2 min. čítanie

Holandský predajca produktov Apple posúva hybridné nakupovanie na ďalšiu úroveň

Navštívite e-shop, zaujme vás produkt, potrebujete poradiť, ale nemáte záujem o chatbota. Spoločnosť Amac, predajca Apple produktov v Holandsku sa popasoval s touto výzvou jednoducho, ale efektívne. Návštevníkom svojho e-shopu ponúka možnosť videohovorov priamo so zamestnancami predajne.

Holandský predajca produktov Apple posúva hybridné nakupovanie na ďalšiu úroveň

Videohovory so zamestnancami predajne

Predajca Apple Amac teraz umožňuje návštevníkom svojho online obchodu uskutočňovať videohovory so zamestnancami predajne. Od dnešného dňa sa pri jednotlivých produktoch zobrazuje tlačidlo “Obráťte sa na odborníka”, ktoré ich prepojí so zamestnancom v obchode. Zákazníci tak môžu získať radu alebo si prezrieť ďalšie produkty, bez potreby zapnúť kameru, vďaka čomu ostanú v anonymite. 

“Zákazník a zamestnanec sa navzájom počujú, ale ako zákazník nemusíte zapínať kameru. Robíme to preto, aby sme vám čo najviac uľahčili konverzáciu. Ak chcete, môžete s nami hovoriť anonymne,” hovorí Roelof de Rijk, obchodný riaditeľ spoločnosti Amac.

“Každá predajňa má jeden iPhone so špeciálnou aplikáciou, ktorá zazvoní, keď je zákazník presmerovaný z webu. Na hovor potom odpovie dostupný zamestnanec,” hovorí De Rijk. Služba videohovorov je k dispozícii každý deň do 21.00 h v dvadsiatich z päťdesiatich predajní Amac.

Osobné služby ako v kamennej prevádzke

Podľa De Rijka je cieľom novej služby poskytnúť online zákazníkom rovnaké služby ako v kamenných obchodoch. Zamestnanci môžu zákazníkovi osobne poradiť, akú konfiguráciu MacBooku by si mali vybrať. “Mnohí ľudia presne nevedia, čo potrebujú a my im s tým radi pomôžeme. Zamestnanci môžu tiež predvádzať výrobky. To je dôležité napríklad pri príslušenstve, ako sú puzdrá na telefóny a remienky pre Apple Watch. Vďaka tomu je celá skúsenosť hmatateľnejšia a osobnejšia.”

Spoločnosť Amac pre túto službu používa video-platformu Oktium. Podľa údajov spoločnosti v priemere 40 % účastníkov týchto videohovorov uskutoční aj nákup. Amac už predtým testovala videohovory prostredníctvom iných aplikácií a služieb, no tie vyžadovali osobné údaje zákazníkov. “Pre ľudí je nepríjemné zverejňovať svoje údaje alebo byť videní na obrazovke.”

V ďalšej fáze plánuje spoločnosť Amac touto službou vybaviť všetky svoje prevádzky a zároveň ju využiť ako nástroj pre zákaznícky servis a reklamácie. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Tretina ľudí chce, aby im bola objednávka z e-shopu doručená v deň objednania. Generácia Z je ešte náročnejšia

Rýchlosť dodania zostáva jedným z hlavných argumentov pre výber e-shopu, v ktorom zákazník nakúpi. Očakávania nakupujúcich však stále ďaleko predbiehajú realitu na trhu. Hoci takmer tretina nakupujúcich by uvítala doručenie v ten istý deň, iba 15 % nákupov túto potrebu spĺňa. Mladí ľudia sú ešte náročnejší na rýchlosť. Pozrite si výsledky nášho rozsiahleho prieskumu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+