1 min. čítanie

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Spoločnosť H&M začleňuje tovar z druhej ruky do svojej maloobchodnej stratégie.

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Po nedávnom partnerstve so špecialistom na second handy ThredUp značka nedávno zrekonštruovala jednu zo svojich vlajkových predajní v Európe, konkrétne v Barcelone, a vytvorila v nej nový maloobchodný koncept so špeciálnou sekciou použitého oblečenia.

Viaceré veľké mená sa začínajú pozerať po secondhandovom koncepte. Dôraz sa kladie predovšetkým na obehové hospodárstvo.

Týždenný podcast UPdate

Prvý priestor venovaný použitému oblečeniu

Na prvom poschodí svojho obchodu na Paseo de Gracia zriadila značka priestor s rozlohou 16 m² s názvom „H&M Pre-Loved“.

Kolekcia oblečenia z druhej ruky obsahuje viac ako 350 kusov od značiek tretích strán, ktoré nepatria do skupiny, a obnovuje sa každý týždeň, aby priniesla zákazníkom novinky a obmenila zásoby.

Pripomeňme, že v správe „Sustainability Disclosure“, ktorú spoločnosť H&M predložila v roku 2022, sa spomína prechod na obehové hospodárstvo.

Dôraz na zákaznícku skúsenosť

H&M chce okrem rozvoja ekologickej ponuky zlepšiť aj zákaznícku skúsenosť pomocou technologických inovácii.

Skúšobné kabínky boli vybavené technológiami, ktoré okrem pridania interaktívnej virtuálnej figuríny pridávajú sociálne funkcie a vizuálne efekty. Tá využíva rozšírenú realitu a jej integráciu do smartfónov, takže zákazníci môžu vidieť, ako sa oblečenie značky nosí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+