2 min. čítanie

Ako rozbehnúť a riadiť úspešný eshop s nábytkom (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi rozhodol ísť práve do tohto segmentu, čo sú hlavné úskalia v tomto biznise a ako sa mu podarilo dosiahnuť obrat okolo 3 miliónov eur.

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:02 Prečo sa Ján rozhodol práve pre eshop s nábytkom?
    • 02:56 Bolo to náhodné alebo pocitové rozhodnutie?
    • 05:09 Čo je na predaji nábytku najťažšie?
    • 06:46 Bol prvým krokom nákup tovaru?
    • 07:49 Aké veľké sklady má Nabbi.sk v súčasnosti?
    • 10:44 Koľko denných objednávok vytvára aktuálny 3-miliónový obrat?
    • 12:13 Do akých čísel to môže vyrásť v roku 2021?
    • 13:14 Ktorý kvartál je top sezónou v tomto segmente?
    • 15:34 Čo v tejto brandži funguje v marketingu najlepšie?
    • 18:20 Ako funguje výroba, propagácia a predaj vlastných produktov?
    • 21:30 Kto sú najväčší konkurenti Nabbi.sk na trhu?
    • 23:03 Čo je najťažšie pre začínajúceho predajcu nábytku?
    • 24:18 Aký kapitál potrebujete na rozbehnutie takéhoto podnikania?
    • 27:35 Prečo prišiel v roku 2017 rebranding z „MyInterier.sk“ na „Nabbi.sk“?
    • 31:21 Čo všetko bolo potrebné urobiť po zmene značky?
    • 32:37 Aký bol prínos rebrandingu?
    • 33:19 Ako vyzerajú plány na expandovanie do zahraničia?
    • 34:39 Čo bude pri expanzii najťažšie a najdôležitejšie?
    • 36:49 Ako často ľudia vracajú tovar?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+