Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov

Podujatie ShopMasters s podtitulom E-shopy e-shopom sa uskutoční 15. februára v priestoroch Visionary v pražských Holešoviciach. Tentoraz sa zameria na výmenu skúseností a know-how v oblasti udržania zákazníkov. Odborníci zo spoločností Košík, Grizly či Alensa predstavia formou prednášok a mastermindov svoje osvedčené prístupy platné aj v čase krízy.

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov
Zdroj: Shopmaster

Spoločnosť ShopMasters si zakladá na princípoch komunitnej spolupráce a podpory, ktoré sú v týchto ekonomicky náročných časoch dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Medzi hlavnými rečníkmi budú Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, Markéta Langášová, vedúca oddelenia rastu a životného cyklu zákazníkov Košík.cz, a Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

“V tomto roku plánujeme dosiahnuť tržby vo výške 800 miliónov eur, a to pri našom sortimente výrobkov, ktorý je vysoko retenčný. V mojej prednáške sa podelím o to, aké faktory majú najväčší vplyv na retenciu v našom e-shope, ako to meriame a optimalizujeme. Zároveň ukážem, ako efektívne využívať nástroje ako Retino, Daktela a PowerBI, ktoré nám umožňujú udržiavať špičkovú zákaznícku skúsenosť,” vysvetľuje Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, ktorá v súčasnosti pôsobí nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v Poľsku a Maďarsku.

Na konferencii sa uskutočnia aj populárne mastermindy, malé organizované skupiny pod vedením odborníka na danú tému. Tentoraz zamerané na témy ako segmentácia zákazníkov s Honzom Jelínkom zo spoločnosti Alensa, budovanie komunity s Adamom Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizácia nákupného košíka, retencia prostredníctvom e-mailingu alebo lojalita zákazníkov.

“Český e-commerce sa nachádza v turbulentnom období, a preto je nevyhnutné spojiť sily. Naše skúsenosti s retenciou môžu pomôcť ostatným e-shopom prispôsobiť sa a prosperovať v tomto období. Vzájomné zdieľanie týchto poznatkov je skvelou príležitosťou, ako pomôcť celej komunite,” dodáva Jakub Stupka, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail, ktorá je spolu so spoločnosťami Heureka Group, Shoptet a Zásilkovna hlavným organizátorom tohto podujatia.

Viac informácií a kompletný program nájdete na webovej stránke https://shopmasters.cz/.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Konferencia E-mail ReStart 2025 maximalizuje využitie zákazníckych dát
3 min. čítanie

Konferencia E-mail ReStart 2025 maximalizuje využitie zákazníckych dát

Digitálna agentúra Taste organizuje štvrtý ročník konferencie E-mail Restart, ktorá sa uskutoční 23. januára 2025 v Kine Lucerna. Táto najväčšia offline konferencia o e-mailingu v Česku ponúkne celkom 11 prednášok, ktoré sa zamerajú na maximálne využitie zákazníckych dát. Účastníci sa môžu tešiť na praktické návody, reálne ukážky a case studies, ktoré budú môcť okamžite využiť […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Eventový rok odpálime tentokrát vo Zvolene. MTBiker či Miki Plichta® už 23.1.2025
2 min. čítanie

Eventový rok odpálime tentokrát vo Zvolene. MTBiker či Miki Plichta® už 23.1.2025

Príďte na Ecommerce Bridge Live 2025 do Zvolena! Vidíme sa 23.1.2025 v Haus Beer & Restaurant Zvolen. Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 5 rečníkov. Pre účastníkov fyzickej akcie ako vrchol večera pridávame panelovú diskusiu s prednášajúcimi a súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo môže byť časom pokojne celý festival. Eventové prostredie na to ale zatiaľ nie je pripravené
7 min. čítanie

Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo môže byť časom pokojne celý festival. Eventové prostredie na to ale zatiaľ nie je pripravené

Ondra Ratajský zo SmartEmailingu je jednou z kľúčových osobností českého digitálneho marketingu a neznámy nie je ani na Slovensku. Jeho meno je spojené s e-mail marketingom, najväčšou akciou pre digitálnu komunitu Czech On-line Expo aj netradičným podcastovým štúdiom v obytnom aute. Tento rok obsadil striebornú priečku ako Osobnosť roka na WebTop100. V rozhovore zdieľa svoje […]

Ondrej Ratajský Ondrej Ratajský
Team Leader Marketingu, SmartEmailing
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+