1 min. čítanie

Budovanie reputácie v online prostredí (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek. ;) Rozprávali sme sa o budovaní reputácie v online prostredí. Ako komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom online médií, najmä na sociálnych sieťach, ak sa má značka chronický alebo akútny problém. Rozobrali sme konkrétne prípady jeho klientov, ako je napríklad Sedita.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 s čím sa naňho klienti obracajú, aké mávajú problémy s reputáciou;
  • 5:00 aké riešenia klientom navrhujú;
  • 11:50 ako ich riešenie zobral klient, ako vyzeral proces zmeny v komunikácii;
  • 19:23 aká je ich úloha v diskusii, ako zástupca klienta;
  • 22:30 ako riešia akútne problémy, akým spôsobom komunikujú v takýchto prípadoch;
  • 26:24 zhrnutie, aké kroky podniknúť pri chronických aj akútnych problémoch v komunikácii so zákazníkmi.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+