Čo je de-influencing a prečo musia byť marketéri aj influenceri autentickejší?
To, čo sa začalo ako “nekupuj tento produkt”, sa zmenilo na “nekupuj tento produkt, kúp si radšej tento produkt”. Na TikToku je aktuálnym trendom de-influencing.
Influencer marketing vám umožní osloviť široké publikum prostredníctvom vplyvných osobností najmä na sociálnych sieťach. Spolupráca s influencermi zvyšuje dôveryhodnosť a viditeľnosť vašej značky, čo môže viesť k vyšším predajom a väčšej angažovanosti zákazníkov. Tento typ marketingu sa skvelo dopĺňa s content marketingom, pretože autentické a kreatívne príspevky influencera môžu výrazne ovplyvniť nákupné rozhodnutia. Vďaka informáciám a tipom v tejto kategórii sa naučíte, ako vyberať vhodných influencerov, budovať efektívne partnerstvá a merať úspech svojich kampaní. Premeňte influencer marketing na silný nástroj pre váš biznis a dosiahnite nové výšky.
To, čo sa začalo ako “nekupuj tento produkt”, sa zmenilo na “nekupuj tento produkt, kúp si radšej tento produkt”. Na TikToku je aktuálnym trendom de-influencing.
Na vlne influencerov sa niektorí vezú už nejaký ten rok. Značku propaguje niekto relevantný, dotyční si prídu na dobré peniaze, zákazníci majú o zábavu postarané a všetci sú spokojní. Až 81 % spotrebiteľov priznáva, že sa necháva ovplyvniť influencermi.
Čoraz viac skloňovaný influencer marketing je stále pre mnohých veľkou neznámou. Najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame sú: Je pre našu firmu influencer marketing vhodný? Koľko influencerov treba osloviť a ako dlho s nimi spolupracovať? A ako si vlastne vybrať tých správnych?
Ak zadáte do vyhľadávača slovo „influencer“, dovolíme si tvrdiť, že sa vám každý deň zobrazí viac a viac výsledkov. Deti uvádzajú slovo influencer ako svoje vysnené povolanie, ľudia sa nechávajú ovplyvniť ich správaním, sú vzormi pre masy a modernými mienkotvorcami. Kto je teda vo svojej podstate influencer a do akých kategórií ich možno pre lepšiu orientáciu zaradiť?
Spolupráca s celebritami bola pre veľké značky kľúčovým spôsobom, ako si vybudovať image a rozšíriť dosah publika. Od pitia kávy s Georgeom Clooneym až po Terryho Crewsa a jeho expresívne odporúčanie pánskeho dezodorantu, podpora zo strany celebrít bola vždy cieľom podnikov, ktoré chceli naplno využiť etablovanú fanúšikovskú základňu. S miliónmi sledovateľov na rôznych platformách sociálnych […]