Spoločnosť ShopMasters si zakladá na princípoch komunitnej spolupráce a podpory, ktoré sú v týchto ekonomicky náročných časoch dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Medzi hlavnými rečníkmi budú Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, Markéta Langášová, vedúca oddelenia rastu a životného cyklu zákazníkov Košík.cz, a Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.
“V tomto roku plánujeme dosiahnuť tržby vo výške 800 miliónov eur, a to pri našom sortimente výrobkov, ktorý je vysoko retenčný. V mojej prednáške sa podelím o to, aké faktory majú najväčší vplyv na retenciu v našom e-shope, ako to meriame a optimalizujeme. Zároveň ukážem, ako efektívne využívať nástroje ako Retino, Daktela a PowerBI, ktoré nám umožňujú udržiavať špičkovú zákaznícku skúsenosť,” vysvetľuje Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, ktorá v súčasnosti pôsobí nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v Poľsku a Maďarsku.
Na konferencii sa uskutočnia aj populárne mastermindy, malé organizované skupiny pod vedením odborníka na danú tému. Tentoraz zamerané na témy ako segmentácia zákazníkov s Honzom Jelínkom zo spoločnosti Alensa, budovanie komunity s Adamom Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizácia nákupného košíka, retencia prostredníctvom e-mailingu alebo lojalita zákazníkov.
“Český e-commerce sa nachádza v turbulentnom období, a preto je nevyhnutné spojiť sily. Naše skúsenosti s retenciou môžu pomôcť ostatným e-shopom prispôsobiť sa a prosperovať v tomto období. Vzájomné zdieľanie týchto poznatkov je skvelou príležitosťou, ako pomôcť celej komunite,” dodáva Jakub Stupka, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail, ktorá je spolu so spoločnosťami Heureka Group, Shoptet a Zásilkovna hlavným organizátorom tohto podujatia.
Viac informácií a kompletný program nájdete na webovej stránke https://shopmasters.cz/.