Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov

Máte e-shop? Pripravte ho na vianočnú sezónu. Obdobie pokoja, rodiny a vianočnej pohody nezačína s prvou adventnou nedeľou – už je v plnom prúde. Dobre čítate. Ešte ste sa možno nespamätali z leta, obchodníci však postupne, ale isto vyťahujú silné kalibre na top sezónu roka. Nepodceňte prípravu a zabezpečte, aby váš e-shop fungoval na plné obrátky. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Odpovedajte na otázky a neprídete o zákazníkov

A to v žiadnom prípade neznamená len technickú stránku veci. Ľudský faktor zohráva svoju rolu a všetci vieme, ako to môže dopadnúť, keď úraduje časová tieseň, stres a zmenšená pozornosť spôsobená ich kombináciou. 

Každý sa zrazu pýta na úplne všetko

Ako vyzerajú skladové zásoby? Máte spoľahlivých dodávateľov? Uvažujete nad zľavami a marketingovou kampaňou? A do toho prichádzajú neúnavné otázky od vašich zákazníkov, ktorí sú zvedaví a potrebujú nakúpiť darčeky pre svojich milovaných. Kto má na to všetko odpovedať?

Ľudia sa pýtajú radi a veľa. A ak nedostanú rýchle a relevantné odpovede, idú ďalej. Profesionálni, vyškolení operátori live chatu reago odpovedajú za vás od jednoduchých otázok o otváracej dobe kamennej prevádzky, cez správnu navigáciu k nákupnému košíku, až po pomoc s riešením zabudnutej objednávky. Sú hneď po ruke. Navyše, sú online od 8:00 do 22:00, 365 dní v roku. V piatky večer, cez víkendy aj sviatky

Neprichádza náhodou najviac objednávok na vašom e-shope po 16-tej alebo cez víkend, teda mimo bežnej pracovnej doby? A ako to vyzerá pred Vianocami? 

Budujte vzťahy so zákazníkmi

Nemať webový chat je ako mať plný obchod produktov a žiadneho predavača. Kto sa o vašich zákazníkov stará, keď blúdia množstvom podstránok alebo len chcú nájsť adresu najbližšej prevádzky? 

Zákaznícka podpora. Automatické vyskakovanie okna sa dá nastaviť podľa vašich požiadaviek, ale za každých okolností je jasne viditeľné. Ak návštevník webu napíše otázku, garantovane do jednej minúty dostane odpoveď. A hneď zistí, že sa o neho zaujímate, počúvate ho a viete mu pomôcť. Je to jednoduché delegovanie kompetencií, aby ste sa nemuseli zaoberať každou otázkou, ale riadili svoj biznis na strategickej úrovni.

Za spokojnými ľudmi sú nákupy, žiadosti o cenové ponuky aj pozitívne referencie. Ak je niekto spokojný, cíti, že ho nikto neignoruje a má dobrý pocit z e-shopu, tak nakúpi. Ak to chýba, nenakúpi. Nie všetko je o nízkej cene. 

Riešenie? Byť online

Pýtate sa, či je vo vianočnom období jednoduchšie vytvoriť oznam na váš web alebo posunúť aktuálny pokyn operátorom? V tom prípade opäť vyhrávajú naši reago operátori. Svoju požiadavku jednoducho odkomunikujete a môžete sa spoľahnúť, že sa stane súčasťou znalostnej databázy, z ktorej budú pri chatovaní čerpať.

Nemusíte čakať na IT support, kým zavesia banner na web. A návštevníci webu sa vo vianočnom období nepýtajú len na veci spojené s vianočnými záležitosťami. Sú nepredvídateľní. Ako v každom inom období. Na to webový banner nezaberie. 

Za úspechom každého obchodu stoja ľudia. Všetko je o komunikácii. A komunikáciou vytvoríte dôveru. Tak konverzujte na miestach, kde sa vaši zákazníci reálne nachádzajú – priamo na vašom webe. 

Zistite ako implementovať live chat reago aj na váš web a ako sa zaradiť medzi top slovenských podnikateľov, ktorí budujú vzťahy so svojimi zákazníkmi

Zdieľať článok
Dalibor Palšovič
Obchodný manažér

Obchodník, ktorý stojí za službou reago od jej vzniku. Buduje výborné, stabilné a úspešné vzťahy s klientmi a pomáha im orientovať sa v sfére zákazníckej podpory. Za tie roky pomohol značkám v najrôznejších segmentoch – od predajcov automobilov až po e-shop s liekmi a pomôckami pre zvieratá.

Tento článok ti prináša

Reago

Reago je inovatívna služba, ktorá poskytuje chatové riešenie pre webové stránky s garanciou odpovede skutočným človekom do jednej minúty. Táto služba je ideálna pre firmy, ktoré chcú byť online pre svojich zákazníkov kedykoľvek to potrebujú, a to za veľmi nízke náklady. Reago je slovenský projekt, ktorý ponúka spoľahlivý servis 365 dní v roku.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 referencia je viac ako 100 dobrých reklám
4 min. čítanie

1 referencia je viac ako 100 dobrých reklám

Predaj produktov a služieb je v modernom svete čoraz náročnejší. Prostredie preplnené rôznorodou konkurenciou čaká na každú vašu chybu. Navyše už snáď neexistuje nič, čo by sa nedalo pomerne jednoducho okopírovať. Do marketingu môžete sypať milióny, pokiaľ však nebudú zákazníci spokojní, nikdy biznis nebude rásť. Aj preto je na referencie kladený čoraz väčší dôraz.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+