Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov

Podujatie ShopMasters s podtitulom E-shopy e-shopom sa uskutoční 15. februára v priestoroch Visionary v pražských Holešoviciach. Tentoraz sa zameria na výmenu skúseností a know-how v oblasti udržania zákazníkov. Odborníci zo spoločností Košík, Grizly či Alensa predstavia formou prednášok a mastermindov svoje osvedčené prístupy platné aj v čase krízy.

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov
Zdroj: Shopmaster

Spoločnosť ShopMasters si zakladá na princípoch komunitnej spolupráce a podpory, ktoré sú v týchto ekonomicky náročných časoch dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Medzi hlavnými rečníkmi budú Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, Markéta Langášová, vedúca oddelenia rastu a životného cyklu zákazníkov Košík.cz, a Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

“V tomto roku plánujeme dosiahnuť tržby vo výške 800 miliónov eur, a to pri našom sortimente výrobkov, ktorý je vysoko retenčný. V mojej prednáške sa podelím o to, aké faktory majú najväčší vplyv na retenciu v našom e-shope, ako to meriame a optimalizujeme. Zároveň ukážem, ako efektívne využívať nástroje ako Retino, Daktela a PowerBI, ktoré nám umožňujú udržiavať špičkovú zákaznícku skúsenosť,” vysvetľuje Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, ktorá v súčasnosti pôsobí nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v Poľsku a Maďarsku.

Na konferencii sa uskutočnia aj populárne mastermindy, malé organizované skupiny pod vedením odborníka na danú tému. Tentoraz zamerané na témy ako segmentácia zákazníkov s Honzom Jelínkom zo spoločnosti Alensa, budovanie komunity s Adamom Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizácia nákupného košíka, retencia prostredníctvom e-mailingu alebo lojalita zákazníkov.

“Český e-commerce sa nachádza v turbulentnom období, a preto je nevyhnutné spojiť sily. Naše skúsenosti s retenciou môžu pomôcť ostatným e-shopom prispôsobiť sa a prosperovať v tomto období. Vzájomné zdieľanie týchto poznatkov je skvelou príležitosťou, ako pomôcť celej komunite,” dodáva Jakub Stupka, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail, ktorá je spolu so spoločnosťami Heureka Group, Shoptet a Zásilkovna hlavným organizátorom tohto podujatia.

Viac informácií a kompletný program nájdete na webovej stránke https://shopmasters.cz/.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dokáže Prešov prekonať skvelú návštevu z minulého roku? Už 7.3.2024 Ecommerce Bridge LIVE PREŠOV
2 min. čítanie

Dokáže Prešov prekonať skvelú návštevu z minulého roku? Už 7.3.2024 Ecommerce Bridge LIVE PREŠOV

Príďte na Ecommerce Bridge Live 2024 do Prešova! Vidíme sa 7.3.2024 v TROJKA ŠARIŠ PUB. Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 6 rečníkov. Pre účastníkov fyzickej akcie ako vrchol večera pridávame panelovú diskusiu s prednášajúcimi a súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE stream úplne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+