1 min. čítanie

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém

Obchod testuje bezkontaktný platobný systém, v ktorom zákazníci môžu skenovať produkty mobilným telefónom a platiť pomocou aplikácie.

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Ikea spustila vo Švajčiarsku nový pilotný obchod, ktorý využíva technológiu na odstránenie pokladní. Súčasťou pilotného obchodu sú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú pri orientácii v produktoch.

Automatizácii sa nevyhne ani retail

IKEA prináša nový formát automatizovaných predajní. V novom obchode zaviedla bezkontaktný platobný systém. Ten umožňuje  zákazníkom skenovať produkty pomocou mobilného telefónu a platiť pomocou platobnej aplikácie. Tým sa eliminuje potreba ísť k pokladni a čakať na vykonanie platby.

Okrem bezkontaktného platobného systému sa v pilotnom obchode používajú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú orientovať sa v produktoch. Zákazníkom umožnia vyhľadávať produkty podľa názvu, kategórie alebo čísla položky. 

“Vďaka kioskom získajú zákazníci vždy aktuálne informácie o dostupnosti produktov, farbe, materiáloch,” uviedol hovorca spoločnosti.

Výhody omnichannel stratégie

IKEA vidí budúcnosť v omnichannel stratégii. Viackanálová stratégia umožňuje personalizovanú skúsenosť a využíva údaje z každého kanála na lepšie pochopenie preferencií a zvykov zákazníkov. Prepojenie online a offline skúsenosti umožňuje rozšírenie služieb, ako je napríklad “klikni a vyzdvihni” alebo doručenie v predajni, čo zákazníkom ponúka väčšiu flexibilitu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+