2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:17 Koľko vedia predávať slovenské e-shopy cez Kaufland online trhovisko?
  • 03:57 Funguje Kaufland Global Marketplace podobne ako konkurencia?
  • 06:20 Ktoré produkty sú ideálne pre Kaufland marketplace?
  • 07:52 Akými spôsobmi sa dajú vkladať produkty na tento marketplace?
  • 10:09 Môžete cez Kaufland online trhovisko predávať aj vlastné produkty bez EAN kódu?
  • 11:46 Je integrácia do Kaufland Global Marketplace štandardná?
  • 13:56 Aká je podpora kontaktu predajcov so zákazníkmi?
  • 16:03 Čo všetko dostanú v rámci „early bird“ ponuky noví predajcovia zadarmo?
  • 17:23 Aké rôzne bonusové funkcie si môžete na Kaufland Global Marketplace zaplatiť?
  • 19:10 Existuje na tomto marketplace určitá optimalizácia produktov?
  • 22:04 Aké požiadavky a metriky musí potenciálny predajca spĺňať?

Zaregistrujte sa ako predajca v Kaufland Global Marketplace a využite early bird ponuku >>

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Tento rozhovor vznikol v spolupráci so spoločnosťou Kaufland Global Marketplace.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
1 min. čítanie

Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+