Ako na content marketing pre e-shop?
Pre každý eshop je prirodzene kriticky dôležité zamerať sa na predaj. Ak nepredávate alebo nepredávate dosť, prevádzkovanie e-shopu prestáva dávať zmysel. Ako k výsledkom dokáže prispieť content marketing?
ContentFruiter ako prvá špecializovaná content marketingová agentúra na Slovensku vznikla v roku 2016. Za viac ako 5 rokov svojho fungovania pripravila obsahové stratégie a realizovala content marketing už pre viac ako 50 rôznych spoločností – medzi nimi napríklad NAY, Tatry Mountain Resorts, HiPP, Sconto Nábytok, Viessmann a mnohé iné. Zaujímavosťou je, že vždy pracuje exkluzívne iba pre jednu spoločnosť v danom segmente. To najmä z dôvodu, že poslaním agentúry je vytvárať zo svojich klientov informačných lídrov vo svojich segmentoch. V súčasnosti aktívne spravuje približne 30 content marketingových projektov pre slovenský trh a viaceré projekty tiež v Českej republike.
Pre každý eshop je prirodzene kriticky dôležité zamerať sa na predaj. Ak nepredávate alebo nepredávate dosť, prevádzkovanie e-shopu prestáva dávať zmysel. Ako k výsledkom dokáže prispieť content marketing?
Pre mnoho marketérov je obdobie od začiatku októbra do konca januára najdôležitejším obdobím roka. Dôvod je jednoduchý. V tomto období sa deje hneď niekoľko výnimočných udalostí. Vianočné nákupy, Black Friday, Cyber Monday, novoročné výpredaje. Od týchto troch až štyroch mesiacov závisí ako úspešný bude celý rok. Nemusia to byť však iba výpredaje a zľavy, ktoré budú zákazníkov do […]