Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Ako preraziť so slovenskými online hrami na svetovom trhu (Július Vencel, PowerPlay Studio)

Július Vencel je CMO v PowerPlay Studio. Dnes je to už veľmi známe slovenské štúdio, ktoré so svojimi online hrami prevažne so športovou tematikou prerazilo aj vo svete. Marketingový riaditeľ spoločnosti nám v rozhovore prezradil, ako takýto biznis v skutočnosti funguje, na akých princípoch stojí reklama a zárobky, ale aj niečo o tom, ako prebieha samotný vývoj online hry.

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:57 Koľko hier PowerPlay Studio má a koľko zarába tá najväčšia?
    • 02:00 Dá sa zbohatnúť vydaním jedinej hry?
    • 03:46 Aké sú nosné reklamné systémy využívané pri online hrách?
    • 05:31 Prečo sa tak často využívajú Facebook, Google a automatická reklama?
    • 09:01 Do akej miery sa v tomto biznise využíva AB testovanie?
    • 11:58 Čo je to „Lifetime Value“ a ako to v praxi funguje s platiacimi zákazníkmi (hráčmi)?
    • 15:18 Čo všetko si môžu hráči v hre kúpiť, ak majú záujem?
    • 16:26 Zaručia vám poplatky v hre lepšie výsledky alebo rýchlejší progres?
    • 17:40 Ako funguje reklama priamo v hrách?
    • 21:43 Mohli by sa rovnaké reklamné systémy uplatniť aj pri eshopoch?
    • 22:44 Na akom princípe funguje v online hrách crosspromo?
    • 24:02 Akým spôsobom sa odhaduje potenciál pripravovanej hry?
    • 28:39 V akých krajinách majú hry z dielne PowerPlay Studio najväčší úspech?
    • 30:38 Aké hry plánuje štúdio vydať v najbližšom období?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+