Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Kiwi.com prichádza s prvou televíznou reklamou

Online cestovnú agentúru z Česka asi netreba nikomu predstavovať. Patrí medzi 5 najväčších predajcov leteniek v Európe a v minulom roku značka Kiwi.com zmenila  brandovú identitu. S tým súvisia aj nové marketingové ambície a ku svojim komunikačným kanálom pridáva televíznu reklamu.

Kiwi.com prichádza s prvou televíznou reklamou

Kiwi cieli na mladšie publikum

Pätnásť sekundové spoty zamerané predovšetkým na mladšie cestovateľské publikum vo veku 25-35 rokov budú od januára počas 8 týždňov bežať na Discovery Channel, vybraných televíznych kanáloch skupiny Prima a televíziách Óčko a Seznam. Televízna reklama predstavuje “Kiwi-kód”, t. j. schopnosti inovatívneho algoritmu Kiwi.com, ktorý stojí za vyhľadávaním jedinečných cestovných trás a lacných letov.

“Dávame zákazníkom možnosť voľby prostredníctvom našich, ako radi hovoríme, cestovných hackov. Vďaka našej vyhľadávacej technológii Kiwi-code nielenže ušetríte peniaze, ale nájdete aj trasy, ktoré nie sú dostupné inde,” hovorí Andrew Parker Blagg, viceprezident pre značku a komunikáciu v spoločnosti Kiwi.com.

“Prvýkrát v histórii Kiwi.com prichádzame aj s televíznou reklamou. Je to súčasť našej kampane, ktorá ukazuje úroveň ambícií a plánov, ktoré máme so značkou v rámci našej stratégie na kľúčových trhoch,” dodáva.

Predajca leteniek okrem iného začal spolupracovať s influencermi na TikToku a Instagrame a v priebehu roka bude pokračovať ďalšími marketingovými aktivitami, aby cieľovému publiku sprostredkoval autentický zážitok z Kiwi.com

Negatívne recenzie zákazníckeho servisu 

Počas pandemického obdobia vzbudila stratégia zákazníckeho servisu spoločnosti negatívne ohlasy. V zámorí bola pre svoje zásady vrátenia peňazí ostro kritizovaná. Spoločnosť pri predaji nebrala ohľad na obmedzenia súvisiace s COVID-19 a to viedlo k tomu, že zákazníkom boli účtované tisíce dolárov za lety, ktoré nemohli legálne absolvovať. 

Denník Observer označil Kiwi.com za jednu zo spoločností s “najhorším zákazníckym servisom” . Na internete sa objavili tisíce negatívnych recenzií po tom ako spoločnosť začala od zákazníkov vyberať dodatočný poplatok za “štandardný” zákaznícky servis. Zákazníci, ktorí tento poplatok neuhradili, nemali prístup k e-mailovej podpore a na telefonickú podporu museli čakať dlhšie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+