2 min. čítanie

Ako a prečo prechádza Pricemania reštartom a načo si dávať pri projekte pozor (Michal Král, CEO Pricemania)

Michal Král je zakladateľ Pricemanie, jedného z troch TOP porovnávačov cien na Slovensku. V rozhovore nás prevedie svojím 11-ročným projektom a spolu sa dozvieme, čomu sa treba vystríhať, čo sa dalo spraviť inak a ako s tímom pokračujú ďalej.

|

Pricemania začínala v roku 2007 a hneď od začiatku sa jej darilo veľmi dobre. Situáciu však výrazne ovplyvnil nový silný hráč na trhu – Heuréka. Mišo v tom čase rozbehol nový projekt, vzdelávací program Pricemania Academy, ktorý mal super odozvu, avšak do istej miery ovplyvnil aj samotný coreprodukt. Preberieme si, aké problémy musel následne riešiť v internom tíme a prezradí nám, akých chýb sa postupne dopustil. Pricemania momentálne prechádza zmenami a snaží sa ísť na vec inak.

Porozprávame sa aj o jej ďalšom konkurentovi Najnákupe a či je v hre aj niekto ďalší. Mišo nám odpovie aj na otázku, či chce byť Pricemania v budúcnosti jednotkou na trhu alebo dobrou dvojkou. V rámci reštartu nadväzujú novú externú spoluprácou a vy sa v našom rozhovore dozviete s kým. S Mišom sa zamyslíme aj nad tým, či je pre porovnávač cien dôležitejšia obchodná stratégia alebo development produktu. Vrátime sa aj k Pricemania Academy a povieme si ako v súčasnosti funguje a prečo tím odsunul českú verziu Pricemanie na vedľajšiu koľaj. No a úplne na záver sa s nami Mišo podelí o 3 veci, ktoré by po svojich skúsenostiach v súčasnosti spravil inak.

V rozhovore s Mišom sa dozviete:

  • Ako Pricemania začínala a ako situáciu na trhu ovplyvnila Heuréka.
  • Ako sa rozbehol projekt Pricemania Academy a aký dopad to malo na samotný coreprodukt.
  • Aké problémy s interným tímom musel Mišo riešiť a ako to celé dopadlo.
  • Akými zmenami momentálne Pricemania prechádza a načo sa najviac sústredí.
  • Či vníma Mišo ako najväčšiu konkurenciu Heuréku alebo počíta do budúcna aj s nejakým globálnym hráčom.
  • Či chce byť Pricemania v budúcnosti jednotkou na trhu alebo dobrou dvojkou.
  • Kto sa skrýva za ich novou externou spoluprácou.
  • Či je pre porovnávač dôležitejšia obchodná stratégia alebo development produktu.
  • Ako Mišo vníma úspech Najnákupu.
  • Prečo sa česká verzia Pricemanie momentálne odsunula na vedľajšiu koľaj.
  • Ako v súčasnosti funguje Pricemania Academy.
  • Aké tri veci by Mišo urobil teraz inak ako v minulosti.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)
5 min. čítanie

Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)

Bankové subjekty, telekomunikácie či poisťovne nie sú väčšinou príliš pozitívne témy na rozoberanie. Avšak v tomto prípade môže byť opak pravdou. Keď sa banka venuje aktivitám na pomoc podnikateľom a vyvinie pre nich celý ekosystém, zrazu to všetkým zúčastneným dáva zmysel. Ako pristupuje k financovaniu e-shopov Tatra banka, či je takéto financovanie možné len pre […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+