Prednáškovú časť odštartovala marketingová riaditeľka Muzikera, Monika Kľusková. Muziker mal pomerne unikátnu situáciu – za 12 mesiacov zažil 2 rebrandingy. Monika sa s publikom podelila o skúsenosti a dôležité body, ktoré by ste pri zmene brandu mali brať do úvahy. Neoplatí sa nič uponáhľať, ale naopak, je dobré sústrediť sa na víziu a definovať si očakávania. A, samozrejme, nestavať na dojmoch, ale na dátach.
Mikrofónu sa následne chopil Ivan Cingel z Creative Sites. Ivan vedie spoločnosť po operatívnej stránke a venoval sa expanzii z pohľadu e-shopov. Notesy a telefóny v publiku sa začali oživovať pri Ivanovej poznámke, že pri slovenských e-shopoch nie je otázka či expandovať, ale kedy. Aké sú must-haves pred posunom na iný trh? A čo robia úspešné e-shopy inak?
Po dvoch prednáškach mávame tradičnú pauzu na občerstvenie a networking. V miestnosti sa vítajú starí známi aj nadväzujú nové kontakty.
Prestávka končí, prezentovať prichádza zakladateľ spoločnosti MRS Sklady Marián Štúrik a venuje sa téme fulfillmentu. Odhaľuje zákulisie, ktoré zákazníci nepoznajú, ale ľudia z oblasti e-commerce by mali. Po chvíli prednášku dopĺňa aj Martina Úradníková, ktorá približuje dobrú prácu skladov. Pre zákazníka je totiž podstatné, že produkt dostane. Pre firmy je dôležitý hladký proces, a to aj v prípade vrátenia tovaru.
Téma exportu rezonuje – online svet je rýchly a ponúka takmer nekonečné možnosti. Preniknúť na globálne trhy nie je ľahké, ale určite to nie je nemožné. A práve tomu sa venoval Filip Kucharovič z DPD. Aj tu zaznelo, že expanzia je dôležitá, pretože otvára dvere k ďalším príjmom. To sa však nezaobíde bez dobrého logistického partnera.
Ďalšie dve prednášky sú za nami, preto prichádza čas uložiť nové podnety z prednášok pri chutnom občerstvení. Návštevníci popri tom využívajú fotostenu na spečatenie momentov, nových stretnutí aj zachytenie príjemnej atmosféry.
Na záver prichádza vtipná a šťavnatá prednáška od Martiny Melíškovej z iSEXshopu. Ako vyzerá marketingový mix sexshopu a čo všetko si môžu dovoliť, keď niektoré platformy blokujú ich profily už len pri založení účtu? V tíme sa jednoducho obrnili mottom “Čím viac obmedzení, tým väčšia kreatíva”. Z mnohých impulzov, ktorými Martina oživila priestor aj tváre účastníkov, vypichneme aspoň jeden – dbajte na vzťahy.
Búrlivý potlesk po prednáške vystriedala panelová diskusia. Na záver sa na pódium usadili všetci rečníci večera. Živé publikum má jedinečnú možnosť pýtať sa hostí na detaily hneď po každej prednáške a zároveň aj v tejto diskusii.
Kto dáva pozor na prednáškach, má rýchle prsty a číta obsah Ecommerce Bridge, má navyše veľkú šancu vyhrať skvelé ceny v záverečnom kvíze. Tentokrát bolo cien vďaka darčekovým predmetom od prednášajúcich požehnane a výhercovia sa tešili z hodnotných poukazov aj roztomilých maskotov rebrandovaného Muzikera.
Po uvoľnenej debate a hravom kvíze sa hlási ďalší priestor na networking a voľnú zábavu. S pribúdajúcimi hodinami sa priestor pomaly vyprázdňuje a ľudia odchádzajú s novými znalosťami aj kontaktami.
Ďakujeme všetkým účastníkom, ktorí pri tom boli s nami. Najbližšie sa uvidíme vo Zvolene a bude to skutočne výnimočné. Uvidíme sa totiž v priestore Secret baru už 18.4.2024. Čakajú vás samozrejme skvelí rečníci so zaujímavými témami a bar plný prekvapení.
Lístky sa už míňajú, tak si nezabudnite rezervovať svoje miesto. Tešia sa na vás Ida Vrabcová Bírová z PS:Summer, Pavel Mikuška a Vladimír Pikna zo skladovacej techniky BITO, Hana Vršanská a Juraj Tobák z ABRA, Radek Klouda z Baselinker a Dalibor Cicman z GymBeam.
Zaregistrujte svoju účasť už teraz, pýtajte sa skúsených ľudí z e-commerce a užite si príjemný a pohodový večer plný dôležitých informácií.