2 min. čítanie

Ako preraziť so slovenskými online hrami na svetovom trhu (Július Vencel, PowerPlay Studio)

Július Vencel je CMO v PowerPlay Studio. Dnes je to už veľmi známe slovenské štúdio, ktoré so svojimi online hrami prevažne so športovou tematikou prerazilo aj vo svete. Marketingový riaditeľ spoločnosti nám v rozhovore prezradil, ako takýto biznis v skutočnosti funguje, na akých princípoch stojí reklama a zárobky, ale aj niečo o tom, ako prebieha samotný vývoj online hry.

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:57 Koľko hier PowerPlay Studio má a koľko zarába tá najväčšia?
    • 02:00 Dá sa zbohatnúť vydaním jedinej hry?
    • 03:46 Aké sú nosné reklamné systémy využívané pri online hrách?
    • 05:31 Prečo sa tak často využívajú Facebook, Google a automatická reklama?
    • 09:01 Do akej miery sa v tomto biznise využíva AB testovanie?
    • 11:58 Čo je to „Lifetime Value“ a ako to v praxi funguje s platiacimi zákazníkmi (hráčmi)?
    • 15:18 Čo všetko si môžu hráči v hre kúpiť, ak majú záujem?
    • 16:26 Zaručia vám poplatky v hre lepšie výsledky alebo rýchlejší progres?
    • 17:40 Ako funguje reklama priamo v hrách?
    • 21:43 Mohli by sa rovnaké reklamné systémy uplatniť aj pri eshopoch?
    • 22:44 Na akom princípe funguje v online hrách crosspromo?
    • 24:02 Akým spôsobom sa odhaduje potenciál pripravovanej hry?
    • 28:39 V akých krajinách majú hry z dielne PowerPlay Studio najväčší úspech?
    • 30:38 Aké hry plánuje štúdio vydať v najbližšom období?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok