1 min. čítanie

Ako na úspešný brand building v zahraničí? Isadore, slovenská značka, ktorá to dokázala (Marek Šulík, Isadore)

Marek Šulík má už za sebou niekoľko zaujímavých pozícií v online marketingových agentúrach a vyskúšal si aj dráhu freelancera. V súčasnosti pôsobí ako Head of Digital Marketing cyklistickej značky Isadore. V tomto rozhovore nám prezradil viac o svojej práci, o brandingu, performance marketingu a priblížil aj niekoľko tipov pre e-shoperov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:21 Čo je Isadore?
  • 03:13 Ktorí známi cyklisti stoja za touto značkou?
  • 04:15 Na ktorých trhoch sa spoločnosti darí najviac?
  • 05:36 Akým spôsobom Isadore predáva svoje produkty?
  • 07:07 Čo je za úspechom firmy na nemeckom trhu?
  • 11:16 Ako sa značka propaguje na rozvojových trhoch?
  • 13:52 Čo sú ďalšie kroky okrem performance marketingu?
  • 16:16 Čo konkrétne najlepšie funguje na nových trhoch?
  • 18:48 Na základe čoho sa volí marketingová stratégia?
  • 22:42 Ako by mal robiť brand building malý alebo stredný e-shop?
  • 32:47 Kam sa bude vyvíjať branding v budúcnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok