2 min. čítanie

Ako dopadol Adriatic Web Retailer Award 2022? Ocenenie pre GymBeam

Minulý týždeň boli vyhlásení víťazi Adriatic Web Retailer Award 2022, najväčšej súťaže pre online predajcov v jadranskom regióne. Do súťaže sa prihlásilo celkovo 361 internetových obchodov zo Srbska, Slovinska a Chorvátska. Absolútnym víťazom sa stal slovinský Bigbang.

Ako dopadol Adriatic Web Retailer Award 2022? Ocenenie pre GymBeam

Web Retailer Award bola súčasťou konferencie E-Commerce Jam, ktorú organizovala spoločnosť Ceneje.si. Tá je súčasťou skupiny Heureka Group. Išlo o ôsmy ročník, v ktorom súťažili veľké a malé internetové obchody z jadranského regiónu.

Hodnotenie na základe dvoch kritérií

Podmienkou zapojenia sa do suťaže bolo vytvorenie zákazníckeho prieskumu. Následne boli súťažiaci hodnotení z hľadiska spokojnosti zákazníkov a technického súladu s európskymi normami. Do užšieho výberu finalistov boli zaradené tri internetové obchody s najvyšším počtom bodov v každej kategórii. Finalistov hodnotila odborná komisia.

“Internetové obchody dostávajú odborné a objektívne návrhy, ako zlepšiť používateľskú skúsenosť, aby zákazník získal pozitívny zážitok a mohol sa vrátiť. Práve vďaka týmto návrhom samotná súťaž pomáha rozvíjať služby elektronického obchodu na najvyššiu úroveň. Cieľom súťaže Web Retailer Award je poskytovať výhody tak spotrebiteľom, ako aj internetovým predajcom,” povedal Urban Satler, člen komisie.

Víťazi najprestížnejších ocenení

Najväčším víťazom večera sa stala spoločnosť Bigbang, ktorá získala cenu Adriatic Champion. Túto cenu získala aj minulý rok. 

Zoznam víťazov najprestížnejších ocenení:

Víťazi jednotlivých kategórií

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+