4 min. čítanie

Čo ste sa dozvedeli na zvolenskej konferencii Ecommerce Bridge LIVE

V rámci Ecommerce Bridge LIVE organizujeme konferencie, s ktorými navštevujeme mestá po celom Slovensku. Tento rok máme až 11 zastávok od Bardejova po Bratislavu. Premiérovo sme sa zastavili vo Zvolene. Pozrime sa na informácie, ktoré zazneli v prítmí vintage ladeného The Secret Baru.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Čo ste sa dozvedeli na zvolenskej konferencii Ecommerce Bridge LIVE

Dá sa skĺbiť profesionalita a uvoľnená atmosféra? Snažíme urobiť všetko preto, aby to tak bolo. Každé mesto, každý priestor, každý rečník je unikát a konferencie ladíme tak, aby boli informačne vyvážené a každý si prišiel na svoje. Na zvolenskú konferenciu prišlo 7 kvalifikovaných odborníkov, ktorí priblížili znalosti zo svojej oblasti.

Ako citovo vydierať AI?

Ida Vrabcová Bírová je zakladateľka a kreatívna riaditeľka agentúry PS:Summer. V úvodnej prednáške celej konferencie si posvietila na základný kameň – no zároveň aj kameň úrazu – mnohých projektov. Copywriting je totiž disciplína, ktorá dokáže otvárať dvere záujmu vašich zákazníkov.

V dvadsiatich minútach sa Ide podarilo ukázať ako nájsť ten správny kľúč a ako s tým vie pomôcť umelá inteligencia. Priblížila odvážne projekty, ktoré agentúre priniesli skvelé výsledky aj nové nástroje, ktoré plánujú zaradiť do procesu výroby.

Účastníci prednášky už vedia, že hoci je umelá inteligencia len funkčný zhluk kódu, zaberajú na ňu prompty, ktoré udierajú “na city”.

Ida Vrabcová Bírová, PS:Summer

Maratón medzi regálmi

Dokáže dobré skladovanie zlepšiť váš biznis? Pavel Mikuška a Vladimír Pikna priblížili chyby, ktoré e-shopy robia úplne zbytočne.

Firma BITO prináša skladovacie riešenia a je zároveň priamym výrobcom regálových systémov a úložných boxov. Aj vďaka tomu si dokázali poradiť s riešením pre takého veľkého hráča ako je About You. Pri realizácii gigantického skladu zistili, že uličky mali cez 42 km, teda viac ako maratón!

Konkrétne prípadové štúdie ukázali, ako sa z efektívneho skladovania a logistiky vie stať kľúčový faktor pre úspech.

Pavel Mikuška a Vladimír Pikna, BITO

Ste v strate, na nule alebo v zisku?

Viete zistiť, či máte dobré nákupné ceny? Pre biznis je to nepochybne dôležitá otázka, akú vie zodpovedať aj účtovný systém. Jedným z nich je ABRA, ktorá poslala svojich zástupcov, aby ukázali, že pri vedení financií sa nemusíte zúfalo chytať za hlavu.

Hana Vršanská spolu s Jurajom Tobákom ukázali, aj keď účtovné dáta musí mať každá firma, je otázne, ako sa na nich pozerá.

Účtovníctvo sa nerieši len pri uzávierke, ale počas celého roka.

Hana Vršanská a Juraj Tobák, ABRA

Netraste sa z marketplaces, využite ich!

Prednáška Radka Kloudu z Baselinkera bola nabitá informáciami o online trhoviskách. Priblížil rozdiel v obľube nákupov na marketplaces – vo svete sú predaje na úrovni cca 65 – 70%, v Európe 50 % a v rámci Česka a Slovenska je to zatiaľ len 10 %.

Aký to má dopad? Vyhráva kupujúci. Získava lepšie ceny a vie si ich lepšie porovnať. Predávajúci už pociťujú tlak na maržu či strach z plagiátorstva. No môžu sa jednoduchšie dostať na ďalšie trhy.

Marketplaces pre predajcov nemusí byť strašiak – prináša možnosť otestovať, ako budú na inom trhu fungovať vaše výrobky, ako zareaguje konkurencia a podobne.

Radek Klouda, Baselinker

GymBeam > Mutant Mass 3000

Slovenskú firmu GymBeam netreba predstavovať. Darí sa jej lámať rekordy aj vďaka tomu, že v začiatkoch budovania značky sa výrazne odlíšili od maskulínnej konkurencie.

V záverečnej prednáške prezradil zakladateľ a riaditeľ firmy Dalibor Cicman 5 pilierov GymBeamu, ktoré sa za 10 rokov jeho existencie takmer nezmenili. Ako sa mu podarilo vytvoriť kvalitný systém hodnoty za peniaze?

Investujte do nápadov, ktoré majú dlhodobý dopad. Spoiler: Reels ani TokTok to nie sú.

Dalibor Cicman, GymBeam

Ten, kto sa nepýta, buď vie všetko, alebo nevie nič

Na konci každej prednášky spíkrom pokladáme otázky z publika. Po poslednom prednášajúcom prichádza na rad panelová diskusia, kde sa účastníci môžu ďalej pýtať na všetko, čo ich zaujíma. Aj keď je konferencia dostupná v živom vysielaní úplne zadarmo, pýtať sa môžu len priami účastníci akcie.

Zvolenčanov zaujímalo napríklad to, koľko percent obratu prináša najpredávanejší produkt na GymBeame, ako sa ABRA prispôsobuje zmenám v legislatíve alebo či má zmysel vstup nového e-shopu na marketplace, ak ešte nie je tak plne rozbehnutý. Padli aj tipy na to, ako si zaistiť jednotnú formu komunikácie pri tvorbe copy a kedy je najlepšie poslať dopyt na skladovací systém.

Panelová diskusia

Nadväzujte kontakty, bavte sa a hodujte

Príjemné prostredie baru doprialo priateľskej atmosfére a neriadenému networkingu. Účastníci si užívali chutné občerstvenie, bavili sa medzi sebou aj s rečníkmi. Nová fotostena si užívala pozornosť objektívov.

Navyše, záverečný kvíz vás vie odmeniť za rýchle reakcie. Kto dáva na prednáškach pozor a pravidelne číta Ecommerce Bridge, môže odísť s hodnotnou cenou.

Už viete, že sa oplatí prísť. Príďte na ďalšiu prednášku, kde sa dozviete napríklad to, ako kontrolovať úlohy, ktoré sa majú pravidelne robiť (nielen) v marketingu, posvietime si na CX v e-commerce či automatizovanú komunikáciu so zákazníkmi. Ukážeme si trendy nákupných košíkov a opäť privítame Dalibora Cicmana, tentokrát však so zameraním na agilný projektový manažment v GymBeame.

Príďte 9. mája do Liptovského Mikuláša a zažite nabitú konferenciu spolu s nami. Lístky už sú v predaji, tak si zabezpečte miesto a užite si inšpiratívny večer.

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone
3 min. čítanie

Prečo si kúpiť lístky na Web Summit v Lisabone

Web Summit je jedna z najväčších a najprestížnejších technologických konferencií na svete. Bola založená v roku 2009 a každoročne sa koná v Lisabone. Konferencia priťahuje tisíce návštevníkov vrátane technologických odborníkov, startupov, investorov, politických lídrov a zástupcov médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+