2 min. čítanie

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov

Podujatie ShopMasters s podtitulom E-shopy e-shopom sa uskutoční 15. februára v priestoroch Visionary v pražských Holešoviciach. Tentoraz sa zameria na výmenu skúseností a know-how v oblasti udržania zákazníkov. Odborníci zo spoločností Košík, Grizly či Alensa predstavia formou prednášok a mastermindov svoje osvedčené prístupy platné aj v čase krízy.

Ako dosiahnuť, aby zákazníci nakupovali opakovane? Na ShopMasters poradia experti na retenciu zákazníkov
Zdroj: Shopmaster

Spoločnosť ShopMasters si zakladá na princípoch komunitnej spolupráce a podpory, ktoré sú v týchto ekonomicky náročných časoch dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Medzi hlavnými rečníkmi budú Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, Markéta Langášová, vedúca oddelenia rastu a životného cyklu zákazníkov Košík.cz, a Tomáš Haškovec, CMO e-shopu SpokojenyPes.cz.

“V tomto roku plánujeme dosiahnuť tržby vo výške 800 miliónov eur, a to pri našom sortimente výrobkov, ktorý je vysoko retenčný. V mojej prednáške sa podelím o to, aké faktory majú najväčší vplyv na retenciu v našom e-shope, ako to meriame a optimalizujeme. Zároveň ukážem, ako efektívne využívať nástroje ako Retino, Daktela a PowerBI, ktoré nám umožňujú udržiavať špičkovú zákaznícku skúsenosť,” vysvetľuje Petr Miklík, CMO spoločnosti Grizly, ktorá v súčasnosti pôsobí nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v Poľsku a Maďarsku.

Na konferencii sa uskutočnia aj populárne mastermindy, malé organizované skupiny pod vedením odborníka na danú tému. Tentoraz zamerané na témy ako segmentácia zákazníkov s Honzom Jelínkom zo spoločnosti Alensa, budovanie komunity s Adamom Pýchou z Knihy Dobrovský, optimalizácia nákupného košíka, retencia prostredníctvom e-mailingu alebo lojalita zákazníkov.

“Český e-commerce sa nachádza v turbulentnom období, a preto je nevyhnutné spojiť sily. Naše skúsenosti s retenciou môžu pomôcť ostatným e-shopom prispôsobiť sa a prosperovať v tomto období. Vzájomné zdieľanie týchto poznatkov je skvelou príležitosťou, ako pomôcť celej komunite,” dodáva Jakub Stupka, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail, ktorá je spolu so spoločnosťami Heureka Group, Shoptet a Zásilkovna hlavným organizátorom tohto podujatia.

Viac informácií a kompletný program nájdete na webovej stránke https://shopmasters.cz/.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ďalší event Ecommerce Bridge Live a ďalšie nové mesto. Už 9.5 v Liptovskom Mikuláši!
2 min. čítanie

Ďalší event Ecommerce Bridge Live a ďalšie nové mesto. Už 9.5 v Liptovskom Mikuláši!

Príďte na Ecommerce Bridge Live 2024 do Liptovského Mikuláša! Vidíme sa 9.5.2024 v Liptov Hube. Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 5 rečníkov. Pre účastníkov fyzickej akcie ako vrchol večera pridávame panelovú diskusiu s prednášajúcimi a súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE stream úplne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+