1 min. čítanie

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Spoločnosť H&M začleňuje tovar z druhej ruky do svojej maloobchodnej stratégie.

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Po nedávnom partnerstve so špecialistom na second handy ThredUp značka nedávno zrekonštruovala jednu zo svojich vlajkových predajní v Európe, konkrétne v Barcelone, a vytvorila v nej nový maloobchodný koncept so špeciálnou sekciou použitého oblečenia.

Viaceré veľké mená sa začínajú pozerať po secondhandovom koncepte. Dôraz sa kladie predovšetkým na obehové hospodárstvo.

Týždenný podcast UPdate

Prvý priestor venovaný použitému oblečeniu

Na prvom poschodí svojho obchodu na Paseo de Gracia zriadila značka priestor s rozlohou 16 m² s názvom “H&M Pre-Loved”.

Kolekcia oblečenia z druhej ruky obsahuje viac ako 350 kusov od značiek tretích strán, ktoré nepatria do skupiny, a obnovuje sa každý týždeň, aby priniesla zákazníkom novinky a obmenila zásoby.

Pripomeňme, že v správe “Sustainability Disclosure”, ktorú spoločnosť H&M predložila v roku 2022, sa spomína prechod na obehové hospodárstvo.

Dôraz na zákaznícku skúsenosť

H&M chce okrem rozvoja ekologickej ponuky zlepšiť aj zákaznícku skúsenosť pomocou technologických inovácii.

Skúšobné kabínky boli vybavené technológiami, ktoré okrem pridania interaktívnej virtuálnej figuríny pridávajú sociálne funkcie a vizuálne efekty. Tá využíva rozšírenú realitu a jej integráciu do smartfónov, takže zákazníci môžu vidieť, ako sa oblečenie značky nosí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+