1 min. čítanie

Ako správne postaviť B2B e-shop? (Ivan Potančok, Vibration)

Tvorba B2B e-shopov a riešení je špecifická. Predaj tovarov a služieb firmám totiž funguje inak ako pri bežných zákazníkoch. A práve na to sa špecializuje agentúra Vibration. Jej zakladateľ a riaditeľ Ivan Potančok nám porozprával, ako tento biznis funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:30 Čo robí agentúra Vibration a aký je rozdiel medzi B2B a B2C e-shopom?
  • 04:36 Prečo firmám nestačí klasické krabicové riešenie e-shopu?
  • 08:10 Akým spôsobom sa dá rozšíriť pôvodný ERP systém?
  • 09:14 Ktoré funkcionality využívané pri B2C sú na B2B e-shope zbytočné?
  • 10:58 Prečo sa vo Vibration začali sústrediť najmä na B2B sektor?
  • 14:12 Čo je najdôležitejšie vedieť pri tvorení B2B e-shopu?
  • 18:40 Aké sú hlavné výhody vlastného systému, ktorý používa Vibration?
  • 20:31 Aké technologické riešenia ponúka Vibration pre rastúcu firmu?
  • 24:22 Kam bude B2B v rámci e-commerce smerovať v budúcnosti?

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Vibration.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Ako na úspešný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, ktorá to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má už za sebou niekoľko zaujímavých pozícií v online marketingových agentúrach a vyskúšal si aj dráhu freelancera. V súčasnosti pôsobí ako Head of Digital Marketing cyklistickej značky Isadore. V tomto rozhovore nám prezradil viac o svojej práci, o brandingu, performance marketingu a priblížil aj niekoľko tipov pre e-shoperov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok