov bežať na Discovery Channel, vybraných televíznych kanáloch skupiny Prima a televíziách Óčko a Seznam. Televízna reklama predstavuje “Kiwi-kód”, t. j. schopnosti inovatívneho algoritmu Kiwi.com, ktorý stojí za vyhľadávaním jedinečných cestovných trás a lacných letov.

“Dávame zákazníkom možnosť voľby prostredníctvom našich, ako radi hovoríme, cestovných hackov. Vďaka našej vyhľadávacej technológii Kiwi-code nielenže ušetríte peniaze, ale nájdete aj trasy, ktoré nie sú dostupné inde,” hovorí Andrew Parker Blagg, viceprezident pre značku a komunikáciu v spoločnosti Kiwi.com.
“Prvýkrát v histórii Kiwi.com prichádzame aj s televíznou reklamou. Je to súčasť našej kampane, ktorá ukazuje úroveň ambícií a plánov, ktoré máme so značkou v rámci našej stratégie na kľúčových trhoch,” dodáva.
Predajca leteniek okrem iného začal spolupracovať s influencermi na TikToku a Instagrame a v priebehu roka bude pokračovať ďalšími marketingovými aktivitami, aby cieľovému publiku sprostredkoval autentický zážitok z Kiwi.com
Negatívne recenzie zákazníckeho servisu
Počas pandemického obdobia vzbudila stratégia zákazníckeho servisu spoločnosti negatívne ohlasy. V zámorí bola pre svoje zásady vrátenia peňazí ostro kritizovaná. Spoločnosť pri predaji nebrala ohľad na obmedzenia súvisiace s COVID-19 a to viedlo k tomu, že zákazníkom boli účtované tisíce dolárov za lety, ktoré nemohli legálne absolvovať.
Denník Observer označil Kiwi.com za jednu zo spoločností s “najhorším zákazníckym servisom” . Na internete sa objavili tisíce negatívnych recenzií po tom ako spoločnosť začala od zákazníkov vyberať dodatočný poplatok za “štandardný” zákaznícky servis. Zákazníci, ktorí tento poplatok neuhradili, nemali prístup k e-mailovej podpore a na telefonickú podporu museli čakať dlhšie.