
Po nedávnom partnerstve so špecialistom na second handy ThredUp značka nedávno zrekonštruovala jednu zo svojich vlajkových predajní v Európe, konkrétne v Barcelone, a vytvorila v nej nový maloobchodný koncept so špeciálnou sekciou použitého oblečenia.
Viaceré veľké mená sa začínajú pozerať po secondhandovom koncepte. Dôraz sa kladie predovšetkým na obehové hospodárstvo.
Prvý priestor venovaný použitému oblečeniu
Na prvom poschodí svojho obchodu na Paseo de Gracia zriadila značka priestor s rozlohou 16 m² s názvom “H&M Pre-Loved”.
Kolekcia oblečenia z druhej ruky obsahuje viac ako 350 kusov od značiek tretích strán, ktoré nepatria do skupiny, a obnovuje sa každý týždeň, aby priniesla zákazníkom novinky a obmenila zásoby.
Pripomeňme, že v správe “Sustainability Disclosure”, ktorú spoločnosť H&M predložila v roku 2022, sa spomína prechod na obehové hospodárstvo.
Dôraz na zákaznícku skúsenosť
H&M chce okrem rozvoja ekologickej ponuky zlepšiť aj zákaznícku skúsenosť pomocou technologických inovácii.
Skúšobné kabínky boli vybavené technológiami, ktoré okrem pridania interaktívnej virtuálnej figuríny pridávajú sociálne funkcie a vizuálne efekty. Tá využíva rozšírenú realitu a jej integráciu do smartfónov, takže zákazníci môžu vidieť, ako sa oblečenie značky nosí.