Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Heureka.sk už po štrnástykrát udeľovala ceny Shop Roku

Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk, o víťazoch rozhodli zákazníci a odborná porota.

Heureka.sk už po štrnástykrát udeľovala ceny Shop Roku

Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk, o víťazoch rozhodli zákazníci a odborná porota. Najkvalitnejší e-shop z pohľadu hodnotenia spokojnosti zákazníkov je Notino.sk, najobľúbenejším zostal e-shop Lidlu. Špeciálnu Cenu Heureky získal slovenský portál DUBLEZ.sk, za ktorým stojí mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály.

Ceny v troch kategóriách

Ocenenia ShopRoku dnes slávnostne udelil portál Heureka.sk už po štrnástykrát. Ceny udeľuje v troch hlavných kategóriách – Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky

Cena kvality je ocenenie na základe hodnotení a recenzií všetkých zákazníkov, ktorí sa podelia o svoje skúsenosti s nákupom počas celého roka. Za uplynulý rok si ju odniesol po dvojročnej pauze už po šiestykrát známy internetový obchod Notino.sk.

zdroj: Shoproku 2022

Týždenný podcast UPdate

Cena popularity je samostatným hlasovaním fanúšikov jednotlivých e-shopov. Víťazom sa stal Lidl.sk, ktorý sa na prvom mieste umiestnil už tretíkrát v rade. „Výsledky Ceny kvality a Ceny popularity sa do značnej miere prekrývajú, čo svedčí, že najobľúbenejšie e-shopy sú tie, ktoré majú vysoké hodnotenie spokojnosti zákazníkmi,“ hovorí Tomáš Braverman, CEO Heureka Group a dodáva, “sme radi, že súťaž ShopRoku aktívne prispieva k rastu úrovne komunikácie e-shopov a spolu s našim unikátnym systémom hodnotenia Overené zákazníkmi im pomáha získavať cennú spätnú väzbu od nakupujúcich cez Heureku.”

zdroj: Shoproku 2022

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber


Špeciálnu kategóriu predstavuje Cena Heureky. O víťazovi rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Porota berie do úvahy výnimočnosť e-shopu, príbeh, ktorý za ním stojí alebo sociálny presah. Tento rok bol za svoje pôsobenie odmenený e-shop DUBLEZ.sk, za ktorým je mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály. Vyrábajú drevené bytové doplnky do domácnosti, svadobné dekorácie, ozdoby do tort či darčekové predmety, ktoré majú priniesť do ľudských obydlí krásu, potešenie a skrytú symboliku s príbehom.

zdroj: Shoproku 2022

Detailné výsledky súťaže sú dostupné na stránkach súťaže www.shoproku.sk.

Credit: článok uverejnil HNonline.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe