V rozhovore sa dozviete:
- 00:43 Aký bol podľa neho launch kampane About You. Boli to len vyhodené peniaze alebo boli investované dobre?
- 3:34 Aký dopad mala kampaň na trh influencerov. Komu mohla uškodiť?
- 6:25 Na čo prišli pri analýze interakcií followerov. Koľko percent negatívneho sentimentu na sociálnych sieťach s kampaňou dosiahli?
- 9:22 Či si myslí, že na Slovenskom trhu touto kampaňou niečo testovali,
- 10:36 Čo by poradil About You, keby riešil ich kampaň ako agentúra. Koľko asi stála celá kampaň?
- 15:26 Ktorý komunikačný kanál pri kampani podcenili;
- 17:56 Prečo vlastne vznikol jeho data science tím a prečo analyzovali kampaň About You;
- 20:50 Či si myslí, že keď bude About You launchovať kampaň v ďalšej krajine rovnakým spôsobom.