2 min. čítanie

Ako dopadol Adriatic Web Retailer Award 2022? Ocenenie pre GymBeam

Minulý týždeň boli vyhlásení víťazi Adriatic Web Retailer Award 2022, najväčšej súťaže pre online predajcov v jadranskom regióne. Do súťaže sa prihlásilo celkovo 361 internetových obchodov zo Srbska, Slovinska a Chorvátska. Absolútnym víťazom sa stal slovinský Bigbang.

Ako dopadol Adriatic Web Retailer Award 2022? Ocenenie pre GymBeam

Web Retailer Award bola súčasťou konferencie E-Commerce Jam, ktorú organizovala spoločnosť Ceneje.si. Tá je súčasťou skupiny Heureka Group. Išlo o ôsmy ročník, v ktorom súťažili veľké a malé internetové obchody z jadranského regiónu.

Hodnotenie na základe dvoch kritérií

Podmienkou zapojenia sa do suťaže bolo vytvorenie zákazníckeho prieskumu. Následne boli súťažiaci hodnotení z hľadiska spokojnosti zákazníkov a technického súladu s európskymi normami. Do užšieho výberu finalistov boli zaradené tri internetové obchody s najvyšším počtom bodov v každej kategórii. Finalistov hodnotila odborná komisia.

“Internetové obchody dostávajú odborné a objektívne návrhy, ako zlepšiť používateľskú skúsenosť, aby zákazník získal pozitívny zážitok a mohol sa vrátiť. Práve vďaka týmto návrhom samotná súťaž pomáha rozvíjať služby elektronického obchodu na najvyššiu úroveň. Cieľom súťaže Web Retailer Award je poskytovať výhody tak spotrebiteľom, ako aj internetovým predajcom,” povedal Urban Satler, člen komisie.

Víťazi najprestížnejších ocenení

Najväčším víťazom večera sa stala spoločnosť Bigbang, ktorá získala cenu Adriatic Champion. Túto cenu získala aj minulý rok. 

Zoznam víťazov najprestížnejších ocenení:

Víťazi jednotlivých kategórií

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+