Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém

Obchod testuje bezkontaktný platobný systém, v ktorom zákazníci môžu skenovať produkty mobilným telefónom a platiť pomocou aplikácie.

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Ikea spustila vo Švajčiarsku nový pilotný obchod, ktorý využíva technológiu na odstránenie pokladní. Súčasťou pilotného obchodu sú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú pri orientácii v produktoch.

Automatizácii sa nevyhne ani retail

IKEA prináša nový formát automatizovaných predajní. V novom obchode zaviedla bezkontaktný platobný systém. Ten umožňuje  zákazníkom skenovať produkty pomocou mobilného telefónu a platiť pomocou platobnej aplikácie. Tým sa eliminuje potreba ísť k pokladni a čakať na vykonanie platby.

Okrem bezkontaktného platobného systému sa v pilotnom obchode používajú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú orientovať sa v produktoch. Zákazníkom umožnia vyhľadávať produkty podľa názvu, kategórie alebo čísla položky. 

“Vďaka kioskom získajú zákazníci vždy aktuálne informácie o dostupnosti produktov, farbe, materiáloch,” uviedol hovorca spoločnosti.

Výhody omnichannel stratégie

IKEA vidí budúcnosť v omnichannel stratégii. Viackanálová stratégia umožňuje personalizovanú skúsenosť a využíva údaje z každého kanála na lepšie pochopenie preferencií a zvykov zákazníkov. Prepojenie online a offline skúsenosti umožňuje rozšírenie služieb, ako je napríklad “klikni a vyzdvihni” alebo doručenie v predajni, čo zákazníkom ponúka väčšiu flexibilitu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+