Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Spoločnosť H&M začleňuje tovar z druhej ruky do svojej maloobchodnej stratégie.

H&M začne predávať použité oblečenie vo svojich predajniach. Prichádza koniec “bezmenných” secondhandov?

Po nedávnom partnerstve so špecialistom na second handy ThredUp značka nedávno zrekonštruovala jednu zo svojich vlajkových predajní v Európe, konkrétne v Barcelone, a vytvorila v nej nový maloobchodný koncept so špeciálnou sekciou použitého oblečenia.

Viaceré veľké mená sa začínajú pozerať po secondhandovom koncepte. Dôraz sa kladie predovšetkým na obehové hospodárstvo.

Týždenný podcast UPdate

Prvý priestor venovaný použitému oblečeniu

Na prvom poschodí svojho obchodu na Paseo de Gracia zriadila značka priestor s rozlohou 16 m² s názvom “H&M Pre-Loved”.

Kolekcia oblečenia z druhej ruky obsahuje viac ako 350 kusov od značiek tretích strán, ktoré nepatria do skupiny, a obnovuje sa každý týždeň, aby priniesla zákazníkom novinky a obmenila zásoby.

Pripomeňme, že v správe “Sustainability Disclosure”, ktorú spoločnosť H&M predložila v roku 2022, sa spomína prechod na obehové hospodárstvo.

Dôraz na zákaznícku skúsenosť

H&M chce okrem rozvoja ekologickej ponuky zlepšiť aj zákaznícku skúsenosť pomocou technologických inovácii.

Skúšobné kabínky boli vybavené technológiami, ktoré okrem pridania interaktívnej virtuálnej figuríny pridávajú sociálne funkcie a vizuálne efekty. Tá využíva rozšírenú realitu a jej integráciu do smartfónov, takže zákazníci môžu vidieť, ako sa oblečenie značky nosí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nákupné správanie Indov sa mení
2 min. čítanie

Nákupné správanie Indov sa mení

Čína už nie je najľudnatejšou krajinou. V roku 2022 ju predbehla India s viac ako 1,43 miliardami ľudí. Sledovať zmenu spotrebiteľského správania v najobývanejšej krajine preto môže byť dobrý indikátor toho, kam sa uberá nákupné správanie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+