Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Ako rozbehnúť a riadiť úspešný eshop s nábytkom (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi rozhodol ísť práve do tohto segmentu, čo sú hlavné úskalia v tomto biznise a ako sa mu podarilo dosiahnuť obrat okolo 3 miliónov eur.

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:02 Prečo sa Ján rozhodol práve pre eshop s nábytkom?
    • 02:56 Bolo to náhodné alebo pocitové rozhodnutie?
    • 05:09 Čo je na predaji nábytku najťažšie?
    • 06:46 Bol prvým krokom nákup tovaru?
    • 07:49 Aké veľké sklady má Nabbi.sk v súčasnosti?
    • 10:44 Koľko denných objednávok vytvára aktuálny 3-miliónový obrat?
    • 12:13 Do akých čísel to môže vyrásť v roku 2021?
    • 13:14 Ktorý kvartál je top sezónou v tomto segmente?
    • 15:34 Čo v tejto brandži funguje v marketingu najlepšie?
    • 18:20 Ako funguje výroba, propagácia a predaj vlastných produktov?
    • 21:30 Kto sú najväčší konkurenti Nabbi.sk na trhu?
    • 23:03 Čo je najťažšie pre začínajúceho predajcu nábytku?
    • 24:18 Aký kapitál potrebujete na rozbehnutie takéhoto podnikania?
    • 27:35 Prečo prišiel v roku 2017 rebranding z „MyInterier.sk“ na „Nabbi.sk“?
    • 31:21 Čo všetko bolo potrebné urobiť po zmene značky?
    • 32:37 Aký bol prínos rebrandingu?
    • 33:19 Ako vyzerajú plány na expandovanie do zahraničia?
    • 34:39 Čo bude pri expanzii najťažšie a najdôležitejšie?
    • 36:49 Ako často ľudia vracajú tovar?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+