2 min. čítanie

Ako preraziť so slovenskými online hrami na svetovom trhu (Július Vencel, PowerPlay Studio)

Július Vencel je CMO v PowerPlay Studio. Dnes je to už veľmi známe slovenské štúdio, ktoré so svojimi online hrami prevažne so športovou tematikou prerazilo aj vo svete. Marketingový riaditeľ spoločnosti nám v rozhovore prezradil, ako takýto biznis v skutočnosti funguje, na akých princípoch stojí reklama a zárobky, ale aj niečo o tom, ako prebieha samotný vývoj online hry.

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:57 Koľko hier PowerPlay Studio má a koľko zarába tá najväčšia?
    • 02:00 Dá sa zbohatnúť vydaním jedinej hry?
    • 03:46 Aké sú nosné reklamné systémy využívané pri online hrách?
    • 05:31 Prečo sa tak často využívajú Facebook, Google a automatická reklama?
    • 09:01 Do akej miery sa v tomto biznise využíva AB testovanie?
    • 11:58 Čo je to „Lifetime Value“ a ako to v praxi funguje s platiacimi zákazníkmi (hráčmi)?
    • 15:18 Čo všetko si môžu hráči v hre kúpiť, ak majú záujem?
    • 16:26 Zaručia vám poplatky v hre lepšie výsledky alebo rýchlejší progres?
    • 17:40 Ako funguje reklama priamo v hrách?
    • 21:43 Mohli by sa rovnaké reklamné systémy uplatniť aj pri eshopoch?
    • 22:44 Na akom princípe funguje v online hrách crosspromo?
    • 24:02 Akým spôsobom sa odhaduje potenciál pripravovanej hry?
    • 28:39 V akých krajinách majú hry z dielne PowerPlay Studio najväčší úspech?
    • 30:38 Aké hry plánuje štúdio vydať v najbližšom období?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+