2 min. čítanie

Direct Link prichádza do Holandska a pomôže s doručovaním zásielok do severských krajín

Poskytovateľ logistických služieb Direct Link oznámil vstup na holandský trh. Vlastní ju spoločnosť PostNord, ktorá je švédsko-dánskou národnou poštovou spoločnosťou. DirectLink pôsobí na celom svete, ale teraz zriadi prevádzku s lokálnym personálom aj v Holandsku.

Direct Link prichádza do Holandska a pomôže s doručovaním zásielok do severských krajín

Direct Link sa špecializuje na doručovanie špecifických zásielok zákazníkom a distribúciu produktov po celom svete. Má prevádzky a zamestnancov v Nemecku, Spojenom kráľovstve, Poľsku, USA, Brazílii, Hongkongu, Singapure, Číne a vo Švédsku. 

Diera na holandskom trhu

“Na holandskom trhu je diera, ktorá zodpovedá nášmu agilnému profilu. V tejto geografickej oblasti sa realizuje veľká časť dovozu do EÚ a v ponuke je len niekoľko riešení, ktoré splnia očakávania zákazníkov, a len veľmi málo takých, ktoré sú ochotné prispôsobiť svoje služby svojim zákazníkom,” hovorí Lucas Egenvall, obchodný riaditeľ spoločnosti Direct Link pre trhy EMEA.

Poskytovateľ logistických služieb očakáva, že jeho operácie v Holandsku prispejú k pozitívnemu EBIT-u už v prvom roku. Z dlhodobého hľadiska sa chce spoločnosť stať lídrom na trhu s B2C zásielkami, ktoré sa dovážajú do severských krajín.

Tím Direct Link v Holandsku. Zľava doprava: Wim Koelewijn, Anders Lindh, Ramon Camp, Frido Brouwers, Sander van Leeuwen.

Holandsko ako vstupná brána pre Direct Link

“Na základe našich existujúcich poštových riešení rozšírime naše portfólio o ďalšie komerčné možnosti poslednej míle v EÚ. Holandsko bude fungovať ako brána pre Direct Link na miestnej a globálnej úrovni.”

Direct Link má kancelárie a prevádzky v niekoľkých krajinách. Je globálnou spoločnosťou, ktorá umožňuje prispôsobiť sa požiadavkám zákazníkov. Lokálni exportéri s medzinárodnými potrebami prepravy B2C alebo s tovarom na severský trh môžu v spoločnosti nájsť vhodné riešenia, rovnako ako podniky mimo EÚ, ktoré potrebujú partnera pre distribúciu, skladovanie a plnenie v rámci EÚ.

“Rozlišujeme medzi poštovými a obchodnými zásielkami. V prípade poštových zásielok sme prirodzenou, ekonomickejšou možnosťou v porovnaní s kuriérmi a sme vhodní pre tovar do 2 kg. V prípade našich komerčných riešení do severských krajín a na iné trhy, môžeme vo všeobecnosti spracovať tovar do 35 kg. Naše severské riešenia sú v tomto segmente našou špecialitou, keďže veľkú časť doručovania na poslednej míli zabezpečujeme my, pričom PostNord je naša materská spoločnosť.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+