1 min. čítanie

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém

Obchod testuje bezkontaktný platobný systém, v ktorom zákazníci môžu skenovať produkty mobilným telefónom a platiť pomocou aplikácie.

IKEA testuje bezkontaktný platobný systém
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Ikea spustila vo Švajčiarsku nový pilotný obchod, ktorý využíva technológiu na odstránenie pokladní. Súčasťou pilotného obchodu sú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú pri orientácii v produktoch.

Automatizácii sa nevyhne ani retail

IKEA prináša nový formát automatizovaných predajní. V novom obchode zaviedla bezkontaktný platobný systém. Ten umožňuje  zákazníkom skenovať produkty pomocou mobilného telefónu a platiť pomocou platobnej aplikácie. Tým sa eliminuje potreba ísť k pokladni a čakať na vykonanie platby.

Okrem bezkontaktného platobného systému sa v pilotnom obchode používajú aj interaktívne kiosky, ktoré zákazníkom pomáhajú orientovať sa v produktoch. Zákazníkom umožnia vyhľadávať produkty podľa názvu, kategórie alebo čísla položky. 

“Vďaka kioskom získajú zákazníci vždy aktuálne informácie o dostupnosti produktov, farbe, materiáloch,” uviedol hovorca spoločnosti.

Výhody omnichannel stratégie

IKEA vidí budúcnosť v omnichannel stratégii. Viackanálová stratégia umožňuje personalizovanú skúsenosť a využíva údaje z každého kanála na lepšie pochopenie preferencií a zvykov zákazníkov. Prepojenie online a offline skúsenosti umožňuje rozšírenie služieb, ako je napríklad “klikni a vyzdvihni” alebo doručenie v predajni, čo zákazníkom ponúka väčšiu flexibilitu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+