3 min. čítanie

Februárový Eshopista sa zameria na expanziu e-shopov do zahraničia

Vstúpiť na zahraničný trh je pre každý e-shop obrovskou výzvou, ktorá na neho kladie veľké nároky. Vo štvrtok 20. februára 2020 sa v priestoroch La Fabrika uskutoční prvá tohtoročná diskusia Eshopista, ktorá sa zameria na problematiku expanzie e-shopov na zahraničné trhy a e-commerce v zahraničí. O skúsenosti z praxe a najnovšie trendy sa podelia napríklad Karol Guláš z ASTRATEX, Jan Jelínek z Alensa, Jenda Perla z Datawepsu alebo Martin Svoboda z Googlu. Moderovanie akcie sa ujme zakladateľka Zásielkovne Simona Kijonková spolu s redaktorom Forbesu Michaelom Marešom.

Expanzia e-shopov

Expanzia e-shopov do zahraničia je veľkou témou českého e-commerce, s ktorým sa spája niekoľko otázok aj obáv.

„Vstúpiť na zahraničný trh je pre každý e-shop obrovskou výzvou, ktorá na neho kladie veľké nároky. Nejde pritom len o dostatok financií alebo správnu obchodnú stratégiu, ale nezaobídete sa aj bez znalosti trhu alebo kvalitného zákazníckeho servisu,” uvádza za usporiadateľskú konzultačnú spoločnosť Acomware event manažérka akcie Terezie Charvátová.

Eshopista ponúkne praktické odpovede na najpálčivejšie otázky súvisiace s expanziou.

Na akcii je už teraz možné sa registrovať.

Hlavný program vzdelávacieho podujatia odštartuje Jenda Perla zo spoločnosti Dataweps, ktorý ukáže, aký tovar a za aké ceny kupujú ľudia v strednej Európe online. Na príkladoch niekoľkých kategórií okrem iného predstaví rozdiely medzi jednotlivými e-commerce trhy. „V rámci inšpiratívneho bloku sa poslucháči dozvedia, čo všetko predchádza vstupe na nový trh, aké problémy sa môžu vyskytnúť, v čom sa jednotlivé krajiny líšia alebo s ako silnou konkurenciou je nutné počítať,” dopĺňa k programu Terezie Charvátová.

O tieto skúsenosti sa podelia vedúci marketingu internetového predajcu spodnej bielizne ASTRATEX Karol Guláš a vedúci marketingu popredného európskeho hráča v segmente kontaktných šošoviek a okuliarov Alensa Jan Jelínek.

V panelovej diskusii priblíži zástupcovia e-shopov pôsobiacich v zahraničí špecifiká a trendy e-commerce trhov v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Vystupujúci takisto upozorní na bariéry a príležitosti na daných trhoch.

Hlavný popoludňajší program uzavrie Martin Svoboda, ktorý pomáha klientom Googlu so vstupom na nové trhy. Poslucháčom napríklad prezradí, ako si stoja českí prevádzkovatelia e-shopov v porovnaní s ostatnými krajinami alebo čo je dôležité na dosiahnutie úspechu v zahraničnej konkurencii.

Súčasťou programu bude vo štvrtok 20. februára aj praktický seminár. „Zameraný bude na plánovanie expanzie a logistiku. Zuzana Klimková a David Dohányos z Googlu predstaví niekoľko praktických odporúčaní. Účastníci sa napríklad dozvedia, ako sa na expanziu pripraviť, ako pripraviť marketingový plán a aké sú aktuálne legislatívne požiadavky,” uzatvára Terézia Charvátová.

Na hlavnú akciu ako aj sprievodný seminár sa môžu záujemcovia ľahko prihlásiť na webe www.eshopista.cz.

  • Dátum konania akcie: 20. 2. 2020
  • Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavnom programe nasleduje afterparty)
  • Program akcie: https://eshopista.cz/
  • Usporiadateľ: Acomware
  • Miesto konania: La Fabrika, Komunardů 30, Praha 7 – Holešovice
Zdieľať článok
Tento článok ti prináša

Acomware

Acomware je konzultačná spoločnosť zameraná na digitálny marketing a e-commerce. Pomáhajú zvyšovať predaje, budujú nové značky a zlepšujú starostlivosť o zákazníkov. Sú schopní poskytnúť vám výsledky, ktoré hýbu digitálnym trhom. Acomware ponúka širokú škálu služieb vrátane e-commerce konzultácií, správy PPC systémov, e-mail marketingu, digitálnych médií, kreatívy, sociálnych sietí a SEO. Sú tu pre váš úspech a neustále rozširujú svoje znalosti, aby priniesli reálne výsledky.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
V poradí ôsmy event nás čaká v metropole východu – 19.10.2023 v Košiciach!
2 min. čítanie

V poradí ôsmy event nás čaká v metropole východu – 19.10.2023 v Košiciach!

Čaká nás poriadne nabitý program. Môžete sa klasicky tešiť na štyroch rečníkov z rôznych oblastí e-commerce. Príďte si vychutnať zaujímavé a inšpiratívne príbehy. Pokiaľ by ste nemali možnosť prísť osobne, máme pre vás pripravený LIVE stream, ktorý si budete môcť pozrieť potom aj zo záznamu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?
10 min. čítanie

Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?

Les Binet, Mark Ritson, Byron Sharp, Seth Godin či Philip Kotler. To je TOP 5 najrešpektovanejších svetových marketingových osobností medzi marketérmi na Slovensku. Vyplýva to z prieskumu Panelu marketingových profesionálov Go4insight a TheMarketers.biz z decembra 2022. O tom, ktorí z nich sú tí najvýznamnejší a aký prínos pre našu branžu v dnešných zložitých časoch predstavujú, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024
5 min. čítanie

Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024

Celá naša branža dnes potrebuje návrat k tomu, čo v marketingu a komunikácii naozaj funguje. Aj preto je hlavnou témou 13. ročníka marketingovej konferencie Marketing RULEZZ „Back to the Roots“, ktorá sa uskutoční 22. 11. 2023 v Starej tržnici v Bratislave. V krátkom rozhovore s Petrom Šebom, programovým lídrom konferencie, sa dozviete, prečo by ste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+