Pricemania začínala v roku 2007 a hneď od začiatku sa jej darilo veľmi dobre. Situáciu však výrazne ovplyvnil nový silný hráč na trhu – Heuréka. Mišo v tom čase rozbehol nový projekt, vzdelávací program Pricemania Academy, ktorý mal super odozvu, avšak do istej miery ovplyvnil aj samotný coreprodukt. Preberieme si, aké problémy musel následne riešiť v internom tíme a prezradí nám, akých chýb sa postupne dopustil. Pricemania momentálne prechádza zmenami a snaží sa ísť na vec inak.
Porozprávame sa aj o jej ďalšom konkurentovi Najnákupe a či je v hre aj niekto ďalší. Mišo nám odpovie aj na otázku, či chce byť Pricemania v budúcnosti jednotkou na trhu alebo dobrou dvojkou. V rámci reštartu nadväzujú novú externú spoluprácou a vy sa v našom rozhovore dozviete s kým. S Mišom sa zamyslíme aj nad tým, či je pre porovnávač cien dôležitejšia obchodná stratégia alebo development produktu. Vrátime sa aj k Pricemania Academy a povieme si ako v súčasnosti funguje a prečo tím odsunul českú verziu Pricemanie na vedľajšiu koľaj. No a úplne na záver sa s nami Mišo podelí o 3 veci, ktoré by po svojich skúsenostiach v súčasnosti spravil inak.
V rozhovore s Mišom sa dozviete:
- Ako Pricemania začínala a ako situáciu na trhu ovplyvnila Heuréka.
- Ako sa rozbehol projekt Pricemania Academy a aký dopad to malo na samotný coreprodukt.
- Aké problémy s interným tímom musel Mišo riešiť a ako to celé dopadlo.
- Akými zmenami momentálne Pricemania prechádza a načo sa najviac sústredí.
- Či vníma Mišo ako najväčšiu konkurenciu Heuréku alebo počíta do budúcna aj s nejakým globálnym hráčom.
- Či chce byť Pricemania v budúcnosti jednotkou na trhu alebo dobrou dvojkou.
- Kto sa skrýva za ich novou externou spoluprácou.
- Či je pre porovnávač dôležitejšia obchodná stratégia alebo development produktu.
- Ako Mišo vníma úspech Najnákupu.
- Prečo sa česká verzia Pricemanie momentálne odsunula na vedľajšiu koľaj.
- Ako v súčasnosti funguje Pricemania Academy.
- Aké tri veci by Mišo urobil teraz inak ako v minulosti.