3 min. čítanie

Dognet posilňuje na maďarskom trhu a vydáva exkluzívny expanzný guideline na podporu affiliate publisherov 

Affiliate sieť Dognet už viac ako 10 rokov podporuje affiliate marketing nielen na Slovensku, ale aj v susedných krajinách a na Balkáne. Nakoľko v sieti dlhodobo pozorujú nevyužitý potenciál maďarského trhu, toto leto predstavili novú iniciatívu s názvom expanzný guideline. V ňom publisheri nájdu všetko, čo by mohli potrebovať pri expanzii s affiliate projektami na tento trh.

Dognet posilňuje na maďarskom trhu a vydáva exkluzívny expanzný guideline na podporu affiliate publisherov 

Otvoriť a uľahčiť cestu na trh 

Dognet pôsobí na maďarskom trhu už niekoľko rokov a inzerentom prináša desiatky tisíc konverzií ročne. Medzi klientov patrí Alza, Kondela, Eyerim, ale aj lokálne značky ako Pepita, COSORI či Arukeresso. Aktuálne Dognet spravuje cez 200 maďarských affiliate kampaní. 

“Bez publisherov nemá žiadna affiliate kampaň výkon. Preto robíme možné aj nemožné, aby sme ich podporili.”, hovorí Veronika Almásiová Relationship Manager v sieti Dognet. 

Affiliate marketing funguje na províznej báze, kedy inzerent platí len províziu z predaja za reálnych platiacich zákazníkov. Nie za kliky a ani zobrazenia reklamy. Bez aktívnych publisherov, ktorí klientom prinášajú návštevnosť, by žiadne predaje nevznikli.

Podpora publisherov je preto jedna z hlavných aktivít, ktoré by mali affiliate siete vykonávať. Všetko preto, aby na konci dňa priniesli klientom viac objednávok. 

Týždenný podcast UPdate

Export affiliate know-how

Slovenskí a českí publisheri patria bez pochyby medzi špičku affiliate marketingu v Európe. 

“Je škoda, ak si svoje silné know-how nechajú iba pre slovenský a český trh”, konštatuje Štefan Polgári, Managing Director siete Dognet. 

Práve on už roky inciuje vydávanie kníh a materiálov, ktoré majú posúvať celý affiliate marketing dopredu. Vydali už 7 kníh ako o affiliate, tak online marketingu. 

“Pritom niekedy stačí len využiť potenciál trhu, ktorý je menej konkurenčný ako naše materské trhy. Či už obsadenosťou organického vyhľadávania, cenami za klik cez reklamné systémy alebo počtom konkurentov.”, hovorí Štefan Polgári. 

Maďarský trh má značne menšiu penetráciu e-shopov a to vytvára menší konkurenčný tlak. Práve to prináša možnosti expanzie, ktoré napríklad západné trhy neposkytujú. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Expanzný guideline ako odpoveď na potreby trhu

Na guideline máme skvelý feedback nielen od partnerov, ktorí nad projektom v Maďarsku uvažujú, ale aj od tých, ktorí ho už majú a chcú ho ďalej rozvíjať.”, konštatuje Zuzana Riglerová, Key Relationship Manager, ktorá spoločne s Veronikou distribuujú nový guideline publisherom. Podľa informácií zo siete guideline využili už desiatky publisherov.

Čo sa im guideline prináša?

✅ Zoznam overených copywriterov a prekladateľov, ktorí komunikujú v oboch jazykoch. 

✅ Zoznam SK a CZ agentúr zameraných na SEO a linkbuilding.

✅ Legislatívne predpisy, návod na registráciu a odchyt domén.

✅ Najúspešnejšie lokálne projekty a affiliate kampane.

✅ Detailné štatistiky a informácie o maďarskom trhu a e-commerce.

✅ Zoznam lokálnych agentúr zameraných na SEO a linkbuilding.

 

Expanzný guideline je spracovaný online formou v Google dokumente. Cieľom je možnosť aktualizácie v reálnom čase. Viac sa dozviete na webe Dognet.sk v článku “Dognet prináša expanzný guideline na podporu publisherov pri vstupe na maďarský trh” 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Trh klesá, ale affiliate sieť Dognet hlási medziročný nárast výkonu Black Friday
5 min. čítanie

Trh klesá, ale affiliate sieť Dognet hlási medziročný nárast výkonu Black Friday

Black Friday je jedným z najväčších a najdôležitejších eventov pre celý e-commerce segment. Už dlhé roky nejde len o jeden deň, ale väčšinou ide o týždeň zvaný “Black week”. V zásade však platí, že zľavy e-shopy nasadzujú už od začiatku novembra. Preto je november najsilnejším mesiacom e-commerce sezóny.

Zuzana Riglerová Zuzana Riglerová
Key Relationship Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+