2 min. čítanie

User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, FlowBakery)

Martin Majling je Head of UX v FlowBakery, má viac ako 12 rokov skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali sme čo všetko patrí pod UX, ako sa e-shopy a weby môžu prichystať na zmeny a ako pripraviť brief pre dodávateľa tak, aby spolupráca prebiehala čo najhladšie.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:56 čomu sa Martin venuje a čo všetko UX zahrňuje;
  • 3:28 ako vyzerá ich výstup pre klienta, kde končí práca UX špecialistu;
  • 4:26 je UX jednorazová záležitosť alebo je lepšia dlhodobejšia spolupráca, aké sú jej výhody;
  • 6:41 prečo po redizajne klesá návštevnosť webu;
  • 7:35 ako pripraviť brief pre UX špecialistov;
  • 10:41 ako sa pripraviť na spoluprácu s UX špecialistom, kto sleduje úspešnosť zmien;
  • 12:49 je lepšie mať jednu agentúru, ktorá zastreší celý proces alebo viaceré špecializované agentúry;
  • 15:22 konkrétne príklady ku každej z troch fáz UX;
  • 18:31 zhrnutie, čo si pripraviť ak chcem niečo na webe meniť.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+