Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Heureka.sk už po štrnástykrát udeľovala ceny Shop Roku

Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk, o víťazoch rozhodli zákazníci a odborná porota.

Heureka.sk už po štrnástykrát udeľovala ceny Shop Roku

Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk, o víťazoch rozhodli zákazníci a odborná porota. Najkvalitnejší e-shop z pohľadu hodnotenia spokojnosti zákazníkov je Notino.sk, najobľúbenejším zostal e-shop Lidlu. Špeciálnu Cenu Heureky získal slovenský portál DUBLEZ.sk, za ktorým stojí mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály.

Ceny v troch kategóriách

Ocenenia ShopRoku dnes slávnostne udelil portál Heureka.sk už po štrnástykrát. Ceny udeľuje v troch hlavných kategóriách – Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky

Cena kvality je ocenenie na základe hodnotení a recenzií všetkých zákazníkov, ktorí sa podelia o svoje skúsenosti s nákupom počas celého roka. Za uplynulý rok si ju odniesol po dvojročnej pauze už po šiestykrát známy internetový obchod Notino.sk.

zdroj: Shoproku 2022

Týždenný podcast UPdate

Cena popularity je samostatným hlasovaním fanúšikov jednotlivých e-shopov. Víťazom sa stal Lidl.sk, ktorý sa na prvom mieste umiestnil už tretíkrát v rade. „Výsledky Ceny kvality a Ceny popularity sa do značnej miere prekrývajú, čo svedčí, že najobľúbenejšie e-shopy sú tie, ktoré majú vysoké hodnotenie spokojnosti zákazníkmi,“ hovorí Tomáš Braverman, CEO Heureka Group a dodáva, “sme radi, že súťaž ShopRoku aktívne prispieva k rastu úrovne komunikácie e-shopov a spolu s našim unikátnym systémom hodnotenia Overené zákazníkmi im pomáha získavať cennú spätnú väzbu od nakupujúcich cez Heureku.”

zdroj: Shoproku 2022

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber


Špeciálnu kategóriu predstavuje Cena Heureky. O víťazovi rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Porota berie do úvahy výnimočnosť e-shopu, príbeh, ktorý za ním stojí alebo sociálny presah. Tento rok bol za svoje pôsobenie odmenený e-shop DUBLEZ.sk, za ktorým je mladý tím ľudí milujúcich dizajn a prírodné materiály. Vyrábajú drevené bytové doplnky do domácnosti, svadobné dekorácie, ozdoby do tort či darčekové predmety, ktoré majú priniesť do ľudských obydlí krásu, potešenie a skrytú symboliku s príbehom.

zdroj: Shoproku 2022

Detailné výsledky súťaže sú dostupné na stránkach súťaže www.shoproku.sk.

Credit: článok uverejnil HNonline.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+