2 min. čítanie

Ako preraziť so slovenskými online hrami na svetovom trhu (Július Vencel, PowerPlay Studio)

Július Vencel je CMO v PowerPlay Studio. Dnes je to už veľmi známe slovenské štúdio, ktoré so svojimi online hrami prevažne so športovou tematikou prerazilo aj vo svete. Marketingový riaditeľ spoločnosti nám v rozhovore prezradil, ako takýto biznis v skutočnosti funguje, na akých princípoch stojí reklama a zárobky, ale aj niečo o tom, ako prebieha samotný vývoj online hry.

|

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:57 Koľko hier PowerPlay Studio má a koľko zarába tá najväčšia?
    • 02:00 Dá sa zbohatnúť vydaním jedinej hry?
    • 03:46 Aké sú nosné reklamné systémy využívané pri online hrách?
    • 05:31 Prečo sa tak často využívajú Facebook, Google a automatická reklama?
    • 09:01 Do akej miery sa v tomto biznise využíva AB testovanie?
    • 11:58 Čo je to „Lifetime Value“ a ako to v praxi funguje s platiacimi zákazníkmi (hráčmi)?
    • 15:18 Čo všetko si môžu hráči v hre kúpiť, ak majú záujem?
    • 16:26 Zaručia vám poplatky v hre lepšie výsledky alebo rýchlejší progres?
    • 17:40 Ako funguje reklama priamo v hrách?
    • 21:43 Mohli by sa rovnaké reklamné systémy uplatniť aj pri eshopoch?
    • 22:44 Na akom princípe funguje v online hrách crosspromo?
    • 24:02 Akým spôsobom sa odhaduje potenciál pripravovanej hry?
    • 28:39 V akých krajinách majú hry z dielne PowerPlay Studio najväčší úspech?
    • 30:38 Aké hry plánuje štúdio vydať v najbližšom období?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
7 min. čítanie

Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Prechod z neplateného obsahu na ten platený býva vo väčšine prípadov extrémne náročný a bolestivý. Ľudia si už zvykli, že majú niečo zadarmo a teraz ich zrazu presviedčať, aby platili, sa zdá byť nemožné. Toldo ako aplikácia pre podcasterov sa snaží zmeniť zmýšľanie ľudí, prečo by mali svojich obľúbených tvorcov podporovať. Ako sa do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)
6 min. čítanie

Aj zákazníci v zahraničí sú rozmaznaní. Nezabúdajte na logistické štandardy ani pri expanzii (Alex Jančo, Packeta)

Z hľadiska expanzie sme si v nedávnej minulosti uvádzali už mnoho príkladov. Čo sú správne krajiny, koľko peňazí potrebujete, akú marketingovú stratégiu zvoliť… No stále sme nehovorili o kľúčovej časti – expanzii. Dá sa v dnešnom e-commerce uspieť aj bez vlastnej značky, ako veľmi dôležité je informovať zákazníka o stave objednávky a ako funguje doručovanie […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+