Marketing je proces, prostredníctvom ktorého sa uspokojujú potreby zákazníka tak, aby bol daný obchod výhodný pre obe strany, ako pre kupujúceho, tak aj pre predávajúceho. Zahŕňa aj identifikáciu, alebo ovplyvňovanie dopytu a ponuky tovarov a služieb na trhu. Jeho fungovanie závisí od trhu a od reklamy, ktorá je jeho súčasťou. Snaží sa ponúknuť riešenie problému zákazníka tak, aby to bolo výhodné aj pre podnikateľský subjekt. Úspešnosť marketingu sa meria najmä objektívnym merateľom, teda zisku spoločnosti, ale môžeme ju určiť aj subjektívne a to spokojnosťou zákazníkov.
Európsky e-commerce by mal dosiahnuť hodnotu 750 miliárd dolárov do roku 2027
Európa má vo svetovej ekonomike svoje pevné miesto vďaka výrobnými odvetviam a dôležitou úlohou v digitálnom sektore. Na veľkých trhoch je e-commerce rozšírený, menším ekonomikám ponúka zaujímavé možnosti rastu biznisu.