Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro

Články a novinky na tému Influencer marketing

Influencer marketing vám umožní osloviť široké publikum prostredníctvom vplyvných osobností najmä na sociálnych sieťach. Spolupráca s influencermi zvyšuje dôveryhodnosť a viditeľnosť vašej značky, čo môže viesť k vyšším predajom a väčšej angažovanosti zákazníkov. Tento typ marketingu sa skvelo dopĺňa s content marketingom, pretože autentické a kreatívne príspevky influencera môžu výrazne ovplyvniť nákupné rozhodnutia. Vďaka informáciám a tipom v tejto kategórii sa naučíte, ako vyberať vhodných influencerov, budovať efektívne partnerstvá a merať úspech svojich kampaní. Premeňte influencer marketing na silný nástroj pre váš biznis a dosiahnite nové výšky.

Ako si vybrať správneho influencera?
3 min. čítanie

Ako si vybrať správneho influencera?

Čoraz viac skloňovaný influencer marketing je stále pre mnohých veľkou neznámou. Najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame sú: Je pre našu firmu influencer marketing vhodný? Koľko influencerov treba osloviť a ako dlho s nimi spolupracovať? A ako si vlastne vybrať tých správnych?

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
Prečítať článok
Kto je influencer a do akých kategórií ich môžeme rozdeliť?
5 min. čítanie

Kto je influencer a do akých kategórií ich môžeme rozdeliť?

Ak zadáte do vyhľadávača slovo „influencer“, dovolíme si tvrdiť, že sa vám každý deň zobrazí viac a viac výsledkov. Deti uvádzajú slovo influencer ako svoje vysnené povolanie, ľudia sa nechávajú ovplyvniť ich správaním, sú vzormi pre masy a modernými mienkotvorcami. Kto je teda vo svojej podstate influencer a do akých kategórií ich možno pre lepšiu orientáciu zaradiť? 

Martina Gáherová Martina Gáherová
Social Media Manager
Prečítať článok
Influencer marketing – oplatí sa vždy pozerať po najväčších menách?
5 min. čítanie

Influencer marketing – oplatí sa vždy pozerať po najväčších menách?

Spolupráca s celebritami bola pre veľké značky kľúčovým spôsobom, ako si vybudovať image a rozšíriť dosah publika. Od pitia kávy s Georgeom Clooneym až po Terryho Crewsa a jeho expresívne odporúčanie pánskeho dezodorantu, podpora zo strany celebrít bola vždy cieľom podnikov, ktoré chceli naplno využiť etablovanú fanúšikovskú základňu. S miliónmi sledovateľov na rôznych platformách sociálnych […]

Jela Vážanová Jela Vážanová
Junior Social Media Manager at Hype
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+