Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Kampaň About You na Slovensku: katastrofa alebo revolúcia v marketingovej komunikácii? (Braňo Polák, Starmedia)

Braňo Polák je už 15 rokov v Starmedii, aktuálne je na pozícii riaditeľa. So svojim data science tímom vydal zaujímavú štúdiu o kampani About You. Rozprávali sme sa o tom čo a ako pri tejto kampani fungovalo, čo priniesla trhu, čo bolo dobré a čo zlé.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:43 Aký bol  podľa neho launch kampane About You. Boli to len vyhodené peniaze alebo boli investované dobre?
  • 3:34 Aký dopad mala kampaň na trh influencerov. Komu mohla uškodiť?
  • 6:25 Na čo prišli pri analýze interakcií followerov. Koľko percent negatívneho sentimentu na sociálnych sieťach s kampaňou dosiahli?
  • 9:22 Či si myslí, že na Slovenskom trhu touto kampaňou niečo testovali,
  • 10:36 Čo by poradil About You, keby riešil ich kampaň ako agentúra. Koľko asi stála celá kampaň?
  • 15:26 Ktorý komunikačný kanál pri kampani podcenili;
  • 17:56 Prečo vlastne vznikol jeho data science tím a prečo analyzovali kampaň About You;
  • 20:50 Či si myslí, že keď bude About You launchovať kampaň v ďalšej krajine rovnakým spôsobom.

 

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška  – Spotibo)
5 min. čítanie

Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)

SEO je magický pojem, ktorý je tu s nami už desaťročia. Aj keď niektorí sa každý rok tvária, že teraz už určite zomrie a nebude ho potrebné riešiť, stále tu je a stále funguje. Ako správne nastaviť SEO stratégiu, či má zmysel konzultovať prácu aj s treťou stranou a aké sú vyhliadky v tejto oblasti […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+