3 min. čítanie

Februárový Eshopista sa zameria na expanziu e-shopov do zahraničia

Vstúpiť na zahraničný trh je pre každý e-shop obrovskou výzvou, ktorá na neho kladie veľké nároky. Vo štvrtok 20. februára 2020 sa v priestoroch La Fabrika uskutoční prvá tohtoročná diskusia Eshopista, ktorá sa zameria na problematiku expanzie e-shopov na zahraničné trhy a e-commerce v zahraničí. O skúsenosti z praxe a najnovšie trendy sa podelia napríklad Karol Guláš z ASTRATEX, Jan Jelínek z Alensa, Jenda Perla z Datawepsu alebo Martin Svoboda z Googlu. Moderovanie akcie sa ujme zakladateľka Zásielkovne Simona Kijonková spolu s redaktorom Forbesu Michaelom Marešom.

Expanzia e-shopov

Expanzia e-shopov do zahraničia je veľkou témou českého e-commerce, s ktorým sa spája niekoľko otázok aj obáv.

„Vstúpiť na zahraničný trh je pre každý e-shop obrovskou výzvou, ktorá na neho kladie veľké nároky. Nejde pritom len o dostatok financií alebo správnu obchodnú stratégiu, ale nezaobídete sa aj bez znalosti trhu alebo kvalitného zákazníckeho servisu,” uvádza za usporiadateľskú konzultačnú spoločnosť Acomware event manažérka akcie Terezie Charvátová.

Eshopista ponúkne praktické odpovede na najpálčivejšie otázky súvisiace s expanziou.

Na akcii je už teraz možné sa registrovať.

Hlavný program vzdelávacieho podujatia odštartuje Jenda Perla zo spoločnosti Dataweps, ktorý ukáže, aký tovar a za aké ceny kupujú ľudia v strednej Európe online. Na príkladoch niekoľkých kategórií okrem iného predstaví rozdiely medzi jednotlivými e-commerce trhy. „V rámci inšpiratívneho bloku sa poslucháči dozvedia, čo všetko predchádza vstupe na nový trh, aké problémy sa môžu vyskytnúť, v čom sa jednotlivé krajiny líšia alebo s ako silnou konkurenciou je nutné počítať,” dopĺňa k programu Terezie Charvátová.

O tieto skúsenosti sa podelia vedúci marketingu internetového predajcu spodnej bielizne ASTRATEX Karol Guláš a vedúci marketingu popredného európskeho hráča v segmente kontaktných šošoviek a okuliarov Alensa Jan Jelínek.

V panelovej diskusii priblíži zástupcovia e-shopov pôsobiacich v zahraničí špecifiká a trendy e-commerce trhov v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Vystupujúci takisto upozorní na bariéry a príležitosti na daných trhoch.

Hlavný popoludňajší program uzavrie Martin Svoboda, ktorý pomáha klientom Googlu so vstupom na nové trhy. Poslucháčom napríklad prezradí, ako si stoja českí prevádzkovatelia e-shopov v porovnaní s ostatnými krajinami alebo čo je dôležité na dosiahnutie úspechu v zahraničnej konkurencii.

Súčasťou programu bude vo štvrtok 20. februára aj praktický seminár. „Zameraný bude na plánovanie expanzie a logistiku. Zuzana Klimková a David Dohányos z Googlu predstaví niekoľko praktických odporúčaní. Účastníci sa napríklad dozvedia, ako sa na expanziu pripraviť, ako pripraviť marketingový plán a aké sú aktuálne legislatívne požiadavky,” uzatvára Terézia Charvátová.

Na hlavnú akciu ako aj sprievodný seminár sa môžu záujemcovia ľahko prihlásiť na webe www.eshopista.cz.

  • Dátum konania akcie: 20. 2. 2020
  • Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavnom programe nasleduje afterparty)
  • Program akcie: https://eshopista.cz/
  • Usporiadateľ: Acomware
  • Miesto konania: La Fabrika, Komunardů 30, Praha 7 – Holešovice
Zdieľať článok
Acomware
Tento článok ti prináša

Acomware

Konzultačná spoločnosť pre digitálny marketing a e-commerce. Zvyšujeme predaje, budujeme nové značky alebo zlepšujeme starostlivosť o zákazníkov.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE pokračuje! Tentokrát 16.2 v Prešove

Po úspešnej prvej konferencii Ecommerce Bridge LIVE v Trnave sa “roadshow” presúva na východ do Prešova. V Trnave sme sa veľa vecí naučili a preto prichádzame do Prešova o to múdrejší a lepšie pripravení 🙂 Zapracovali sme na programe konferencie aj na LIVE streame. Čo vás v Prešove čaká a neminie: line-up piatich prednášajúcich expertov […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
11 min. čítanie

Najväčšia moravská konferencia pre e-shopy je tu. Poďte to zažiť s nami!

Pre mnohé e-shopy sa pomaly, ale isto začína náročné obdobie. Ústup koronavírusových opatrení, začiatok vojny na Ukrajine a s tým súvisiaci nástup hospodárskej recesie pravdepodobne ukončia hody, ktoré vo svete e-commerce vládli posledné dva roky a prejavia sa nižšou ochotou spotrebiteľov nakupovať. Napriek tomu existuje pomerne veľa e-shopov, ktoré sa s touto situáciou vyrovnávajú s […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok