1 min. čítanie

Bratislava čelí masívnemu kyberútoku, viaceré online služby sú nedostupné

Ku kyberútoku na IT infraštruktúru bratislavského magistrátu sa prihlásila nemenovaná hekerská skupina.

Bratislava čelí masívnemu kyberútoku, viaceré online služby sú nedostupné

Online služby mesta nie sú pre verejnosť dostupné

Mesto Bratislava čelí masívnemu kybernetickému DDoS útoku. Online služby mesta preto nie sú aktuálne pre verejnosť dostupné. Oznámil to primátor hlavného mesta Matúš Vallo s tým, že napriek tomu neevidujú preniknutie do IT infraštruktúry ani ohrozenie údajov, s ktorými pracujú.

„Nemenovaná hekerská skupina sa prihlásila ku kyberútoku na IT infraštruktúru bratislavského magistrátu. Od dnešného rána čelíme rozsiahlym výpadkom dostupnosti online služieb vrátane systému PAAS a webovej stránky mesta,“ vyhlásil v stredu na sociálnej sieti Vallo.

Magistrát aktuálne nevie, dokedy bude útok pretrvávať, ani kedy budú všetky online služby mesta opäť dostupné v bežnom režime. „Robíme však všetko pre to, aby bola prevádzka služieb obnovená v čo najkratšom čase. Zároveň komunikujeme a koordinujeme kroky s Národným bezpečnostným úradom, vládnou kyberbezpečnostnou jednotkou CSIRT a poskytovateľom internetových služieb,“ podotkol Vallo.

Správu zverejnil Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+